Kent er iemand sportwinkels in West- of OostVlaanderen met een uitgebreid assortiment aan MTB kledij?
Iemand ervaringen met Decathlon?
Shops voor MTB
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- H-rock
- Mountainbiker
- Location: Merida HFS 5500 ; Commençal VIP N+UTS 2 ; Scott Endorphin Team Issue
Al eens overwogen om te kopen via postorder? Ik koop mijn mtb-kledij altijd bij the barracuda compagny. Tis betrouwbaar hoor, heb nog een enkel probleem gehad. Kijk es op http://www.mtbikers.com of in de O2 bikers vind je bestelformulieren. Eens iets besteld krijg je ieder seizoen een boekje met hun assortiment erin. Van winkels in West-Vlaanderen: Capino in wevelgem heeft redelijk veel evenals voor Oost-Vlaanderen: de Movingstore in Sint- Amandsberg (Gent) heeft ook een uitgebreide collectie.
- Zandbijterke
- Mountainbiker
Post by Zandbijterke »
The Barracuda Company is zeker aan te raden en niet alleen voor kledij. Eens je het gemak hebt ondervonden van dit soort kopen zul je dat zeker meerdere malen gaan doen. Voor mensen die moeten werken als de anderen vrije tijd hebben is kopen via post order fantastisch. Ik kan wel niet zeggen wat er gebeurt bij ernstige gebreken aan het materiaal, simpelweg omdat het nog niet is voorgevallen.
Decathlon is ok voor bepaalde zaken, maar de kwaliteit van hun gamma schiet tekort als je een bepaalde sport vrij intensief beoefend. Mbt kledij is het ook dikwijls zo dat je bij je vaste fietsenman terecht kan omdat zij van een hoop leveranciers gratis kledings-stukken krijgen bij wijze van reklame en zo kan je toch goede kwaliteit voor een interessant prijske hebben.
-
Guest
Post by Guest »
Kledij via postorder??? Lijkt me eerder trickey hopelijk is je zeem dan geen billenbijterkeOp 2002-08-28 09:49, schreef Zandbijterke:
The Barracuda Company is zeker aan te raden en niet alleen voor kledij. Eens je het gemak hebt ondervonden van dit soort kopen zul je dat zeker meerdere malen gaan doen. Voor mensen die moeten werken als de anderen vrije tijd hebben is kopen via post order fantastisch. Ik kan wel niet zeggen wat er gebeurt bij ernstige gebreken aan het materiaal, simpelweg omdat het nog niet is voorgevallen.