23/06/07 Ronse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
en ik ben al terug van ronse
of beter gezegd...ben er nooit geraakt
diene fietsboer heeft nog altijd nie gebeld met de melding dat mijne bike hersteld is
zo komt ook mijn tocht van morgen(ingelmunster) in het gedrang!!sorry joybikers...tot volgend jaar dan maar!!
aan de anderen...have fun and enjoy!!!
dingo
dingo
Amai, als biker werden we de laatste weken wel verwend : vorige week kluisbergen, en nu weerom een prachtige rit in Ronse.
Een tocht + organisatie waar het moeilijk zal zijn om minpunten te vinden : prachtig parcours (met soms hilarischa toestanden op de technische stukken - meer bikers in de berm dan op de track. Zelden zo gelachen terwijl ikzelf voor de zoveelste keer ondersteboven lag). Dat technische privé-stukje dooe het bos werd nog gauw eventjes natgesproeid door een plensbui - niet te doen!
Ik heb de 50 gedaan. Amai, dat was genoeg voor mij - vooral omdat er op het einde, met Ronse in het zicht, er nog een stevig stukje moest geklommen worden.
Bedankt ook voor de goeie aanduidingen, en het werk vann de seingevers. Goeie bevoorradingen ook, voor mij moesten het er zelfs maar 2 zijn (ze kwamen vrij snel na mekaar).
Bedankt aan de organisatie!
Een tocht + organisatie waar het moeilijk zal zijn om minpunten te vinden : prachtig parcours (met soms hilarischa toestanden op de technische stukken - meer bikers in de berm dan op de track. Zelden zo gelachen terwijl ikzelf voor de zoveelste keer ondersteboven lag). Dat technische privé-stukje dooe het bos werd nog gauw eventjes natgesproeid door een plensbui - niet te doen!
Ik heb de 50 gedaan. Amai, dat was genoeg voor mij - vooral omdat er op het einde, met Ronse in het zicht, er nog een stevig stukje moest geklommen worden.
Bedankt ook voor de goeie aanduidingen, en het werk vann de seingevers. Goeie bevoorradingen ook, voor mij moesten het er zelfs maar 2 zijn (ze kwamen vrij snel na mekaar).
Bedankt aan de organisatie!
-
rocky
- Mountainbiker
Ik ben al terug van 11u30 voor de 70km .Ik ben de eerste met een ongeval denk ik.Ik heb dus na 10km over een klein brugje stuurfout gemaakt
en terecht gekomen in de gracht en blijkt daarna ook een stuk ijzer geraakt tehebben.Nooit gezien of gevoelt.Maar ben op de eerste splitsing ophaalt geweest door rode kruis .Direckt naar spoed en genaaid ,maar toch veel geluk had geen peez of knie gebroken.
En dat was mijn kort avontuur in Ronse ,had nogal goesting om die rit te rijden .Vorig jaar was hij keigoed.Ik hoop dat ik de laatste was vandaag die daar gevallen was??Niet getreurt na 10 dagen mag ik terug de fiets op.Tot vlgd jaar!!!!!!!
- gustavomtb
- Mountainbiker
Post by gustavomtb »
vandaag de 70 afgehaspelt,en kmoe zeggen een DIKKE PROFICIAT voor alles wat de tt te bieden had . de streek,parkoer,bevoorading,seingevers(lekker kunnen doorvlammen in de afdalingen) ,parking,douches en nog een lekker worstje der bovenop. de technische stukken waren soms niet bereidbaar door het vele wegslieren maar dat deerde mij niet . hopelijk zitten de prive stukken er volgend jaar ook bij.

- smetje 5
- Mountainbiker
vandaag ook de 70 km gedaan te ronse was echt een van de schoonste van dit jaar al , en voor mij ook de zwaarste tot nu toe , wel 2 keer moeten stoppen met kramp in de bovenbenen , maar denk dat het komt omdat er op de eerste bevoorrading gezegd werd dat de "babe"
van aquarius op de 2de bevoorrading stond en dat ik daarom een tandje bijgegeven heb
, . avg 18.3
Vandaag opnieuw een uitstekende rit gereden in Ronse. Bij de start was de intentie er om voor de 70 km te gaan. Echter, na 10 km wou ik mijn banden wat platter zetten en wat bleek...een spaak afgebroken.
De spaak er dan maar uitgehaald en gelukkig was de wrijving tegen de remblokjes nog te doen. Dan maar wat harder geduwd en verder gereden op de 50 km. Toch enorm van de rit genoten. Bij de technische klimmetjes en afdalingen moest ik wel af en toe passen. Mijn Michelin Dry achteraan was blijkbaar niet de juiste keuze.
Gelukkig bleef het tijdens de rit praktisch droog, ondanks de soms dreigende onweerswolken.
De bepijling en de bevoorradingen waren prima.De afspuitstand mocht misschien nog iets uitgebreider zijn.
Ronse was net als vorig jaar een schitterende rit in een prachtige streek. Bedankt voor de uitstekende organisatie.
Volgend jaar hoop ik er terug bij te zijn en dan probeer ik nog eens de 70 km te rijden.
Tijdens de rit was er een biker (waarschijnlijk van de organisatie) die foto's nam in het bos (ongeveer na 10 km). Komen die foto's op de web-site?
De bepijling en de bevoorradingen waren prima.De afspuitstand mocht misschien nog iets uitgebreider zijn.
Ronse was net als vorig jaar een schitterende rit in een prachtige streek. Bedankt voor de uitstekende organisatie.
Tijdens de rit was er een biker (waarschijnlijk van de organisatie) die foto's nam in het bos (ongeveer na 10 km). Komen die foto's op de web-site?