17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

En die ander 2 waren met mij mee in den douche :lol: :lol: :wink:
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

bonsai wrote:Patersberg beklimmen off-road vind ik een pak minder zwaar en
natuurlijk veel leuker. Enfin das mijn ervaring. :wink:
Das ook mijn gedacht.Ik ben er toch opgereden zonder afstappen,zoals de meeste hellingen gisteren.Bandenkeuze doet daar ook veel aan.
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Brugje heb ik toch ook makkelijk kunnen nemen en naar boven gereden. :P
matt4
Mountainbiker

Post by matt4 »

schave wrote:
matt4 wrote:
schave wrote:Wel wel wel nog een leuk nagerechtje gehad, na het vele afzien (pijn in de knie en krampen) zondag heb ik vandaag vernomen dat ik PRIJS HEB MET DE TOMBOLA VAN SAFETY JOGGER !!!!!!!!!!!!! Ondergetekende is straks de fiere eigenaar van een paar Outdoor shoes. Opnieuw bedankt aan de organisatie !!!
:-D :-D :-D :-D :-D
hoe heb je vernomen dat je iets won?

Ik zou begot nie weten hoe we kunnen weten of we iets gewonnen hebben? :oops:
Wel op www.safetyjoggerclassic.be staan de winnende nummers (kijk bij flyergame) vergelijk het met je flyer die je aan de start gekregen hebt en .............. prijs of geen prijs :-D
waarom staat op die flyer dan de datum van 23/09/2007
en "décor: Vl Ardennen, vertrek: FLA" gaat dat flyertje wel over de TT van kluisbergen?
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

Rock Rider wrote:amaai! Vandaag was het een collectieve pech dag voor de Steenbakkers... Kapotte kettingen, derailleurpad kapot, 2 platte banden, ontregelde derailleurs,... In totaal een keer of 7 moeten stoppen...

Dan onderweg, na de smerige afdaling van Heinsdaele ook nog ne keer iemand anders geholpen met een powerlink. Blijkbaar wist die niet wat dat was... Nu, blij weer iemand gelukkig gemaakt te hebben, anders zaten de km's er ook op voor die kerel...

Zo maar de 50 gedaan ipv de 70 km, maar dat was ook al meer dan genoeg door het constante stoppen.

Mij wel wreed geamuseerd! Hier en daar mooie technische stukken, zware beklimmingen, vliegende afdalingen,... Nice, very nice...
Volgend jaar zeker terug!

Tegen woe avond ten laatste een filmke, gps file en verslag op mijne site...
aha, dus gij zijt den deze die ik overeind hielp na een mooie duik :wink: in de modder en onder zijne bike lag met de kramp :oops:

we hebben daarna nog een beetje staan kletsen onderaan de afdaling met enkele andere bikers van de Steenbakkers

greetz,
8)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Blubberduck wrote:
Rock Rider wrote:amaai! Vandaag was het een collectieve pech dag voor de Steenbakkers... Kapotte kettingen, derailleurpad kapot, 2 platte banden, ontregelde derailleurs,... In totaal een keer of 7 moeten stoppen...

Dan onderweg, na de smerige afdaling van Heinsdaele ook nog ne keer iemand anders geholpen met een powerlink. Blijkbaar wist die niet wat dat was... Nu, blij weer iemand gelukkig gemaakt te hebben, anders zaten de km's er ook op voor die kerel...

Zo maar de 50 gedaan ipv de 70 km, maar dat was ook al meer dan genoeg door het constante stoppen.

Mij wel wreed geamuseerd! Hier en daar mooie technische stukken, zware beklimmingen, vliegende afdalingen,... Nice, very nice...

aha, dus gij zijt den deze die ik overeind hielp na een mooie duik :wink: in de modder en onder zijne bike lag met de kramp :oops:

we hebben daarna nog een beetje staan kletsen onderaan de afdaling met enkele andere bikers van de Steenbakkers

greetz,
8)
ik ben niet diegene die gevallen is, ik kwam ietsken achter... De gevallen man was waarschijnlijk Gelmir... Ik ben later beneden gekomen en je vroeg je af met hoevelen we nog waren... :wink:
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

Yup,

Voor mij allemaal bekende speeltuinen/plaatsen, weeral leuk samengesteld en overal berijdbaar soms een beke slippery maar thats the fun. Ook natuurlijk alle hellingen opgereden zonder veel moete, meer met "de wandelaars" :wink: dan met de helling zelf.

Wel deze keer de tocht anders gereden en veel bekeken want mijn buur wou ook eens een mtb tocht rijden ('k hem wel al gewaarschuwd [-o< dat deze tocht niet voor de poesjes was :lol: )
Dus veel kunnen kijken hoe anderen bovenkwamen, want mijne buur was steevast bij de "wandelaars". :roll:
resultaat: gekraakte & geplooide buur :oops: na 56 km (vanaf thuis gerekend 2 x 4,5km) en 4h35 onderweg. #-o #-o

Enfin samen uit samen thuis en mij toch telken male kunnen uitleven op de technische stroken, hellingen & afdalen met tussenin veeeeeeeeel tijd om te observeren (had ik maar een filmcamera dan kon ik leuke toestanden gefilm hebben)
al bij al weeral een geslaagde editie.

Doe zovoort mannen en nu op naar Ronse waar ik "alleen" er naar toe trek :wink:

greetz 8)
blubberduck
Mountainbiker

Post by blubberduck »

Rock Rider wrote:
Blubberduck wrote:

greetz,
8)
ik ben niet diegene die gevallen is, ik kwam ietsken achter... De gevallen man was waarschijnlijk Gelmir... Ik ben later beneden gekomen en je vroeg je af met hoevelen we nog waren... :wink:
oei sorry, maar ik zag dat hij met een Cube reed vandaar de verwarring..

greetz 8)
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

eindelijk...ben der ook ne keer geraakt!! :oops: net na de eerste bevoorading was de "rampe" te beklimmen!!awel...ik had zo ne dag #-o bij het beklimmen van de patersberg off-road,brak de pat af!!amen met de tocht na 20 km en zeer veel materiaalpech bij de andere collegas van de steenbakkers.dan maar gebeld naar de takeldienst en ondertussen aan de "bankskes" nen aangename babbel gehad met een man die de fietszaak van filip meirhaeghe z'n vader overgenomen heeft!!toffe persoon die net ne zéééér schone bike aan het testen was (de prijs ervan zeg ik liever nie!! :oops: :-? )indien je dit leest...heel veel geluk met de nieuwe zaak!! =D> na 10 minuten was de takelman er al die me terug aan de camping deponeerde!!daar stond ik dan...20 km op de teller en nog bijna geen kat die terug was!!slechts enkele mensen die de korte versie reden!!na een babbelke met kluisken vernam ik de "bl" plaats en daar werd ik warmkes ontvangen door barman "jodelaietie" die nog algauw van zijn taak afscheid moest nemen!!nen anderen en ne beteren barman dus...ikke!!jodelaietie was ondertussen levende pijl aan het spelen want 't was ongelooflijk hoeveel bikers en aan het laatste stuk off-road rechtdoor reden (weide) ikzelf had ook ne grote mokerhamer in m'n handen voor de bikers die nog de man met de hamer nie waren tegengekomen!!blijkbaar niemand...kwistig de "bl" uitgedeeld en ondertussen toch ook ne forumbiker leren kennen die ik nog nooit had ontmoet:krba!!'t was nen aangename babbel en inderdaad,ik heb er nog ene tegoed!!uwe vriend die mee was heeft al getracteerd :drunk: :wink: al bij al toch nog ne geslaagde dag,vele vrienden teruggezien,al begonnen ze op het laatste toch een beetje te schemeren!! :oops: #-o hopelijk volgend jaar dan wél ne keer de large versie [-o< [-o<
@ kluisken en jodelaietie:bedankt voor de vele inspanningen en tot een der volgende =D> =D>
greetings...dingo the bartender!! :lol: :drunk:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

@ Blubberduck... Als het iemand met een cube is, dan kon het The Beast, Zanneis, Moonrider of Casper zijn...

Ik rij met een Flanders, Gelmir Specialized en Berre met een Radon...

We zullen het wel horen wie het was :wink:
Post Reply