CTC 17/6 - 24/6- 1/7 (Geraardsbergen-Wetteren-Waregem)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
fasboy
Mountainbiker

Post by fasboy »

gisteren mee gedaan aan de eerste editie van ctc in geraardsbergen,ik heb er met volle teugen an genoten,héél leuk parcour met zandbak leuke brug en met kers op de taart leuk beklimmingen,echt de moeite waard om aan deel te nemen,ik kijk al uit volgende week in wetteren
grts
http://mountainbike.in.evergem.be
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Foto's komen asap online :wink:
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Gisteren ook meegedaan en de 2e plaats bij de recreanten behaald. Superstart genomen en dan in de 3e ronde teruggevallen naar de 4e plaats. Stillekes aan opgeschoven, de 1e plaats lag 40 sec voor ons maar voor de 2e, 3e en 4e plaats lag het redellijk kort. Tot de laatste 2-3 ronden gestreden met die van Team Antrax en 2ManyBikers. Dat belooft voor volgende week, dan zullen de 2ManyBikers nog meer vertegenwoordigd zijn. Ik kijk er al naar uit! :-D
source
Mountainbiker

Post by source »

hier staan al wat fotos online:

http://www.migradio.com/index.php
soeterke
Mountainbiker

Post by soeterke »

ook meegereden en vond het gewoon de max!! Goede organisatie, leuk parcour. Bovendien nog een mooi resultaat met als 2de in de competitie.
Kga volgende week zeker weer van de partij zijn! :-D
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

hier de man van TEAM ANTRAX,leuke 3de plaats behaald.
de laatste ronde 2m.biker was een 10 seconden voor,ik had hem bijgehaald aan de zandbak,ik dacht ik haal hem in aan de 2de klim aan de kerk maar de finish was op de markt,ik hoorde mensen roepen ik heb nog een tandje bijgezet maar helaas NIET die 2de plaats.ik kon er zeker :drunk: gegraakt hebben maar verkeert ingeschat. :^o

voor alle duidelijkheid antrax ZONDER H(anthrax) en met omgekeerde N,zijn 4 personen waarvan 1 wekelijks toertochten rijd,1maandelijks en de andere 2 6maandelijks :roll: we dachten dat we ludiekste team waren omdat 1 van ons met een 8 jaar oude scott rijd waar er roest water uit zijn vering komt en 3 zomers aarde aan 'angt'

maar je ziet een scott blijft gaan 8)

aan de organisatie

1: nog strenger optreden bij de wissels sommige werden verplicht door te rijden(als men niet in de wisselstrook reed) en deden dat,anderen reden dan toch VERKEERD op en wisselelden dan toch!!!!!

2: bij de PROFS :drunk: en ook bij ons liepen mensen zomaar op de wissel zone en de verantwoordelijke alee dien met da blauw ctc T shirt stond heelsan pij de vrouwen van pervelo IPV de mensen de begeleiden,
en toen liep een koppel met de rug naar een aankomende PRO :oops: #-o reed recht tegen dat koppen en viel op de grond IK HOO¨P DAT ZE HAAR PIJN GEDAAN HEEFT die vrouw die zomaar op de wissel liep te paraderen.
het is de taak van de verantw. om alles in goeje banen te brengen en NIET te staan SLIJMEN BIJ DIE mooie vrouwen.

ook die SJONNIE met zijn moto overdreef!!! 1 toertje was meer dan genoeg,en gelieve de renners niet hinderen in het vervolg!!!!

anders waren wij een tevreden team. [-o<

see you in wetteren
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Gisteren de eerste ctc te geraardsbergen,mooie organisatie.
Tijdens verkennen van parcour zwaar op men bek gegaan,op de brug voor de zandstrook de linkse kant genomen,en wist nie dat naar beneden komen afgekort was ,dus ik hehe overkop #-o .Heel goeie start genomen zat 3de aan de zandstrook maar raakte men voorganger zen achterband ...dus ikke weer op men dek....ketting af enz....pas maar 9de doorgekomen.
Anders zat er meer in....gaan zondag proberen rechtzetten.
Was een mooie namiddag,echt plezant,smaakt naar meer voor de toekomst...enne aan de wissel ja meer controle doen en strenger optreden ,wie de regels niet volgt 1 ronde afnemen van hun totaal,zullen de regels wel volgen dan :-D :-D .
Was een toffe dag ,en mooi weer.
ps:bij de wissels misschien bij warm weer wat water zetten ofzo?
kamikeli
Mountainbiker
Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Post by kamikeli »

Merci voor de positieve commentaren. En inderdaad de wisselzone blijft een struikelblok. Door een tekort aan nadars was deze zone niet volledig afgesloten voor publiek met alle gevolgen vandien.

Als organiserende ploeg was dan ook bijna de helft van ons bikers tijdens de wedstrijden zelf aanwezig, waardoor er minder seingevers waren voorzien in de wissel. Volgend jaar zullen we hier zeker rekening mee houden.
Alleszins was het dit jaar wel veiliger dan vorig jaar in Waregem (door de scheiding recrea. en comp.). De start is gegeven van dit criterium en zodoende kan men in Wetteren en Waregem rekening houden met dit probleem.

Ikzelf ben gestart bij de competitie maar tijdens verkenning kreeg ik al last van krampen ter hoogte van het scheenbeen. Hoeveel keer ik het parcours -die dag- nie heb afgestapt!! 'k kan voorlopig de baan naar de Vesten nie meer zien!!!
Een geluk dat Stijn en Davy ook in de ploeg zaten en we zo naar een vierde stek konden rijden. Tijdens de wedstrijd ook nog last gehad van het scheenbeen maar eenmaal op het parcours ben je die pijn vlug vergeten.

Ik ben dus een tevreden man. Alles zat vree goe mee: prima teams, lekker weertje, leuk parcours, spectakel door 'dirt E19',...
't Is een enorme organisatie om alles in goede banen te leiden met dank aan Rudy en de vele vrijwilligers en sympathisanten van Pervélo, Hans (Fratello), de sponsors en stad G'Bergen voor de logistieke steun.

Allez...tot in Wetteren
asno
Mountainbiker

Post by asno »

darksaint wrote: voor alle duidelijkheid antrax ZONDER H(anthrax) en met omgekeerde N,zijn 4 personen waarvan 1 wekelijks toertochten rijd,1maandelijks en de andere 2 6maandelijks :roll: we dachten dat we ludiekste team waren omdat 1 van ons met een 8 jaar oude scott rijd waar er roest water uit zijn vering komt en 3 zomers aarde aan 'angt'

maar je ziet een scott blijft gaan 8)
Hehe, hier nog enen van antrax (den dienen met zijnen scott en die maar 2x in het jaar op de fiets zit). :oops:

Was idd heel nice parcour en ook lekker spannend (als je einduitslag ziet, team 2,3,4 & 5 binnen de 25 seconden). Ben al benieuwd naar volgende week in wetteren.
Of we daar ook goed presteren en naar huis gaan met de prijs voor ludiekste team. [-o<
nico denderleeuw
Mountainbiker

Post by nico denderleeuw »

wa reeksen rijden mee :-({|=
Post Reply