23/06/07 Ronse

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Knurrebikers lady wrote:Ik pas voor deze mooie rit.

Dagje snowboarden in indoorpiste Landgraaf (NL) met onze ski-compagnons :bounce: .

@Barty: En tandje sneller dan vorige week hé [-X

De leute !
Oké Lady , wacht maar tot ik terug ben uit verlof dan zullen we samen ne keer vlammen, de wraak zal zoet zijn :wink:

zorg maar dat ge geen armen of benen breekt bij onze Noorderburen;
Doei Barty
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Knurrebikers lady wrote:Ik pas voor deze mooie rit.

Dagje snowboarden in indoorpiste Landgraaf (NL) met onze ski-compagnons :bounce: .

@Barty: En tandje sneller dan vorige week hé [-X

De leute !
Oké Lady , wacht maar tot ik terug ben uit verlof dan zullen we samen ne keer vlammen, de wraak zal zoet zijn :wink:

zorg maar dat ge geen armen of benen breekt bij onze Noorderburen;
Doei Barty
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

barty wrote:
dark dingo wrote:hier kom ik een beetje mijn "revanche" halen!!vorige week in kluisbergen al na 20 km een afgebroken pat en de tocht was over en uit!! #-o probeer zo vroeg mogelijk te starten!!tot dan...
dingo 8)
Hey Dingo, ik zelf zal ook aanwezig zijn, misschien met enkele Anglo Boys uit Zulte. Hopelijk kunnen we tijdens den après enen samen drinken op de goede afloop. Anders staat ge daar zo alleen uren aan een stuk te drinken en dat is toch ook iets hé
Groeten Barty uit Zulte
'k vrees dat er van aprés nie veel in huis zal komen!!moet om 13.30u al op het plein staan om een mini-voetbal tornooi van 't werk te spelen met aldaar de nodige aprés!! :drunk: :drunk: maar 't zal nie te veel uit de hand mogen lopen want 'k wil de zondag de 76 km nog afbollen bij de buren uit ingelmunster!!het wordt dus een sportief weekend,hopelijk geraak ik maandagmorgen nog van den trap!! #-o :wink: maar 'tzal der wel nog ne keer van komen...
greetzz dingo 8)
kris
Mountainbiker

Post by kris »

Gisteren hebben er 2 mannen van de club het ganse parcours gerereden.
Het is overal vrij goed berijdbaar en ze zijn slechts 1 helling niet boven geraakt.

Voorlopig blijft iedereen uit het technische stuk in de muziekbos en als het zo blijft is dit ook berijdbaar. =D>
Als het een wandelparcours zou worden schrappen we dit zowieso.
Anders heeft toch niemand hier iets aan.

Nu nog de nodige gevaarborden gaan plaatsen en alles komt in orde.
orbeabikerfun
Mountainbiker

Post by orbeabikerfun »

ja :-D ik zal ook wel mee doen met mijn neef maar of het weer mee wil :oops:
jerommeken
Mountainbiker

Post by jerommeken »

Ik zal moeten beperken tot 50K. Wat ga ik missen tov de grote afstand ?
Frankie
Mountainbiker

Post by Frankie »

Ik zou ook na een lange examenperiode terug in gang willen schieten in Ronse. Enige probleem is blijkbaar dat er veel regen voorspeld wordt. Hoe liggen de paden er tegenwoordig bij? Wordt het te doen met een paar (half versleten) Racing Ralphs of wordt het een tocht met veel gevloek?
kris
Mountainbiker

Post by kris »

jerommeken wrote:Ik zal moeten beperken tot 50K. Wat ga ik missen tov de grote afstand ?
Euh, 20 km..... :-D

Nee serieus.. de 70km doet een extra lus langs D'hoppe met een paar mooie klimmetjes en mooie afdalingen. Ook na de 3de bevoorrading zit er nog een lus in. Deze heeft vrij veel off-road maar is licht bergop en bergaf.
fredjeraketje
Mountainbiker

Post by fredjeraketje »

Frankie wrote:Ik zou ook na een lange examenperiode terug in gang willen schieten in Ronse. Enige probleem is blijkbaar dat er veel regen voorspeld wordt. Hoe liggen de paden er tegenwoordig bij? Wordt het te doen met een paar (half versleten) Racing Ralphs of wordt het een tocht met veel gevloek?
Nu liggen de paden er nog goed bij, maar de regen wordt straks pas verwacht. Ellenlange modderstroken zullen er alvast niet bijzitten, de hellingen zullen extra uitdagend zijn.
rockrider
Mountainbiker

berijdbaarheid

Post by rockrider »

Hey ronsenaars,

is er iemand die weet hoe het parcours er vandaag bijligt ? Ik zou graag richting Ronse komen , maar niet om elke honderd meter af te stappen en om al mijn materiaal te moeten vervangen.
Vandaar mijn oproep om daar wat meer info over te verkrijgen

Dus beste franken en sabines reageer gerust

steven
Post Reply