Hoe bedoelde?boere wrote: iemand voorstellen voor een beginnend rijder?
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
De groene is zeker de moeite!
Het was men 2e keer dat ik ging mountainbiken, direct maar een weekendje ardennen van gemaakt. Overmoedig zoals we waren maar direct met de moeilijkste begonnen. Hoewel men kameraad een kater van jewelste had, lukte het zelfs bij hem. Enkel de hitte kwam hem niet ten goede bij een lange klim in vlakke zon
Het was men 2e keer dat ik ging mountainbiken, direct maar een weekendje ardennen van gemaakt. Overmoedig zoals we waren maar direct met de moeilijkste begonnen. Hoewel men kameraad een kater van jewelste had, lukte het zelfs bij hem. Enkel de hitte kwam hem niet ten goede bij een lange klim in vlakke zon
- devil biker
- Mountainbiker
vandaag de groene toer gaan rijden.
ik kan natuurlijk ni oordelen maar me stukken lag hij toch vrij slecht. veel plassen en slijkerige stukken.
ene keer op die singletracks ferm tegen de korst gegaan.
een beetje overmoedig voor de eerste keer en dan is uit de bocht gaan snel gebeurd.
zal een dezer dagen eens ne foto maken van mijn nieuwe bike.
ik kan natuurlijk ni oordelen maar me stukken lag hij toch vrij slecht. veel plassen en slijkerige stukken.
ene keer op die singletracks ferm tegen de korst gegaan.
een beetje overmoedig voor de eerste keer en dan is uit de bocht gaan snel gebeurd.
zal een dezer dagen eens ne foto maken van mijn nieuwe bike.
- Sjoerie
- Mountainbiker
Nix les 2 alpes! Ge wilt de meeting niet missen! Die alpen gaan nog niet lopen, de meeting welthomasmb wrote:Ik kom ook naar de meeting ( als ik nie in les 2 alpes zit ) , kannek ineens is kijken of die sx trail ook werkt op xc :p
Kwil da fietske wel eens zien
Dan moet je de blauwe eens rijden in de winterboere wrote: ik kan natuurlijk ni oordelen maar me stukken lag hij toch vrij slecht. veel plassen en slijkerige stukken.