Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Dafke08 wrote:1u09??? Doen julie competitie?
ikke nie,ik ben nen amateur :P
ToM5
Mountainbiker

Post by ToM5 »

nope, geen competitie, mor wel trainen mee koereurs en da helpt wel wa (kunde op de baan es na de 40 trekken :P )
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

avs 29,2 ? Wie zet er dan de wegen af die je af en toe kruist ? Ik stond 2 weken geleden (welke weg het was weet ik niet) wel 2 minuten te wachten eer ik een drukke baan over kon (op blauwe lus). k Zou het toch eens willen beleven, 29,2...
ToM5
Mountainbiker

Post by ToM5 »

Cannonneke wrote:avs 29,2 ? Wie zet er dan de wegen af die je af en toe kruist ? Ik stond 2 weken geleden (welke weg het was weet ik niet) wel 2 minuten te wachten eer ik een drukke baan over kon (op blauwe lus). k Zou het toch eens willen beleven, 29,2...
komt es mee ons meerijden fé :wink:
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

ToM5 wrote:AVS van 29.2
Dat is zo ongeveer mijn baansnelheid!!! :oops:
Black Phantom
Mountainbiker

Post by Black Phantom »

Cannonneke wrote:Ik stond 2 weken geleden (welke weg het was weet ik niet) wel 2 minuten te wachten eer ik een drukke baan over kon (op blauwe lus). k Zou het toch eens willen beleven, 29,2...
Is de N123 (Herentalsesteenweg)
Maar of je daar nu 2 min of 5 min staat te wachten maakt ni uit. De meeste (en ook mijn) computerkes stoppen toch met registreren als het voorwiel niet meer draait.
Ik had daar gisteren "hoerechance" want ik kon ineens oversteken zonder te moeten wachten (en da's inderdaad meer uitzondering dan regel :wink: )
flyboy
Mountainbiker

Post by flyboy »

ToM5 wrote:
SPECI wrote: mijnen tijd sta nog iets scherper 1u09 met een AVS van 29.2 mor da zal ik na nie halen denk ik :cry:

trekt er 10 af, als ik dat haal zen ik al nen contente mens..

ps: km/h, geen minuten hé... :lol:
etienne
Mountainbiker

Post by etienne »

ToM5 wrote:
SPECI wrote:ik ga vrijdag ook mijn recordtijd (1u14) nog eens proberen te verbeteren, ik denk nie dat het ga lukken ma kom, als't parcour er goe bijligt zit het erin.
mijnen tijd sta nog iets scherper 1u09 met een AVS van 29.2 mor da zal ik na nie halen denk ik :cry:
als ik van u was, ik zou toch eens gaan denken aan competitie want 29.2 gemiddeld is ni normaal
Quadrifoglio
Mountainbiker

Post by Quadrifoglio »

ToM5 wrote:komt es mee ons meerijden fé :wink:
Jaja, probeer 't eens. 't is de moeite en ik kan het weten ;-)
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

ToM5 wrote:
Cannonneke wrote:avs 29,2 ? Wie zet er dan de wegen af die je af en toe kruist ? Ik stond 2 weken geleden (welke weg het was weet ik niet) wel 2 minuten te wachten eer ik een drukke baan over kon (op blauwe lus). k Zou het toch eens willen beleven, 29,2...
komt es mee ons meerijden fé :wink:
OK, zeg maar wanneer, natuurlijk wel in't weekend hé, 'k zal mijn kuiten insmeren
Post Reply