24/06/07 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Baeske wrote:Het éérste niet te missen privaat stuk is er ééntje om U tegen te zeggen, het Lukie Van De Walle stuk
=D> =D>
Het komt nog voor de éérste bevoorading en is aangelegd door mountainbikers en voor mountainbikers =D> =D>
Het is ongeveer een 600 m lang, maaaar!! zit vol verassingen :bounce: :bounce: #-o #-o
Hier is zeer veel werk ingestoken en zal zeker gewaardeerd worden door de ervaren mtber
Indien je géén voetje aan de grond moet plaatsen, PROFICIAT =D>
Luk heeft nen Brigand aan iedereen die in één keer dit stuk uitrijd :^o

Zal onze voorzitter even bijtreden want er is een splitsing over het hoofd gezien. de uitleg klopt voor degene die de 32km of de 56km rijden.
Het berteft hier zone 42 die je tegenkomt na +/-2km

Indien je de 76km rijdt dan kom je die zone tegen na 20km en dan heb je al rijkelijk genoten van de eerste bevoorrading die komt na 14km van de start en die exclusief is voor de 76km.
filiberke
Mountainbiker

Post by filiberke »

grote plateau wrote:
Bertinus wrote:Sinds enkele weken ben ik samen met enkele werkcollega's beginnen te mtb'en. Deze morgen hebben we zonet opnieuw een vaste route achter de rug (rood Heuvelland). Tuurlijk zijn we nog allemaal groentjes (enfin één meer dan de ander) en hebben we nu zo'n 130 km op ons conto staan.
Over het meedoen aan TT's, zijn we nog wat onzeker omdat we wat onzeker zijn dat we andere mtb'ers kunnen ophouden. Ook qua materiaal (fiets, kledij, ...) staat alles nog in de beginschoenen.

Ik weet dat we ooit eens aan een TT zullen moeten deelnemen en waarom deze niet. Ik heb de topic wat doorgenomen en zou de 30 km voor wij, beginnelingen, misschien wel haalbaar zijn.

Jeroen
ZEKER doen!!!!! =D> =D> =D>
Niemand rijdt in de weg van een ander [-X ;de vluggere moeten maar wachten tot ze kunnen oversteken en dat is meestal geen probleem.
Daar zijde hij toch niet bij die vluggere #-o #-o #-o #-o #-o
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Voila net terug samen met baeske wat gaan bosmaaien, de eerste stukken zijn gedaan, crossparcours neem ik morgen of donderdag onder handen, ben ook het befaamde luk vandewalle stuk gaan bewonderen, deze mens zal jullie door zijn domein laten rijden, maar zoals baeske al zei pas op voor de verrasingen in dit stuk, speciaal door luk aangelegd.

Vanaf morgenavond word er uitgepijld, nu nog hopen op goe weer, k'zou beter mijnen zonnedans nen keer doen zeker :lol:

greetings the voltman
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Zal er ook zijn ,heb als kind nog in den Aviflora gespeeld. Benieuwd wat jullie daar allemaal in mekaar geknutseld hebben. Afstand en uur moeten nog bepaald worden , zaterdagavond trouwfeest , zondagnamiddag familiefeest.
:drunk: .
Ik zou toch nog een kaartje sturen naar Sabin Hagendooren.
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Baeske en Mister T, bedankt voor de info.
Zal dus met fiets naar Aviflora vlammen, daar mijn collega's aanhaken en afhaken achter de paanders. Zo zal ik ook aan mijn +/-50km geraken.

Ben niet kwaad voor de regenvlaag van afgelopen nacht, dit zal het " tis gelijkdaternecamionovermijng :wink: tgeredenheeft"- gevoel een beetje verminderen.
Aan den andere kant zou het wel eens een beetje zwaarder kunnen liggen in de mandelvaleien. Kzag deze morgen dattie ook zin had in een verkenningstochtje 'over' zijn oevers.

Aan de pijlenjagers Veeteeteetje en Pepeetje; ge moet maar ne keer roepen aan mijne colstrop ee als je passeert vanavond (na 18u)

grtn,
nonkel T

[/quote]
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

the voltman wrote:Voila net terug samen met baeske wat gaan bosmaaien, de eerste stukken zijn gedaan, crossparcours neem ik morgen of donderdag onder handen, ben ook het befaamde luk vandewalle stuk gaan bewonderen, deze mens zal jullie door zijn domein laten rijden, maar zoals baeske al zei pas op voor de verrasingen in dit stuk, speciaal door luk aangelegd.

Vanaf morgenavond word er uitgepijld, nu nog hopen op goe weer, k'zou beter mijnen zonnedans nen keer doen zeker :lol:

greetings the voltman
uw ne neteldans zeker!! :wink: :lol:
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

the voltman wrote: k'zou beter mijnen zonnedans nen keer doen zeker :lol:

greetings the voltman
Als daar maar geen kinderkes van komen ??? #-o #-o #-o [-X [-X [-X
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

SuPaH Fly is uit roulatie sinds zijn vlieglessen op de Kluis vorig weekend.
Het zal waarschijnlijk toch een paar weken duren eer hij weer meespeelt met de forumbikers. :roll: :roll:

Ik zal vaneigens van de partij zijn voor de rit van Ingelmunster en ik zou misschien zelfs wel durven gaan voor de 70. (Ik weet Aviflora zijn, dus ik kan gerust tegen valavond arriveren!) :^o :^o :^o

Is er al een uur afgesproken, waarop zij die geen nonkel zijn geworden starten?
Horsepower
Mountainbiker

Post by Horsepower »

Brigandbikers, nog een aantal vragen over het parcours :

1. Als ik het hier allemaal goed lees, maakt de toer van 75 (77) km bij de start (of kort erna) een bijkomende lus van zo'n 20 km, om daarna aan te sluiten bij de toer van 55 (56) km en 30 (32) km. Klopt dit ?

2. De toer van 75 km telt 57 onverharde zones (goed voor zo'n 42,6 km), terwijl de toer van 55 km ongeveer 42 onverharde zones telt. Welke zijn de belangrijkste zones die enkel door de tocht van 75 km worden aangedaan ?

Groeten.
Horsepower
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

veeteeteetje wrote: Zwijg mij van netels!!!!!!!!!!
Ik kan er geen meer zien!!!!!!!!!!!!!! (Dus Voltman,zorg maar dat ze allemaal weg zijn,hé)
Ik sta nog altijd geprikkeld zulle van zondag!!!
Ge wit tog da nittels goe zin tegen de rummatizzen ?

:roll: :roll: :roll:

Dit is de ondertiteling voor niet West-Vlamingen...
Je weet toch dat netels goed zijn tegen reuma ?
Post Reply