In de eerste helft me echt niet geamuseerd. Pas op, dit komt niet echt door de tocht zelf, maar 't zal eerder bij mezelf gelegen hebben. Een onbekend parcours met heel wat technische stukjes (organisatie heeft hier echt wel veel werk in gestoken
Met een ingekorte ketting dan maar wijselijk besloten de 50 te doen ipv de 70. Het parcours was echt wel goed en gevarieerd, maar de goesting was er niet. De passage in het Muziekbos met dat groot uitgewerkt technisch parcours was een keerpunt. Net dan nog een regenvlaag, maar 't lag er eigenlijk veel te glad bij om dit te kunnen doen. Bijna heel dit stuk te voet gedaan en ik was niet de enige. Zij die reden, reden altijd kleinere stukjes (bergaf). Jammer voor het vele werk dat hier ingestoken werd.
Na deze passage vlotte het plots wel weer. Het parcours werd iets minder technisch en ik kreeg weer zin in de tocht. Het werd zo toch nog wel een aangenamere tocht. Dit is echt wel een zeer goede organisatie die alle lof verdient voor haar parcours (vooral voor liefhebbers van technisch klim- en daalwerk) en zeker voor de sublieme bepijling
PS Nog een proficiat aan Slijkcrossertje en Katrien20 die de grote tocht gereden hebben en Scubaluc nog eens bedankt hé