Awel, om eerlijk te zijn, ik heb hier nog nooit van gehoord. Nochtans woon ik maar op 15km van Aarschot...S k u l l wrote:Ben je hier nog nooit geweest ?mtb-fltn wrote:Dan wil ik wel weten waar die American Bar ligt!!! Iemand?
Hier komen toch geregeld toertochten voorbij, die van de Xtreme bikers bv.
Je kan de American Extreme Bar bereiken als je Aarschot buiten rijd via de GB (richting Wezemaal).
Na een kleine km heb je aan de linkerkant de American Extreme Bar.
Daar rij je de parking op en daar is een pad dat naar boven loopt, boven is het prachtig om te rijden.
Zoals op de foto te zien is zijn er ook enkele technische passages te doen.
aktiefoto's
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- mtb-fltn
- Mountainbiker
Zeg ff eenv raagje, als je voor de knoet staat in aarschot, naar waar moet je dan ongeveer rijden om aan die put uit te komen, want ik heb daarnog een rekening mee te vereffenen na de wintermeeting van vorig jaar...S k u l l wrote:Ben je hier nog nooit geweest ?mtb-fltn wrote:Dan wil ik wel weten waar die American Bar ligt!!! Iemand?
Hier komen toch geregeld toertochten voorbij, die van de Xtreme bikers bv.
Je kan de American Extreme Bar bereiken als je Aarschot buiten rijd via de GB (richting Wezemaal).
Na een kleine km heb je aan de linkerkant de American Extreme Bar.
Daar rij je de parking op en daar is een pad dat naar boven loopt, boven is het prachtig om te rijden.
Zoals op de foto te zien is zijn er ook enkele technische passages te doen.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Zondag in Buizingen...I should be ashamed of myself...

Last edited by Steven vd Eynde on Tue 19 Jun 2007 18:49, edited 1 time in total.