24/06/07 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

tloperke wrote:Bertinus, afkomen man met die bende!!! De toertocht zelf is kinderspel, maar die après-bikes, dat is pas werk voor echte flandriens!!! Tot zondag!! :bounce: :bounce: :bounce:
Bedankt voor die positieve reacties allemaal gasten! Ik zal zeker een oproep doen aan de gasten om onze kans te wagen daar in Ingelmunster. Id loop vd komende week zouden we normaal gezien onze nieuwe tenues mogen gaan passen en zouden we rijden onder de naam van ons werk, nl. McBride mtb-team (Ieper).

En als ik je avatar zie, zal ik nog een grotere inspanning doen om aftekomen met een deel vd bende! :wink:

En misschien is het wel zo, zoals iemand hier zei, eens je een TT doet je niets anders meer wil.

Jeroen
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Ja, Bertinus, dat is blijkbaar een sportieve bende bij McBride. Ikzelf liep al twee keer de McBride Run van Ieper naar Poperinge. Een McBride VTT in de toekomst...met een pulle zeep voor iedere deelnemer...om het lijf weer vrij te maken van 'mud and dirt'.. Denk er maar eens over na ! :wink: :wink: :wink:
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

Toen da kik nog nie zolang tt's reed hielpen ze mij allemaal :-D
Kwas toen een manneke van 12-13 jaar :-D
De mensen van die tt's hebben mij dus ijndelijk deels leren rijden (ook mijn pa en jody natuurlijk :-D ) En kleer der nog steeds van :-D
Nu benk 15 ...

grtz tobi 8)
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

het zal onze eerst brigangtocht zijn ,maar na een ontmoeting in houffa ,met enkele leden van de brigandbikers zal het zeker tot in de puntjes uitgekient zijn , tot zondag voor de 110 km ,alle drie tesamen dan he
Bertinus
Mountainbiker

Post by Bertinus »

tloperke wrote:Ja, Bertinus, dat is blijkbaar een sportieve bende bij McBride. Ikzelf liep al twee keer de McBride Run van Ieper naar Poperinge. Een McBride VTT in de toekomst...met een pulle zeep voor iedere deelnemer...om het lijf weer vrij te maken van 'mud and dirt'.. Denk er maar eens over na ! :wink: :wink: :wink:
Lol, .. :-D
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

ik heb zonet het nieuws gehad dat filip er waarschijnlijk niet zal zijn wegens een wereldbeker in Canada.
Dit via een sms'ke aan de kleine petitremi die ook van de partij zal zijn .
Jammer.
Master K
Mountainbiker

Post by Master K »

Eindelijk. :bounce:

Dat is het enigste zinnige woord dat ik voor het moment kan bedenken. Ik ben na de toertocht Jabbeke (!) uitgevallen, een kleine 5 maand geleden. Eerst door rugklachten en daarna door technische problemen.

Maar ik ben terug en we gaan der ne lap op geven!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Bij The Voltman op den après in Kluisbergen gezeten .
Gezien dat hij de kampioenentrui van vorig jaar aanhad , nu mijn doel is om deze zondag over te nemen :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

Master K wrote:Eindelijk.
Maar ik ben terug en we gaan der ne lap op geven!
Dankzij wie????
Nonkel T
Mountainbiker

Post by Nonkel T »

Zeg Baeske of andere brigands,

Kan je een min of meer chronologische volgorde geven van de gemeentes die aangedaan worden? Ge moet u niet verplicht voelen zulle, als je niet teveel van de tocht wil verklappen....
Ikzelf ga voor de 50Km en woon in Meulebeke. Moete nog weg in den achternoene :cry: en denk eraan om evt met fiets naar Aviflora te rijden en dan te stoppen ergens bij doortocht paanders (1km van min deure) :oops: .
Tenzij dit teveel van mijn km afdoet natuurlijk... dan kan ik even goed op mijn peloeze gaan rijden. #-o #-o
Allee ge ziet maar he.
Andere tips zijn anders ook welkom zulle, misschien meer naar het eind van de week met een paar niet te missen stroken?
Veel succes in ieder geval en tot zondag [-o< [-o< .

nonkel T
Post Reply