17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
schave
Mountainbiker

Post by schave »

matt4 wrote:
schave wrote:
matt4 wrote: hoe heb je vernomen dat je iets won?

Ik zou begot nie weten hoe we kunnen weten of we iets gewonnen hebben? :oops:
Wel op www.safetyjoggerclassic.be staan de winnende nummers (kijk bij flyergame) vergelijk het met je flyer die je aan de start gekregen hebt en .............. prijs of geen prijs :-D
waarom staat op die flyer dan de datum van 23/09/2007
en "décor: Vl Ardennen, vertrek: FLA" gaat dat flyertje wel over de TT van kluisbergen?
Dat is de promo voor hun tocht in september. Trouwens in Ronse zullen er opnieuw flyers uitgedeeld worden. BTW heb vandaag bericht gekregen dat ik op hun website een model van schoenen mocht UITKIEZEN, ff de juiste maat doorgeven en een scan van de flyer doorsturen en De Post doet de rest :-D :-D :-D :-D :-D
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Rock Rider wrote:@ Blubberduck... Als het iemand met een cube is, dan kon het The Beast, Zanneis, Moonrider of Casper zijn...

Ik rij met een Flanders, Gelmir Specialized en Berre met een Radon...

We zullen het wel horen wie het was :wink:

Ik ben alleszins ook gevallen met de kramp in mijn kuit waardoor ik niet direct rechtgeraakte , maar ik herinner me toch het gesprek niet aan het einde van de afdaling ?
Hoe weet je dat het een Steenbakker was , had hij een Steenbakkerstenue aan ?

Grt;
Moonie
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

schave wrote:
matt4 wrote:
schave wrote: Wel op www.safetyjoggerclassic.be staan de winnende nummers (kijk bij flyergame) vergelijk het met je flyer die je aan de start gekregen hebt en .............. prijs of geen prijs :-D
waarom staat op die flyer dan de datum van 23/09/2007
en "décor: Vl Ardennen, vertrek: FLA" gaat dat flyertje wel over de TT van kluisbergen?
Dat is de promo voor hun tocht in september. Trouwens in Ronse zullen er opnieuw flyers uitgedeeld worden. BTW heb vandaag bericht gekregen dat ik op hun website een model van schoenen mocht UITKIEZEN, ff de juiste maat doorgeven en een scan van de flyer doorsturen en De Post doet de rest :-D :-D :-D :-D :-D
Inderdaad de mannen van Safety Jogger sponsoren verschillende tochten waaronder die van ons (gouden pakket , vandaar oa die schoenen, wielertuitrustingen , ...) , maar richten zelf een tocht in ergens eind september. (vorig jaar 1ste editie),met start in hun eigen magazijn.
Je kan er inschrijven terwijl je op je fiets blijft zitten , zo groot is het daar.Parcours is voornamelijk OUdenaarde en omgeving en achteraf gooien ze nog met wandelschoenen.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zopas berichtje gekregenvan Traxer die volop in zijn montagekamer bezig is om een mooi résumé filmpke te maken van moto 1 en moto 2.

Nog effe geduld en we kunnen nog alles ne keer herbeleven. :bounce: :bounce:

Rock Rider : Hoe zit het met de beelden van moto 3???

Jodelaitie : Komen de tombolanummers nog op julle website ook???
Want ik ben in alle "after trance" van jullie tt vergeten te kijken.
Heb mijn tombolanummerke hier nog bij liggen.
Heb al gekeken op de site van safety jogger en daar had ik geen prijs.

Heb je na het ontpijlen geen sporen gezien van mijn valpartij???
Staat wel op beeld.
Gelukkig was er de hulpende hand van Slijkcrosserke!!!!
Last edited by veeteeteetje on Tue 19 Jun 2007 22:13, edited 2 times in total.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

veeteeteetje wrote:Zopas berichtje gekregenvan Traxer die volop in zijn montagekamer bezig is om een mooi résumé filmpke te maken van moto 1 en moto 2.

Nog effe geduld en we kunnen nog alles ne keer herbeleven. :bounce: :bounce:

Rock Rider : Hoe zit het met de beelden van moto 3???
ben volop bezig met de montage... zullen normaal morgenavond of ten laatste donderdag online zijn... (heb donderdag een dagsken congé :wink: )

Deel 1 van de 2 is aan het uploaden... :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Uiteindelijk is Filmke 1 al klaar...
Klik hier voor deel 1
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

veeteeteetje wrote:Z
Jodelaitie : Komen de tombolanummers nog op julle website ook???
Want ik ben in alle "after trance" van jullie tt vergeten te kijken.
Heb mijn tombolanummerke hier nog bij liggen.
Heb al gekeken op de site van safety jogger en daar had ik geen prijs.

Heb je na het ontpijlen geen sporen gezien van mijn valpartij???
Staat wel op beeld.
Gelukkig was er de hulpende hand van Slijkcrosserke!!!!
Ja we hebben het er vandaag nog over gehad onder mekaar , sommige mannen hebben zondag straffe toeren uitgehaald. Als je daar gevallen bent in die strook juist na de splitsing helling 20% , zeker 2m diep. En dan nog de 77km gereden =D>. Geprikkeld door de netels noemen ze dat.
't Was dat of opgehaald worden door takeldienst Kluisken.
De patersberg offroad met dat gevaarlijk gat , ook heel straf de mannen die daar niet afgestapt zijn, we zijn er al vele malen gepasseerd en er zijn nochthans wat acrobaten hier bij ons , maar geenenen die erover durft. We hebben getwijfeld om er een brug te leggen maar de afstand was te groot om dit zonder gevaar te doen.
We gingen er van uit dat ieder normaal mens daar toch afstapt :roll: .
Volgende keer zullen we misschien toch beter een brug op maat laten maken want iedereen zal pepeetje willen imiteren.

Wat die tombola betreft , ik vrees dat dit te laat is . :(
Ik heb gezien dat alle vrouwen toen de laatste vertrokken was de winnende nummers (ik vermoed een 300-tal) willekeurig opgeschreven en uitgehangen hebben. De 5 hoofdprijzen (5-stuks wieleruitrusting) zijn allemaal afgehaald geweest. Ik heb Jacques rond een uur of 4-5 de rest zien uitdelen aan de bikers die nog aanwezig waren. Het betrof hier wel "kleine" prijsjes, douchegels, fluo vestjes,petjes en kweetnietnogwatallemaal.

We zullen dit volgend jaar nog ietskes zichtbaarder moeten opstellen, want nu liep juffrouwke zero met alle aandacht weg, terecht na de ontgoochelende Aquariusgirls.:cry:

Benieuwd om jullie filmpke te zien.
Jammer dat ik er niet aan gedacht heb , maar m'n barbecue ging niet misstaan hebben daar achter onzen BL-berg gezien het later uur van aankomst .Misschien volgend jaar. Help mij eraan te herinneren !
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Rock Rider wrote:Uiteindelijk is Filmke 1 al klaar...
Klik hier voor deel 1
Bangelijk filmke in Fons-kwaliteit. =D>
Ik kijk al uit naar deelII. Al dan niet met zero-meiske derop.
jodelaietie wrote:
De patersberg offroad met dat gevaarlijk gat , ook heel straf de mannen die daar niet afgestapt zijn, we zijn er al vele malen gepasseerd en er zijn nochthans wat acrobaten hier bij ons , maar geenenen die erover durft.
Volgende keer zullen we misschien toch beter een brug op maat laten maken want iedereen zal pepeetje willen imiteren.
Zal ik ook eens proberen. Nog nooit een poging ondernomen maar iedere keer ik er ben denk ik van "dat moet toch te doen zijn". Dus blijkbaar wel. :-)
Mon...
Mountainbiker

Post by Mon... »

Heel schone tocht, maar ik vond het wel smerig dat diegene die parcours volgde op de weide aan de tweede bevoorrading eigenlijk gestraft werden t.o.v. diegene die voor de gemakkelijkere baan kozen en dus eigenlijk niet het hele parcours gedaan hebben. Dit zouden ze eigenlijk beter anders doen. Je moet toch eerder iemand belonen die het parcours wel volgt.
Last edited by Mon... on Wed 20 Jun 2007 06:11, edited 1 time in total.
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

Rock Rider wrote:@ Blubberduck... Als het iemand met een cube is, dan kon het The Beast, Zanneis, Moonrider of Casper zijn...

Ik rij met een Flanders, Gelmir Specialized en Berre met een Radon...

We zullen het wel horen wie het was :wink:

yep,

ik wast niet =D>

gr

THE BEAST
Post Reply