Freeride Classic of Passportes du Soleil?

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

da kan ik ook, maar het omzetten van een pdf naar een paint document lukt mij niet
.

voor de rest zie ik dei daalmeters echt wel zitten, en da klimmen neem ik er wel bij :-D
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ah zo...
ik wil da wel is doen me photoshop
Arno heeft mail ;)
Braby
Mountainbiker

Post by Braby »

vraagje, is het verstandig om een High roller 2,35 42a ST vooraan te monteren voor de passportes of slijt da te snel? Vanachter komt er een 2,35 60a op
Tbx
Mountainbiker

Post by Tbx »

ST is geen enkel probleem... Vooraan

Een stroevere achteraan is wel aan te raden, zoals je al voorstelde.

Komt goed!

greetz
bettes
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Wie rijdt er wanneer naar daar en naar waar?

greetz
bettes

ps: bash zit erop, wielen met dikke banden staan klaar, nieuwe achterdemper (pushed RP23 2008) zit erin, harnas is gefebrezed, i'm ready as i'll ever be!
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

Hoi bettes, ik rij toch vrijdag naar Morzine. Ik bertrek wel vroeg want anders wordt het te heet in mijn buske. Hopelijk ben ik dan net na de middag daar zodat ik nog effe kan gaan spelen op de Pleney. Kwestie van een beetje in te rijden. :-D
PS Heb jij dan zo gezweet in dat harnas van jou of gebruik jij dat ook voor andere doeleinden ? :wink:
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Wij vertrekken donderdag avond naar avoriaz, vrijdag een beetje den toerist uithangen en zaterdag le moment supreme :lol:
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

dmx wrote:Hoi bettes, ik rij toch vrijdag naar Morzine. Ik bertrek wel vroeg want anders wordt het te heet in mijn buske. Hopelijk ben ik dan net na de middag daar zodat ik nog effe kan gaan spelen op de Pleney. Kwestie van een beetje in te rijden. :-D
PS Heb jij dan zo gezweet in dat harnas van jou of gebruik jij dat ook voor andere doeleinden ? :wink:
Het zal zo al heet genoeg zijn in uw buske, jij geile tijger!

Ik ga ook vrijdagmorgen vertrekken, gelijk vorig jaar. Dan aankomen beentjes omhoog, pintje(s) drinken en zaterdag gewoon gaan met de pruim (ik heb niet graag banaan)

Waarvoor wordt dat harnas niet gebruikt is de vraag?! Niet veel het antwoord!

greetz
bettes
Braby
Mountainbiker

Post by Braby »

ik vertrek nu maandag voor 2 weken Les Gets :lol: en ga zaterdag de Passportes rijden vanuit Les Gets...
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

bettes : Het zal er inderdaad heet aan toe gaan. Ik meld mij bij deze al aan voor een avondje in de Coyote bar (of hoe noemde dat ding ook weer ?). :lol:
Post Reply