17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Doe zo verder.Jullie hebben met mij er in ieder geval een grote fan bijgekregen.
Hier vant zelfde! Wat een tocht! Wat een parcour!! Wat een perfecte organisatie!!

Eén van de beste ritten in mijn nog prille mountainbike carriere! Ik heb genoten vandaag. Maar ik ben ook een paar keer gestorven de laatste 10km.

Diegene die in die streek wonen... Wat ben ik jaloers op jullie!!

Is die van volgende week in Ronse even spectaculair qua parcour??
buzze
Mountainbiker

prachtig maar hongerig.

Post by buzze »

Jeet mannekes, bedankt voor den prachtigen tocht. Enkele kleine opmerkingskes. Aan de eerste en tweede bevoorrading kregen wij alleen water en pennepisse (peperkoek in nederlands). Gezien de lengte van den tocht (78km) op onzen teller was dit echt niet voldoende. Bij zonen zwaren tocht is een deftige bevoorrading echt noodzakelijk. We zijn wel maar 10.45 aangezet maar als je tot 11.00 kunt inschrijven moet dit wel voorzien zijn denk ik. Voor de rest super tocht .

Groetjes,
Buzze
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

=D> =D> =D> =D>
Meer moet dat niet zijn. :wink:

Samen met de forumtrein deze morgen voor de zoveelste keer deze rit gereden. Waar ze die nieuwe stukken blijven halen is me steeds een raadsel. :roll:
Dit is af. Zowel parcours als organisatie zijn top. =D> =D> =D>

Bedankt ook aan de trein voor het gezelschap (was vandaag eerder een tandradbaan) :lol:
Nog eens extra dank aan jodelaietje en kluisken voor de puike organisatie en de BL bordjes...

Filmkes volgen later deze week. Ik wacht nog op de beelden van moto2.

Heeeeel graag tot de volgende. 8) :wink:
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

aan kluisken en co: een dikke proficiat
een welgemeende dank u voor deze prachtige mtb-tocht: zalig genieten!!
77.2 km
1276 hoogtemeters
av 16.5
boven de 3000 kcal brandstof...

tot volgend jaar
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker

Kluibergen

Post by Dieter ex Mx-er »

sjieke tocht, na 40 km zat ik op het bot toch nog aan 70km geraakt
met een avs van 17 op naar Kessel voor de 6uren race
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

schone tocht. Enkel de eerste lus van de 70 kunnen doen, de tweede
moeten laten voor wat het was wegens aan tijd thuis te moeten zijn.
Benen zaten goed. De laatste kilometers waren dan om te genieten,
puur mountainbiken., voor velen een ware martelgang.
Nu zaterdag naar Ronse voor mijne laatste tocht voor dit seizoen.
In augustus beginnen we der weer aan. :wink:
biker tino
Mountainbiker

Post by biker tino »

vandaag ook op de kluis en omgeving rond gebold , afgezien en een paar keer doodgegaan. heel leuke tocht met veel technische stukken . niet altijd boven geraakt al rijdend :oops: :oops: #-o #-o
de wei voor de 2de bevoorrading was mooi en lastig
voor de rest is alles gezegd door de anderen
hopelijk tot volgend jaar
kris
Mountainbiker

Post by kris »

schave wrote:
levi wrote:
schave wrote:
Even off-topic: iemand ervaring met de TT in Ronse volgende week ? Is die even zwaar? Zwaarder? Lichter? Misschien doe ik daar dan maar de 30 km.
Voor een verslagje van vorig jaar: http://www.herders.be/verslagen/2006/0624b.html
Ik persoonlijk vind die van Ronse zeker even zwaar maar mocht ik van jou zijn,rij ietske "trager" en ga voor de 50km.Er zitten knappe technische stukken bij,altijd goed om je bike beter te leren kennen... :wink:
OK bedankt, ik zie wel hoe snel de knie recupereert en kies dan voor de 35 of 50. Ik hou je tip in het achterhoofd (alhoewel ik vandaag maar 15,5 av. had) :drunk:
Ik ken het parcours van de 35 en de 50km van Ronse (als lid van de organisatie).
Je zal wel al aan de 1ste splitsing de keuze moeten maken tussen 35 & 50km. Aan de bevoorrading in ellezelles komt alles terug samen en doet enkel de 70km nog extra lussen.
Voordeel van de 50km = 3 bevoorradingen = 3 maal uitrusten.
kris
Mountainbiker

Post by kris »

En nu on topic :-)

Vandaag ook gereden in kluisbergen.
Mooie start langs (betonnen) singletracks. Volgend jaar over de paralle opgebroken spoorweg? :-)
Na een 5km de kluis naar boven en terug naar beneden. Verder was de keuze tussen 10% en 20% wel leuk. Had wel de indruk dat de meesten de 10% kozen.
Bevoorrading was ook in orde. =D>
In het bos richting kabernol vreesden we een heruitgave van montreouil-au-bois maar gezien de weersomstandigheden viel het nog goed mee.
Klein puntje van kritiek. De afdaling richting kabernol is altijd gevaarlijk en ik heb er vandaag toch enkele zwaar zien vallen.
Toch eens denken aan een seingever :wink:
Hoewel ik zelf van Ronse ben heb ik daar (net voor heynsdale) toch nog een paadje leren kennen.

M.a.w. heel mooie tocht =D> =D>
Kamikaze-Ian
Mountainbiker

Post by Kamikaze-Ian »

In naam van alle medewerkers, wil ik in feite jullie bedanken voor de grote opkomst, de goede sfeer overal op, na en rond de tocht.
Post Reply