ikke nie,ik ben nen amateurDafke08 wrote:1u09??? Doen julie competitie?
Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
avs 29,2 ? Wie zet er dan de wegen af die je af en toe kruist ? Ik stond 2 weken geleden (welke weg het was weet ik niet) wel 2 minuten te wachten eer ik een drukke baan over kon (op blauwe lus). k Zou het toch eens willen beleven, 29,2...
- Black Phantom
- Mountainbiker
- Black Phantom
- Mountainbiker
Post by Black Phantom »
Is de N123 (Herentalsesteenweg)Cannonneke wrote:Ik stond 2 weken geleden (welke weg het was weet ik niet) wel 2 minuten te wachten eer ik een drukke baan over kon (op blauwe lus). k Zou het toch eens willen beleven, 29,2...
Maar of je daar nu 2 min of 5 min staat te wachten maakt ni uit. De meeste (en ook mijn) computerkes stoppen toch met registreren als het voorwiel niet meer draait.
Ik had daar gisteren "hoerechance" want ik kon ineens oversteken zonder te moeten wachten (en da's inderdaad meer uitzondering dan regel
als ik van u was, ik zou toch eens gaan denken aan competitie want 29.2 gemiddeld is ni normaalToM5 wrote:mijnen tijd sta nog iets scherper 1u09 met een AVS van 29.2 mor da zal ik na nie halen denk ikSPECI wrote:ik ga vrijdag ook mijn recordtijd (1u14) nog eens proberen te verbeteren, ik denk nie dat het ga lukken ma kom, als't parcour er goe bijligt zit het erin.
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
Jaja, probeer 't eens. 't is de moeite en ik kan het wetenToM5 wrote:komt es mee ons meerijden fé
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
OK, zeg maar wanneer, natuurlijk wel in't weekend hé, 'k zal mijn kuiten insmerenToM5 wrote:komt es mee ons meerijden féCannonneke wrote:avs 29,2 ? Wie zet er dan de wegen af die je af en toe kruist ? Ik stond 2 weken geleden (welke weg het was weet ik niet) wel 2 minuten te wachten eer ik een drukke baan over kon (op blauwe lus). k Zou het toch eens willen beleven, 29,2...