23/06/07 Ronse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

heb gisterenavond het parcours grotendeels nog eens gereden en behalve enkele plassen is alles perfect berijdbaar; en voor die plassen kan je er dan nog gemakkelijk rondrijden

vele paadjes liggen er nog bijna kurkdroog bij en zullen dus wel zonder probleem nog een hoop regen kunnen verwerken
rockrider
Mountainbiker

olé

Post by rockrider »

Allé is wel positief nieuws .. .Ik hoop natuurlijk dat je het niet te veel afzwakt, want voor mij is het vooral belangrijk om niet alles te moeten vervangen na zo een rit. Een beetje regen vind ik niet zo erg, maar diene ganse technische opkuis nadien da's er toch wel echt over.

Dus normaal gezien ben ik er morgenvoormiddag bij. Blijkbaar zou het in de middag beginnen regenen.

Alvast tot dan
vele groetjes

Steven
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

als je op zich naar de weerberichten luistert zou het al van gisteren (donderdag) zwaar moeten regenen en onweren maar hier in Ronse heb ik enkel gisterenavond eens een kleine bui gezien van 10 minuutjes ofzo (ik was toen het parcours aan het rijden en heb zelfs lang getwijfeld of ik nu mijn regenjas effectief zou aandoen of nie; uiteindelijk aangedaan en dan was de bui al over)

er zitten af en toe ook wat grasstukken in waardoor je banden altijd terug proper zijn
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

verd*mme...nog altijd geen nieuws of m'n bike al terug rijvaardig is!! :evil: hopende op een telefoontje,en het liefst vanavond nog,dat ik er mag om gaan!!er is een "water"kansje dat ik er met bike geraak!!we'll see.. :roll:
dingo 8)
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Hallo gastjes, ben vandaag in Ronse gepasseerd met auto en ik was al aan het verwateren. Zal vertrekken rond 8u15 -8u30 en hopelijk blijft het beetje droog.En vanavond tja.....hopelijk blijft het ook droog aan den toog
adilo
Mountainbiker

Post by adilo »

barty wrote:Hallo gastjes, ben vandaag in Ronse gepasseerd met auto en ik was al aan het verwateren. Zal vertrekken rond 8u15 -8u30 en hopelijk blijft het beetje droog.En vanavond tja.....hopelijk blijft het ook droog aan den toog
Wil dat zeggen dat het daar niet geregend heeft ?
dtf
Mountainbiker

Post by dtf »

Parcours ligt super...
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

volgens het laatste weerbericht zijn de regenbuien morgen pas voor in de namiddag verwacht dus 's morgens droog!
kris
Mountainbiker

Post by kris »

vero wrote:
barty wrote:Hallo gastjes, ben vandaag in Ronse gepasseerd met auto en ik was al aan het verwateren. Zal vertrekken rond 8u15 -8u30 en hopelijk blijft het beetje droog.En vanavond tja.....hopelijk blijft het ook droog aan den toog
Wil dat zeggen dat het daar niet geregend heeft ?
Het heet hier vandaag wel geregend maar veel modder heeft dit niet veroorzaakt. Enkel hier en daar een bovenlaagje dat glibberig kan zijn maar met de juiste banden mag dit geen probleem zijn. 8)

De neerslag onder de vorm van buien met een klein risico op onweer valt vooral in de namiddag en de vooravond.
Maxima tussen 15 en 20 graden

Bron:KMI
kris
Mountainbiker

Post by kris »

De aankondiging van de splitsing
Image

na de splitsing
Image

technische stuk in de muziekbos moet normaal gezien morgen open en berijdbaar zijn
Image

op het technische stuk
Image

onze sponsor
Image
Post Reply