17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

Als je off-road da brugje overgereden zou hebben, heb je ofwel:
-heel veel geluk gehad
ofwel
-zie je haarscherp en heb je een fantastisch evenwichtsgevoel!
ofwel
- :^o ................ :-D :-D
Ze hebben er daar al verschillende moeten komen halen, en ni alleen met een afgebroken pat.

Na het brugje kon je meteen weer de bike op en was het stoempen tot boven. Wij hebben daar verder geen voet aan de grond moeten zetten, no mud!!! [-X [-X
schave
Mountainbiker

Post by schave »

Wel wel wel nog een leuk nagerechtje gehad, na het vele afzien (pijn in de knie en krampen) zondag heb ik vandaag vernomen dat ik PRIJS HEB MET DE TOMBOLA VAN SAFETY JOGGER !!!!!!!!!!!!! Ondergetekende is straks de fiere eigenaar van een paar Outdoor shoes. Opnieuw bedankt aan de organisatie !!!
:-D :-D :-D :-D :-D
zenlord
Mountainbiker

Post by zenlord »

Wij zijn daar nochtans met onze vieren allemaal over geraakt... Ik was den enigen die effe wat geluk nodig had: met mijn dunne achterband ben ik tussen twee balkjes terecht gekomen, maar door de snelheid is dat allemaal in orde gekomen.

De tocht was magnifiek. Elk jaar opnieuw is deze er om naar uit te kijken. Had de 70km uitgekozen, maar onderweg beginnen twijfelen doordat ons tempo voor mij net iets te hoog lag om de moraal hoog te houden... En toen we bij de laatste lus collectief verkeerd gereden zijn (dus na 60km aan de cola-zero-stand), zijn we wel nog vertrokken om terug de kluis op te rijden, maar het terras zag er voor enkelen onder (verrassend genoeg was ik er niet bij ;)) ons iets te aantrekkelijk uit om dat zomaar links te laten liggen.

Voldoening was er sowieso, en de westmalle tripels mochten natuurlijk niet ontbreken!

Proficiat en tot volgend jaar!
matt4
Mountainbiker

Post by matt4 »

schave wrote:Wel wel wel nog een leuk nagerechtje gehad, na het vele afzien (pijn in de knie en krampen) zondag heb ik vandaag vernomen dat ik PRIJS HEB MET DE TOMBOLA VAN SAFETY JOGGER !!!!!!!!!!!!! Ondergetekende is straks de fiere eigenaar van een paar Outdoor shoes. Opnieuw bedankt aan de organisatie !!!
hoe heb je vernomen dat je iets won?

Ik zou begot nie weten hoe we kunnen weten of we iets gewonnen hebben? :oops:
most ugly peter
Mountainbiker

Post by most ugly peter »

Ik was een beetje verwonderd toen ik met mijn vrouwke sprak die aan de inschrijving zat dat ze zei dat er nog heel veel geen lid zijn van een bond.
Nochtans zeker aan te raden voor iedereen (ook individueel zelfs al ben je geen lid van een club).
Bij de VWB betaal ik 25 euro en ben verzekerd voor gans het jaar , gelijk wanneer ik op mijn vélo zit(denk ik toch), krijg ik korting als ik TT's rijd en een gratis magazine in de bus met heel veel info :http://www.vlaamsewielrijdersbond.be/co ... .php?ID=13.
Vorig jaar deden ze een actie , voor 33euro was gans de familie lid (en verzekerd).
Bij andere bonden zal dit zeker gelijkaardig zijn.
Nochtans toen ik mijn lidkaart toonde van de wbv zei er een vrouwtje die aan de inschrijving zat voor de 70 dat die niet telde!!
schave
Mountainbiker

Post by schave »

matt4 wrote:
schave wrote:Wel wel wel nog een leuk nagerechtje gehad, na het vele afzien (pijn in de knie en krampen) zondag heb ik vandaag vernomen dat ik PRIJS HEB MET DE TOMBOLA VAN SAFETY JOGGER !!!!!!!!!!!!! Ondergetekende is straks de fiere eigenaar van een paar Outdoor shoes. Opnieuw bedankt aan de organisatie !!!
hoe heb je vernomen dat je iets won?

Ik zou begot nie weten hoe we kunnen weten of we iets gewonnen hebben? :oops:
Wel op www.safetyjoggerclassic.be staan de winnende nummers (kijk bij flyergame) vergelijk het met je flyer die je aan de start gekregen hebt en .............. prijs of geen prijs :-D
iceman321
Kerstman

Post by iceman321 »

jodelaietie wrote: Ik was een beetje verwonderd toen ik met mijn vrouwke sprak die aan de inschrijving zat dat ze zei dat er nog heel veel geen lid zijn van een bond.
Nochtans zeker aan te raden voor iedereen (ook individueel zelfs al ben je geen lid van een club).
Bij de VWB betaal ik 25 euro en ben verzekerd voor gans het jaar , gelijk wanneer ik op mijn vélo zit(denk ik toch), krijg ik korting als ik TT's rijd en een gratis magazine in de bus met heel veel info :http://www.vlaamsewielrijdersbond.be/co ... .php?ID=13.
Vorig jaar deden ze een actie , voor 33euro was gans de familie lid (en verzekerd).
Bij andere bonden zal dit zeker gelijkaardig zijn.
euh... ik ben bij de WBV (wielerbond vlaanderen) maar aan de inschrijving hebben ze me gezegd dat dit niet telde, dus maar de volle pot betaald. niet dat dit erg is, maar dan vind ik de opmerking wel raar

maar.... over de tt maar 1 woord : WOW
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Alweer genoten van deze prachtige TT in één van de prachtigste bikeregio van de streek !

Prachtige organisatie !

Jodelaitie , Kluisken , en de andere On2Wheelers natuurlijk , bedankt voor alweer een schitterende voormiddag . =D>

Zoals mijn buur Rock Rider al aanhaalde was er heel veel materiaalpech bij de Steenbakkers (we hebben elkaar telkens mooi opgewacht ! ) waardoor we de 70 links lieten liggen wilden we nog op een deftig uur aankomen en nog ne pitstop maken in de ' BL lounge ' waarvoor nogmaals dank !!!

Daarna lekker gedouchet , en nog op den après blijven plakken tot 14u30 met o.m. The Voltman , XIII , Katrien20 , Bruno , Beastie , Ricardo en hoe kan het ook anders , onze hond Dingo die van 10 u al aan de Leffe zat :drunk: en zijn talent als barman in biketeneu bewees terwijl zijn vrouwke al 27 keer gebeld had #-o en hij naar de brandweerpost gelopen is van miserie :lol: =D>

Mannen tot in het veld ! Ergens in Ingelmunster volgende week :wink:
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Na alle positieve reactie's toch één min puntje op deze prachtige organisatie:

:evil: Slechts één "cola zero" meisje gezien...... :(

Na zulke schitterende TT zouden meerdere "cola babes" de spieren wat doen ontspannen.....en voor de viezeriken onder jullie: de kuitspieren :wink:
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ja maar die telde dan wel voor 2 :lol:
Post Reply