Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

morgen om 15u vertrek ik in Herentals, als er zijn die willen meerijden :wink:
recordtijd zit er nie in, men benen doen zeer van't lopen :-?
FORZA LUC
Mountainbiker

Post by FORZA LUC »

Een mooi gemiddelde, k'heb nog ne straffere. Elk jaar wordt er een recreatief wedstrijdje (als je hier van een wedstrijdje kan spreken) ingericht met start en aankomst in de Gieterij dit tussen een ploeg van Lichtaart en een ploeg van Kasterlee. Wij deden met enkele leden van ons team (FORZA) mee met de mannen van Lichtaart. Bij de start vertrok iemand van de ploeg van Kasterlee (met nen cyclecrossfiets) en het zag er naar uit dat wij die niet meer terug zouden zien. Toch met wat samenwerking van ons team hadden wij hem terug bijgehaald in de singletracks van Lichtaart. Na een voor een gedemareerd :oops: te hebben heb ik uiteindelijk kunnen winnen. =D>
Wat cijfertjes:
AVS 29.5
Aan de oversteekplaatsen (met uitzondering van de baan Lichtaart -Herentals) stonden seingevers, zodoende hier geen snelheid verloren ging
De singletrack in Herentals (je weet wel dat padje dat rechts inslaat op de bredere kiezelweg) moesten wij niet rijden.
Na afloop was er in de Gieterij een prijsuitreiking MET CHAMPAGNE (dit was voor herhaling vatbaar)
:drunk:
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

SPECI wrote:morgen om 15u vertrek ik in Herentals, als er zijn die willen meerijden :wink:
Is 16u ook goed om te vertrekken? En waar vertrek je dan precies? De parking net na de overweg? Heb misschien wel goesting!
ToM5
Mountainbiker

Post by ToM5 »

FORZA LUC wrote:Een mooi gemiddelde, k'heb nog ne straffere. Elk jaar wordt er een recreatief wedstrijdje (als je hier van een wedstrijdje kan spreken) ingericht met start en aankomst in de Gieterij dit tussen een ploeg van Lichtaart en een ploeg van Kasterlee. Wij deden met enkele leden van ons team (FORZA) mee met de mannen van Lichtaart. Bij de start vertrok iemand van de ploeg van Kasterlee (met nen cyclecrossfiets) en het zag er naar uit dat wij die niet meer terug zouden zien. Toch met wat samenwerking van ons team hadden wij hem terug bijgehaald in de singletracks van Lichtaart. Na een voor een gedemareerd :oops: te hebben heb ik uiteindelijk kunnen winnen. =D>
Wat cijfertjes:
AVS 29.5
Aan de oversteekplaatsen (met uitzondering van de baan Lichtaart -Herentals) stonden seingevers, zodoende hier geen snelheid verloren ging
De singletrack in Herentals (je weet wel dat padje dat rechts inslaat op de bredere kiezelweg) moesten wij niet rijden.
Na afloop was er in de Gieterij een prijsuitreiking MET CHAMPAGNE (dit was voor herhaling vatbaar)
Mor da's geen solo tijd hé [-X
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

vaast wrote:
SPECI wrote:morgen om 15u vertrek ik in Herentals, als er zijn die willen meerijden :wink:
Is 16u ook goed om te vertrekken? En waar vertrek je dan precies? De parking net na de overweg? Heb misschien wel goesting!
yep ik vertrek op die parking maar 16u is te laat, k'moet om 17 al terug thuis zijn :(
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

SPECI wrote:
vaast wrote:
yep ik vertrek op die parking maar 16u is te laat, k'moet om 17 al terug thuis zijn :(
Dat zal me niet lukken, een volgende keer dan maar!
Dafke08
Mountainbiker

Post by Dafke08 »

FORZA LUC wrote:Een mooi gemiddelde, k'heb nog ne straffere. Elk jaar wordt er een recreatief wedstrijdje (als je hier van een wedstrijdje kan spreken) ingericht met start en aankomst in de Gieterij dit tussen een ploeg van Lichtaart en een ploeg van Kasterlee. Wij deden met enkele leden van ons team (FORZA) mee met de mannen van Lichtaart. Bij de start vertrok iemand van de ploeg van Kasterlee (met nen cyclecrossfiets) en het zag er naar uit dat wij die niet meer terug zouden zien. Toch met wat samenwerking van ons team hadden wij hem terug bijgehaald in de singletracks van Lichtaart. Na een voor een gedemareerd :oops: te hebben heb ik uiteindelijk kunnen winnen. =D>
Wat cijfertjes:
AVS 29.5
Maar ja de Forza mannen, ik al van meer mensen gehoord dat die nogal kunne vlammen. Mijn schoonbroer is een goede kennis van Regi, zit die ook nie bij Forza? Hebben julie niet de bijnaam "de sneltrein"? :D
FORZA LUC
Mountainbiker

Post by FORZA LUC »

Jep, de Reggy zit ook in onze club. Van die bijnaam heb ik nog niets vernomen.
PS.snelheid is relatief
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

ben net dus een nieuwe recordpoging gaan ondernemen,mislukt :-?
na 1u15 kwam ik terug in herentals aan.k'heb nu wel barstende koppijn,te diep geweest denk.Tegen de zomer aan met een semi-slick zal het wel lukken,vandaag met men scorpion 2.0 banden gereden en daarmee wa tijd verloren.Vanaf den brink geraakte ik niemeer boven de 30.Het is wel tof om weten dat ik nu na een dikke maand rust toch nog ne goeien tijd heb, volgende poging zal ergens begin mei zijn :wink:
Dafke08
Mountainbiker

Post by Dafke08 »

Kan je met de juiste bandenkeuze een snellere tijd rijden of gaat het hier maar over enkele seconden? Ik heb op mijn mtb schwalbe black jack liggen, nogal een vrij ruwe band, maar ik rijd er wel graag mee. Raden julie mij misschien iets anders aan?
Post Reply