Vandaag nog de laatste pijlen gehangen , geel met zwarte pijl , die van o2 bikers zijn die van een test-weekend van bike-sport dat was veleden w-end .
Voor krissi Zaterdag gaan we alles nog eens inspecteren als je zin hebt om 13.00 u bij mij ,stipt.
24/06/07 Asse-Walfergem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- krissi-3000
- Mountainbiker
Post by krissi-3000 »
geen tijd beach volley me ludwigweldman wrote:Vandaag nog de laatste pijlen gehangen , geel met zwarte pijl , die van o2 bikers zijn die van een test-weekend van bike-sport dat was veleden w-end .
Voor krissi Zaterdag gaan we alles nog eens inspecteren als je zin hebt om 13.00 u bij mij ,stipt.
- krissi-3000
- Mountainbiker
Post by krissi-3000 »
geen tijd beach volley me ludwigweldman wrote:Vandaag nog de laatste pijlen gehangen , geel met zwarte pijl , die van o2 bikers zijn die van een test-weekend van bike-sport dat was veleden w-end .
Zo vroeg , ik rij just bij de deur om niet te vroeg moeten op te staan .patje wrote:Ik heb ook al blauwe pijlen zien hangen van 02 bikers.
@stavione
Vertrek zondagmorgen Covee om 8 uur met den auto om zo ginder de 60 te rijden
Ik vertrek vanuit opwijk denk ik .
Via maansteen naar mollem en zo op parcours.
misschien tot zondag
ciao
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Wij vertrekken steeds vanuit Opwijk - morgen 8 u Covee.stavione wrote:
Ik vertrek vanuit opwijk
Uitzonderlijk met den auto tot Walfergem, misschien passeren we u wel in Mansteen......
We ('t konvooi) zullen ne keer "bellen"
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Tis nu ook zeker: kom ook af. Ingelmunster zal voor volgend jaar zijn. Had nochtans graag de Birgand-girls gezien...
Iemand enig idee hoe het traject erbij ligt?
Iemand enig idee hoe het traject erbij ligt?