TT 24/06 Mechelen Wodanbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nzxt
Mountainbiker

Post by nzxt »

weet iemand of er veel verharde stukken tussen zijn?
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

k denk niet dat ze anders gaan kunnen, maybe wat richting hombeek, broek, enfin ik ben vooral benieuwd of ze op 44 km een deftige omloop kunnen brouwen, dan heb ik er een trainingsrit bij.
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Ziehier de site : http://www.wodanbikers.be/ met plan.
deze gasten en meiden lijken mij prettig gestoord, ben benieuwd.
Vertrekuur: Betekom+Mechelen?
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Zondag zeker present.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Tiens, wist niet dat dat een TT was, zal dan toch de eerste keer zijn. Het is wel een bestaande uitgepijlde route waar ik regelmatig op rij (met wat aanpassingen) gezien het beste van de streek er in voorkomt. Bijna geen Hm (om te zeggen geen) maar wel redelijke singletracks voor de streek. Bij dit weer zullen sommige stukken er echter wel vettig en glibberig bijliggen en sommige stukken vertonen momenteel enkele verrassende (verborgen onder gras) diepe sporen waar het altijd oppassen geblazen is.
Benieuwd of er nog extra stukken zijn buiten de uitgepijlde route voor de TT.
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Na een blik op de site van deze Wodanbikers wist ik genoeg: dit zijn geen gewone. Mijn vermoeden werd bevestigd toen ik op het uiterst ongewone startuur bij het terrein van VK Schonenberg aankwam. Hier geen stress, niet de allesoverheersende vraag van hoeveel inschrijvingen en gaan we hiervan onze Mont Ventouxtrip kunnen financieren. Integendeel, een hoog fungehalte en een familiale sfeer, het moest allemaal niet zonodig. Tijdens de aanvangskilometers, bij het ruiken van de Zenne, kwamen al mijn jeugdherinneringen terug: het St Jan Berchmansschooltje (de korre, den aap, meester Stuyck..), Schonenberg, het meer van Hombeek. Het bracht mij in een uiterst milde stemming en daar konden de eigenzinnig geplaatste pijlen niets tegen inbrengen. Deze rit was goed, een schoonheidsprijs zal er wel niet inzitten maar de Wodanbikers kunnen rekenen op mijn warmste sympathie.
Athos
Mountainbiker

Post by Athos »

Vandaag ook de TT van Mechelen gereden. Dit was niet te vergelijken met gelijk welke andere TT. Dit was een TT van niets moet en alles mag, en wie het niet aanstaat moet maar terugkeren; Niettegenstaande de bepijling beter kon, er maar één afspuitstand was en de bevoorrading niet super was, gebeurde alles met de glimlach. Ik vond dit niet echt een TT, maar wel een tocht georganiseerd door een bende sympathieke mensen;
Ik heb mij in ieder geval geamuseerd. bedankt !
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Wel, ik vond dit zeer leuk!

Alleen al het startuur na een feestje was gewoon super, gepast voor Asse (streek ken ik toch al goe) om in mijn achtertuin te spelen.

Inderdaad een superrelaxte organistatie (misschien 30 deelnemers?!) en toffe mensen/bikers in mijn eigen Mechelen!

Begon al meteen met een mooie nieuwe singel, super! Daarna over wat gekende padjes richting Zemst en Hombeek, heel mooi landelijk, gewoon leuk! Afpijling was natuurlijk van hun vaste toer, soms wa opletten want ik reed met twee snelle kerels, maar dat moet af en toe kunnen!

Ik vond de bevoorrading simpel ma goe. 4 euro was wat prijzig maar je kreeg toch een fluojasje :-)

Ik heb genoten, gewoon een mooi toerke zonder veel tralala, mooi zo!

Zeker in mijn eigen stad was dit zeer leuk en een speciaal tochtje, echt de goeie filosofie voor onze sport.

En dat startuur, man, zalig!!!
Post Reply