Het filmke begint met de afdaling vanaf de vierschaar tot beneden aan de voet van de Pensemont... Die doe ik heel graag, ge kunt daar nogal vliegen...nebraz M/29j. wrote:Bangelijk filmke in Fons-kwaliteit.Rock Rider wrote:Uiteindelijk is Filmke 1 al klaar...
Klik hier voor deel 1![]()
Ik kijk al uit naar deelII. Al dan niet met zero-meiske derop.
17/06/07 Kluisbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
Diegene die gevallen was had een zwarte outfit aan en reed met een zwarte Cube.moonrider wrote:Rock Rider wrote:@ Blubberduck... Als het iemand met een cube is, dan kon het The Beast, Zanneis, Moonrider of Casper zijn...
Ik rij met een Flanders, Gelmir Specialized en Berre met een Radon...
We zullen het wel horen wie het was
Ik ben alleszins ook gevallen met de kramp in mijn kuit waardoor ik niet direct rechtgeraakte , maar ik herinner me toch het gesprek niet aan het einde van de afdaling ?
Hoe weet je dat het een Steenbakker was , had hij een Steenbakkerstenue aan ?
Grt;
Moonie
Casper was het niet want die ken ik maar al te goed, Casper zijn broer ook niet want die vertelde mij dat de gavallen biker ook ene Steenbakker was...vandaar.
rarara who will it be....
greetz
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Den Moonie dus... Die is in het zwart... rijdt met een cube en is gevallen...Blubberduck wrote:Diegene die gevallen was had een zwarte outfit aan en reed met een zwarte Cube.moonrider wrote:Rock Rider wrote:@ Blubberduck... Als het iemand met een cube is, dan kon het The Beast, Zanneis, Moonrider of Casper zijn...
Ik rij met een Flanders, Gelmir Specialized en Berre met een Radon...
We zullen het wel horen wie het was
Ik ben alleszins ook gevallen met de kramp in mijn kuit waardoor ik niet direct rechtgeraakte , maar ik herinner me toch het gesprek niet aan het einde van de afdaling ?
Hoe weet je dat het een Steenbakker was , had hij een Steenbakkerstenue aan ?
Grt;
Moonie
Casper was het niet want die ken ik maar al te goed, Casper zijn broer ook niet want die vertelde mij dat de gavallen biker ook ene Steenbakker was...vandaar.
rarara who will it be....
greetz
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Mon... wil die belonen die de weide wel gedaan hebben!
Wel misschien voor volgend jaar de bev. in het midden van de weide opstellen?
Geen weide in,is geen bevoorading,zou dat geen goed systeem zijn?
En misschien nog wat terras-stoelen daar en een aperitiefbar met dingo achter den toog!
Wel misschien voor volgend jaar de bev. in het midden van de weide opstellen?
Geen weide in,is geen bevoorading,zou dat geen goed systeem zijn?
En misschien nog wat terras-stoelen daar en een aperitiefbar met dingo achter den toog!
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
jaa...en "women only"...jihaaa!!mijne eerste klant zou waarschijnlijk da cola babe'ke zijn!!kzou direct ne bloody mary maken met veel tabasco erin zodanig dat ze goe...dingooo...stopt mee dromen!!zwiebertje wrote:Mon... wil die belonen die de weide wel gedaan hebben!![]()
Wel misschien voor volgend jaar de bev. in het midden van de weide opstellen?![]()
Geen weide in,is geen bevoorading,zou dat geen goed systeem zijn?![]()
![]()
- casper
- Mountainbiker
Yeps gasten,
Ben ook terug bij mijn positieven
@ On two wheelz : prachtige organisatie met alles erop en eraan, Jodelaitie & Kluisken : bedankt voor alles en ook den BL
Twas nogal het Steenbakkers dagske, zelf ben ik tijdens de afdaling in Heinsdale bijna helemaal op het einde ook tegen de vlakte gegaan, met een enorme kramp in de rechterkuit tot gevolg !
Ben dan nog juist den Trieu opgeraakt en dan maar besloten om met kramp en al direkt terug naar de camping te biken !
Groot was de verbazing van de andere Steenbakkers toen die zagen dat ik hen voor was
Blijkbaar was de val toch ietske zwaarder dan gedacht : thuisgekomen nog gemerkt dat m'n rechterbovenarm alle kleuren zag en nog goe geschaafd was ook en heb hier bijna twee dagen gelijk nen ouwen pee rondgelopen, man man, die spieren zijn nu pas terug op hun plooi
Ook Berre heeft ws op dezelfde plaats als Veeteeteetje een duik in het decors gemaakt, hij zei dat hij Veeteeteetjes sporen had gevolgd
@ Blubberduck : tof om u terug te zien, toen zat ik nog goe
Gr,
Casper
Ben ook terug bij mijn positieven
@ On two wheelz : prachtige organisatie met alles erop en eraan, Jodelaitie & Kluisken : bedankt voor alles en ook den BL
Twas nogal het Steenbakkers dagske, zelf ben ik tijdens de afdaling in Heinsdale bijna helemaal op het einde ook tegen de vlakte gegaan, met een enorme kramp in de rechterkuit tot gevolg !
Ben dan nog juist den Trieu opgeraakt en dan maar besloten om met kramp en al direkt terug naar de camping te biken !
Groot was de verbazing van de andere Steenbakkers toen die zagen dat ik hen voor was
Blijkbaar was de val toch ietske zwaarder dan gedacht : thuisgekomen nog gemerkt dat m'n rechterbovenarm alle kleuren zag en nog goe geschaafd was ook en heb hier bijna twee dagen gelijk nen ouwen pee rondgelopen, man man, die spieren zijn nu pas terug op hun plooi
Ook Berre heeft ws op dezelfde plaats als Veeteeteetje een duik in het decors gemaakt, hij zei dat hij Veeteeteetjes sporen had gevolgd
@ Blubberduck : tof om u terug te zien, toen zat ik nog goe
Gr,
Casper
- Traxer
- Kerstman
t'heeft wat voeten in de aarde gehad om alle beelden van moto 1 en moto 2 samen te krijgen.
Enfin, de resultaten zijn eindelijk te zien op www.deforumbikers.com
Het is bijna een langspeelfilm geworden....
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Traxer,chapeau zulle.
Als ge nu nu niet genomineerd zijt voor het filmfestival van Cannes....
Als je het mij vraagt een mooi promofilmpke voor de On 2 wheels tt.
De afwezigen zullen nu wel likkebaarden.
Last edited by veeteeteetje on Thu 21 Jun 2007 12:28, edited 2 times in total.
Taxer, 't is een "prente" van een filmke geworden. 'k pijs van het te gebruiken tijdens de winter, als 'k wil trainen op mijn rollen, kwestie dat ik toch een beetje de feeling krijg van de omgeving.....Traxer wrote:t'heeft wat voeten in de aarde gehad om alle beelden van moto 1 en moto 2 samen te krijgen.Enfin, de resultaten zijn eindelijk te zien op www.deforumbikers.com