23/06/07 Ronse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik ben het niet 100% zeker maar dat zal een 35km zijn. Kort na de 2de bevoorading doet de 70km een extra lus van 15km.Heinz wrote:Voor hoeveel km lopen de 50km en 70km samen vanaf de start?
Na de 3de bevoorading doet de 70km nog eens een extra lus van 5km. De laatste 10km rijden alle afstanden samen.
Even vermelden
35km --> 2 bevoorradingen
50km --> 3 bevoorradingen
70km --> 3 bevoorradingen
Op de 3de is er terug rijsttaart voorzien
- geniusbiker
- Mountainbiker
Post by geniusbiker »
DDS & geniusbiker zullen er weer bij zijn dit jaar !!!! niet te missen TT !!
tot volgende week ,
tot volgende week ,
- Bart
- Mountainbiker
Als ik dat hier zo hoor zal ik zeker aanwezig moeten zijn. Kvind het al spijtig genoeg dak vandaag nie kan meedoen in kluisbergen wegens examens. Maar volgend weekend kom ik zeker af naar ronse, ben zelf van avelgem dus is niet zo ver. Zal wel eventjes moeten zoeken waar het voetbalplein ligt...
tot volgende week
Grts Bart
tot volgende week
Grts Bart
Iedereen die wil weten hoe daar te geraken kan best eens op deze pagina kijken.Bart wrote:... Zal wel eventjes moeten zoeken waar het voetbalplein ligt...
http://www.joybikers.be/toertocht/nl/in ... em=toegang
Nog even vermelden dat er parking is voor een 400-tal wagens.
Douches + Afspuitinstallatie zijn uiteraard ook voorzien.
12 seingevers verspreid over het parcours zorgen voor de veiligheid.
Permanente bewaking van het parcours
- Bart
- Mountainbiker
kris wrote:Iedereen die wil weten hoe daar te geraken kan best eens op deze pagina kijken.Bart wrote:... Zal wel eventjes moeten zoeken waar het voetbalplein ligt...
http://www.joybikers.be/toertocht/nl/in ... em=toegang
Oké dankuwel kris nu zal ik er zonder problemen geraken tot zaterdag!!
grts Bart
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Ik kom weer af naar Ronse, vorig jaar stond de helft daar met 51km ipv 70km aan de aankomst wegens verkeerd rijden. Den dezen had er maar liefst 82 op de teller staan...
Ook wat misreden, maar langs den andere kant...
Dit jaar dus herkansing maar het zal serieus op het gemak zijn want de dag erna staat de CTC in Wetteren op het programma. Na een 2e plaats gisteren in Geraardsbergen moet ik daar dus ook iets bewijzen.
Dit jaar dus herkansing maar het zal serieus op het gemak zijn want de dag erna staat de CTC in Wetteren op het programma. Na een 2e plaats gisteren in Geraardsbergen moet ik daar dus ook iets bewijzen.
Last edited by freezy on Mon 18 Jun 2007 18:06, edited 1 time in total.
Het waren voornamelijk de chrono-rijders die verkeerd reden vorig jaar.freezy wrote:..vorig jaar stond de helft daar met 51km ipv 70km aan de aankomst wegens verkeerd rijden.
We hebben er in ieder geval uit geleerd en dit jaar worden de splitsingen op voorhand aangekondigd en na de splitsing komt er nog een bord.
Nu is het wel aan jullie om er op te letten