Filthy Trails Guests, Pics, Vids & Freeride Clinics
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
- StainlessStyles
- Mountainbiker
- StainlessStyles
- Mountainbiker
Post by StainlessStyles »
nee dat is hetzelfde gebleven!
Wanneer je in het bezit bent van een ticket voor The Filthy Trails kun je dus de hele dag rijden en gebruik maken van de trails en de obstakels!
betaal je de normale prijs van 2.5 € om te biken dan mag je NIET op de Filthy Trails rijden
XC 2.5 €(biken op hele terrein, verschillende routes van 5 km tot 35 of langer met leuke afdalingen en klimmen)
FR 5.0 €(Freeride @ The Filthy Trails+biken op hele terrein, verschillende routes van 5 km tot 35 of langer met leuke afdalingen en klimmen)
Wanneer je in het bezit bent van een ticket voor The Filthy Trails kun je dus de hele dag rijden en gebruik maken van de trails en de obstakels!
betaal je de normale prijs van 2.5 € om te biken dan mag je NIET op de Filthy Trails rijden
XC 2.5 €(biken op hele terrein, verschillende routes van 5 km tot 35 of langer met leuke afdalingen en klimmen)
FR 5.0 €(Freeride @ The Filthy Trails+biken op hele terrein, verschillende routes van 5 km tot 35 of langer met leuke afdalingen en klimmen)
Is er dan altijd iemand van jullie aanwezig? Elke week/weekenddag?
Kan me voorstellen dat het anders moeilijk wordt om hier controle op te doen?
Ben de laatste maand tweemaal in de maasvallei geweest en niemand gezien aan jullie terrein.
Nu, ik wil gerust 5€ betalen hoor, 't is gewoon een vraag he...
Kan me voorstellen dat het anders moeilijk wordt om hier controle op te doen?
Ben de laatste maand tweemaal in de maasvallei geweest en niemand gezien aan jullie terrein.
Nu, ik wil gerust 5€ betalen hoor, 't is gewoon een vraag he...
- audiotrash
- Mountainbiker
Post by audiotrash »
Er kan natuurlijk niet altijd iemand aanwezig zijn. Maar we rekenen natuurlijk een beetje op de eerlijkheid van de mensen.
en uh, de terrein beheerder ziet het ook wel aan het soort fiets / bescherming enzv.. wat je van plan bent :p
Maar let op ,
De terrein beheerder rijd dikwijls rond en controleerd als er wel juist betaald is.
En alle leden van de filthy crew zijn gemachtigd om hierop te controleren.
en zullen dit ook doen.

en uh, de terrein beheerder ziet het ook wel aan het soort fiets / bescherming enzv.. wat je van plan bent :p
Maar let op ,
De terrein beheerder rijd dikwijls rond en controleerd als er wel juist betaald is.
En alle leden van de filthy crew zijn gemachtigd om hierop te controleren.
en zullen dit ook doen.
- audiotrash
- Mountainbiker
Post by audiotrash »
ja , ok dat kan wel. Maar als je hem dan tegenkomt dan betaal je gewoon dan,of als wij daar zijn, aan ons. anders heb je gewoon geluk