Heeft er iemand meer informatie over deze rit.
Ik denk hem vorig jaar ook gereden te hebben, mo m'n geheugen geraakt niet bij de juiste info.
30/06/07 Veldegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- nebraz
- Mountainbiker
Topic vorig jaar:
http://www.mountainbike.be/forumbak/vie ... t=veldegem
Wij rijden deze hoogstwaarschijnlijk mee.
http://www.mountainbike.be/forumbak/vie ... t=veldegem
Wij rijden deze hoogstwaarschijnlijk mee.
- veeteeteetje
- Kerstman
Re: 30/06/07 Veldegem
Post by veeteeteetje »
slijkcrosserke wrote: mo m'n geheugen geraakt niet bij de juiste info.
Ai,ai,ai,Slijkcrosserke heeft zondag ne keer de smaak van de leffe en de apres geproefd en zijn geheugen laat hem al in de steek
Ge weet toch nog dat ge gaat trouwen????
Deze staat bij mij ook op den agenda.
Is steeds een mooie zomertocht met de nodige variatie van off-road : parcourskes,bos,singletracks,veldwegen,....
Vorig jaar in een verzingende hitte in de namiddag de 60 gereden daar ik pas tegen iets voor 14u kon starten.Dit jaar rij ik terug de zaterdagnamiddag maar deze keer probeer ik de 70 eens te rijden.
De zondag ben ik belet.
Ik ga vorig jaar maar één minpuntje op de organisatie en dat was toen er ene wilden drinken.De leffe en andere dranken waren kokend heet en het was al zo warm buiten.Hun drank stond buiten en hun frigo's konden het niet meer ophalen.Toen voorgesteld van een koelwagen te huren.
We hebben onze eerste zelfs laten staan en hebben toen een terraske opgezocht in café Munckhove waar hij wel heel fris van het vat was.
Dit even terzake.
De tocht en al de rest errond is dan weer wel heel goed.En waar het goed is,daar" kerekikwere".
Deze tocht doet de brugse bossen aan en de bossen rond vloethemveld in Zedelgem (opletten voor de everzwijnen), een mooie tocht wel is waar zonder heuvels maar zeker een genietbare toer.cloclo wrote:Ik ben ook van plan eens naar Veldegem te trekken.de streek is mij onbekend.Kan je de streek vergelijken met Oostkamp-Beernem???
greetzzz
moviestar
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
wil deze ook nie missen!!mooie rit en goede afwisseling!!rij deze waarschijnlijk rond de middag
so long...
dingo
dingo