ergste valpartij

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
board
Mountainbiker

Post by board »

Heb zelf nog ni echt veel meer gehad dan wa zeer (soms veel :lol: ) en de nodige blauw plekke!
Maar a ge sommige bezig zie in da filmpke hieronder dan hebbe ze volgens mij toch een paar krukke en hier en daar een stukje gips nodig!Dien ene me zijn gezicht tegen den betonne muur een vat vol dafalgan denk ik! :-D

8 minuten aan breuken en valpartijen!!!
speedyweedy
Mountainbiker

Post by speedyweedy »

spectaculaire filmkes :-)
alleen volges mij zitte der een paar in ne rolstoel voor de rest van hun leve
Supra
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...

Post by Supra »

De pijnlijkste weet ik niet meer, de ergste wel...

De eerste tocht met men gloednieuwe Cannondale F800SL rij ik na 3 km met mijn crank op een stronk... Resultaat: ik een geblutste ego, en mijn bike een geblutste kader... En dan heb je hem pas 3 dagen e :cry:
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Dat is balen.
Point7
Mountainbiker

Post by Point7 »

Het ergste wat ik meegemaakt heb is tijdens een trainingstochtje op een houten brugje met 2 wielen tegelijk onderuit gegaan omdat het vettig lag onder de bomen.
Met mijn schouder tegen de houten reling gevallen en een kneusing in de schouder. Gelukkig niets gebroken. 1 week werkonbekwaam, maar het heeft bijna 1 jaar geduurd tot ik er totaal niets meer aan voelde. Kon na 3 weken na de val wel terug fietsen gelukkig.

Verder nog vele valpartijen gehad maar die waren niet zo erg. Wat schrammen en blauw plekken.
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

Vandaag, een belachelijk afdalingske uit struikgewas, karrespoor naar onder. Zo'n 32km/u, wou het voorste wiel uit het spoor trekken, te glad, te nat: voorwiel weg, ik weggekatapulteerd, roll over de schouder en de netels in met korte broek en korte mouwen....
Maat kon niet door, remde en lag naast mij, maar niet in de netels.

Ik hoor hem nog roepen:"En nu was ik eens uit mijn klikkers!" :P

Nergens pijn, maar mijn linker arm en rechter knie en kuit branden als hel. Helm en camelbak zijn ok, maat ook. :-)
medguy
Mountainbiker

Post by medguy »

voor de examens in het bos de trapkes af op ne sentier
iets te hard geremd vooruit gekatapulteerd en de trapkes afgedonderd.
al bij al valt de schade nog mee, ik een paar schaafwonden en mijn mtb eeft een kraske bij.
bde
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 (Reba Race, XT disk, Crossmax SL, Ritchey WCS, Rotot Q rings, eggbeaters sl)

Post by bde »

Mijn tweede strandrace (Oostduinkerke 02/2007) en ’t was prijs zwaar gevallen. Eerste golfbreker opgereden en duik gemaakt. Weet niet hoe ik ben gevallen maar ik lag een uurtje later in ziekenhuis te Veurne. Dubbele armbreuk en zenuwletsel. Nu ben ik 2 plaatjes en 18 bouten rijker in mijn arm.
Sinds deze week rij ik weer op de baan met de mtb, zalig om terug op het zadel te zitten!!! Ik proberen de conditie tegen het najaar weer op een aanvaarbaar niveau te tillen. Hopelijk zonder valpartijen .

Greetz
pctunner01
Mountainbiker

Post by pctunner01 »

mijn ergst toen mijn bike nog geen 3weken oud was in zal de lange route is zo'n stuk berg af daar licht zo'n gele zand het is daar heel fel kappot gereden het sneeuwe dan nog ik kom berg af met mijn mechanische schijfremmen teveel geremt onder uit gegaan tegen de boom geknalt ik toch en een kwartier buiten westen geweest "geen helm op zo stom was ik nog"

en berg af gereden met mijn school fiets tegen 30kilometer per uur lang achter op mijn wiel schuin gereden ik was gelukkig op een auto belant deed wel nie goed maar liever op een stil staande auto landen dan tegen de betoon knallen met je vol gezicht is veel erger."gevolg fiets voor schroot " en aanrijder door gereden
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Het is niet zo dat de leestekens op uwe pc kunnen verslijten van teveel gebruik hoor...
Post Reply