4de HouffalizeMountainbikeMarathon op zondag 26 augustus '07

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

bromtje wrote:zijn er al die bevesting hebben van hun inschrijving??
bij mijn gegevens staat nog steeds betaling niet ontvangen,en op mails antwoorden ze niet.heb de 20ste betaald.
Normaal zullen we vanaf de 23ste beginnen alle betalingen te controleren.
Hierbij houden we rekening met betaaldatum, belangrijk voor startvolgorde. (tenzij u vorig jaar in de top 50 eindigde)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Hello,

ik overweeg om es deel te nemen aan de houffa marathon, ik zou opteren voor de 60 km.
Nu 60 km is niet zoveel maar die 1600 hm's is iets anders op dezen afstand dus hoe kan ik me het beste voorbereiden ???
Ik doe elke week een TT van 45 à 60 km en af en toe in de week ook een trainingsrit van zelfde afstand.

Massini 8)
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Deze wil ik ook voor geen geld missen. Heb al zoveel horen vertellen over Houffa maar ben er in mijn leven nog niet geweest.
Buffalo mtb
Mountainbiker

Post by Buffalo mtb »

Vraagje: Als je vorig jaar bij de eerste 10 eindigde op de 'kleine' toer van de 60 km, mag je dan dit jaar ook vooraan in het vak van de 60 km starten??

Groeten
gustavomtb
Mountainbiker

Post by gustavomtb »

Massini wrote:Hello,

ik overweeg om es deel te nemen aan de houffa marathon, ik zou opteren voor de 60 km.
Nu 60 km is niet zoveel maar die 1600 hm's is iets anders op dezen afstand dus hoe kan ik me het beste voorbereiden ???
Ik doe elke week een TT van 45 à 60 km en af en toe in de week ook een trainingsrit van zelfde afstand.

Massini 8)
tis inderdaad te zien welk weer het daar is , tis knap lastig maar te doen als je maar genoeg km en hgm in de benen hebt
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

km's zal wel geen probleem zijn denk ik, die hm's is iets andes denk ik :roll: maar we doen ons best.

Massini 8)
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

Buffalo mtb wrote:Vraagje: Als je vorig jaar bij de eerste 10 eindigde op de 'kleine' toer van de 60 km, mag je dan dit jaar ook vooraan in het vak van de 60 km starten??

Groeten
JA, je startnummer zal ergens tussen 6001 en 6010 zitten.
6001 tot 6150 = startbox 1.
Ramboke
Mountainbiker

Post by Ramboke »

euhmm, misschien een heel stomme vraag maar doet er gewoon niemand mee aan de 120 km of is die gewoon te zwaar? Ik was van plan om de week ervoor Oeterdal te doen als voorbereiding daarna naar Houffa te trekken.

Greetz
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Ramboke wrote:euhmm, misschien een heel stomme vraag maar doet er gewoon niemand mee aan de 120 km of is die gewoon te zwaar? Ik was van plan om de week ervoor Oeterdal te doen als voorbereiding daarna naar Houffa te trekken.

Greetz
de afstand op zich zal wel te doen zijn
maar die bijna 3000hm... dat is toch wat anders dan een 100 of 115km in limburg
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

Ik ben niet gemaakt voor de echt lange afstanden 3 tot 3,5 uur is voor mij nog goed te doen. Maar eigenlijk ben ik het snelst op 30 tot 40 minuten.

Ik doe de 90km mee vorig jaar 6 uur over gedaan gem 15km! in mei nog in la Roche geweest en een rondje 40km gedaan met een gemiddelde van 21,8.
Post Reply