@ Madrista: 'k Heb u pas te laat opgemerkt aan de top van de lange kasseibaan. Schoon machine voor wat ik er nog van heb kunnen zien!
17 / 06 / 2007 Buizingen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Die fotograaf die daar in de kant zat op de singletrack naar beneden, had zijn plaatsje goed uitgekozen. Hopelijk is iedereen voorbij hem geraakt zonder ongelukken
Zal wel leuke plaatjes opgeleverd hebben! Hopelijk komen ze snel op hun site.
Moet trouwens iets bekennen. Die 2e fotograaf aan de Zandput heeft mij ook op de gevoelige plaat vastgelegd, maar wel te voet. Had hem nochtans zo gesmeekt van het niet te doen. Gans mijn imago naar de botten. Hopelijk is die foto mislukt.

Moet trouwens iets bekennen. Die 2e fotograaf aan de Zandput heeft mij ook op de gevoelige plaat vastgelegd, maar wel te voet. Had hem nochtans zo gesmeekt van het niet te doen. Gans mijn imago naar de botten. Hopelijk is die foto mislukt.
- MaC'Red
- Mountainbiker
Ge zijt nie alleen zenne, ik ben er vlekkeloos afgereden maar achter mij waren er nog enkele bikers die te voet gingen of naar beneden rolden ( is ook een optie héstevenvde wrote:Moet trouwens iets bekennen. Die 2e fotograaf aan de Zandput heeft mij ook op de gevoelige plaat vastgelegd, maar wel te voet. Had hem nochtans zo gesmeekt van het niet te doen. Gans mijn imago naar de botten. Hopelijk is die foto mislukt.![]()
![]()
Massini
-
Verzetje
- Mountainbiker
Ben te voet naar beneden gegaan. Kwestie van geen koprollen te makenMassini wrote:Ge zijt nie alleen zenne, ik ben er vlekkeloos afgereden maar achter mij waren er nog enkele bikers die te voet gingen of naar beneden rolden ( is ook een optie héstevenvde wrote:Moet trouwens iets bekennen. Die 2e fotograaf aan de Zandput heeft mij ook op de gevoelige plaat vastgelegd, maar wel te voet. Had hem nochtans zo gesmeekt van het niet te doen. Gans mijn imago naar de botten. Hopelijk is die foto mislukt.![]()
![]()
)
Massini
Trouwens int begin. Eerste boomstam kon ik nog over, maar die 2de en vooral die derde, denk dat Nys daar ook niet over geraakt
-
mtbar
- Mountainbiker
- Location: Custom:Fuji full suspension/shimano/rockshox/ magura/ritchey/swalbe
Deze morgen met nog 3 andere vrienden de 48km aangevat, maar na die eerste 10 km begonnen we al sterk te twijfelen om toch maar de 30 te doen. Het was serieeeeeeeeeuus afzien, maar wat een prachtige tocht. Qua omgeving, qua afwisseling parcours, qua bepijling, qua bevoorrading, kortom alles in orde. Het enige wat er o zo ontbrak was de BBQ achterna 
We hebben er uiteindelijk 3h20min over gedaan (over 49km ik, want er toch nog in geslaagd 1 km verkeerd te rijden), dus een gemiddelde van net geen 15km/hr ...
Deze staat zeker op mijn agenda voor volgend jaar, hopelijk dan in betere conditie !
We hebben er uiteindelijk 3h20min over gedaan (over 49km ik, want er toch nog in geslaagd 1 km verkeerd te rijden), dus een gemiddelde van net geen 15km/hr ...
Deze staat zeker op mijn agenda voor volgend jaar, hopelijk dan in betere conditie !
Altijd de max om in deze streek te rijden. Was wel content dat ik mijn Fast Freds thuisgelaten had.
Toch in geslaagd om 1 keer over kop te gaan - en dan nog in de modder...gelukkig alleen wat schaafwonden.
Die mini-col in het domein van Huizingen vond ik ook wel leuk.
Iemand idee van aantal deelnemers?
Toch in geslaagd om 1 keer over kop te gaan - en dan nog in de modder...gelukkig alleen wat schaafwonden.
Die mini-col in het domein van Huizingen vond ik ook wel leuk.
Iemand idee van aantal deelnemers?
Mooie streek daar in Halle. Die afdalingen op die kasseien is toch niet echt iets voor mij zunne. Misschien volgende keer m'n bandenspanning wat naar omlaag brengen. Voor de rest een heel knap parcours, dat zou 'k nog veel meer willen doen.
Op de laatste (denk 'k) single-track met een dropoff of 3 achtereen door de boomwortels veel te snel gegaan. 1ste ging lekker, 2de was van waw en toen zag 'k de derde.....
te laat om me voor te bereiden en dan maar wat aan de remmen getrokken. Boem voorwiel geblokkeerd na de hindernis en overkop. Ikke recht vooruit, ne perfecte rol gemaakt om te zien hoe m'n bike stuiterde en op z'n kop ging staan en toen langzaam omviel. 't Voordeel van zonder klikkers te rijden.
Maar ene fotograaf gezien, bij die singletrack beklimming waar dieje hond de weg versperde....
Toch af en toe te voet moeten gaan (gehinderd, wegschuivend achterwiel, modderig steil afdalingske - tja, speedkings èh - , die grote berg zand - en ik maar lachen met den diene voor mij die op z'n dingens ging -, en da steil geval onderaf net voor (of achter) de laatste singletrack - durfde niet -), dus volgend jaar opnieuw en zonder fouten.
Dikke lol gehad !
Op de laatste (denk 'k) single-track met een dropoff of 3 achtereen door de boomwortels veel te snel gegaan. 1ste ging lekker, 2de was van waw en toen zag 'k de derde.....
Maar ene fotograaf gezien, bij die singletrack beklimming waar dieje hond de weg versperde....
Toch af en toe te voet moeten gaan (gehinderd, wegschuivend achterwiel, modderig steil afdalingske - tja, speedkings èh - , die grote berg zand - en ik maar lachen met den diene voor mij die op z'n dingens ging -, en da steil geval onderaf net voor (of achter) de laatste singletrack - durfde niet -), dus volgend jaar opnieuw en zonder fouten.
Dikke lol gehad !
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
Oei k heb u niet gezien, sorry , ja in de klim zulde mij wel voorbijgegaan zijn, das ni men sterkste puntformax wrote: @ Madrista: 'k Heb u pas te laat opgemerkt aan de top van de lange kasseibaan. Schoon machine voor wat ik er nog van heb kunnen zien!
Schoon TT'ken voor de 49km gegaan, goed geamuseerd, zéér goede bevoorrading, mooi parcours met een beetje vanalles, maar Drop off????????? en Northshores????? van techniek was het niet zo hoogstaand vond ik.
T was wel enorm klimmen ( k zat mis met men 500hm!!! ) de Rik ( parcoursbouwer heeft zen best gedaan ) soms hellingen naar boven terug naar beneden om dan langs de andere kant nog is te beklimmen en dat met een bike die ergens een 14kg weegt
goed geamuseerd en dat is het voornaamste
ergens een 560 deelnemers als ik het goed gehoord heb