17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

schave wrote:Voor de organisatoren: ik ben deze morgen het BLOSO-parcours gaan afrijden (na het zwoegen van vorige week me aan het voorbereiden voor volgend jaar :-D ) en rond de Kwaremont en de Paterberg staan er nog veel pijltjes hoor. Misschien toch wel weghalen om de buurtbewoners die het niet zo hoog ophebben met TT's geen 'steekop' te geven.
Ge hebt gelijk om het te signaleren. Kwaremont lus + stukje Patersberg is wat nog rest van de 77km, verdwijnt volledig dit weekend.
We hebben de voorkeur gegeven om eerst het bos en privéstukken te doen en daarna volledig Ruien (meest huizen) en alles omgeving Ronse (toertocht Joybikers dit weekend met dezelfde pijlen !!) en omgeving Slaffie.
Erger me zelf als ik ergens geruime tijd na een TT nog massa's pijlen zie hangen. Alles zou weg moeten zijn binnen de week.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Voor de liefhebbers van filmkes... het filmke is nu ook beschikbaar in DIVX. Kijken op www.deforumbikers.be.
Post Reply