Ik laat gewoon m'n speedkings opliggen, te lui......en 'k kom af over de weg, da kan ook al tellen....
Nu nog op tijd en in goeie conditie uit m'n bed geraken.....
17 / 06 / 2007 Buizingen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Net terug van Buizingen. Een mooie tocht de 48 km. Pittige klimmetjes gevolgd door mooie afdalingen. Mooie singletracks. Mooie stukjes bos enzo. Kasseistroken de Ijskelderweg in Brakel waardig. Heb me enorm geamuseerd deze voormiddag.
Die wandelpaden in hout in die weide meer naar het einde toe waren ook wel es tof. Ik waande me al in een bikepark
.
Parkoers lag goed tot zeer goed berijdbaar. Het meeste blubber zijn we eigenlijk in de laatste lus in het bos tegengekomen. Daar heeft mn NN 1.8 vooraan me toch een paar keer in de steek gelaten, met een schuiver tot gevolg en goed vol drek natuurlijk. Ze moeten thuis toch geloven dat ik gaan rijden ben he!
Den après zag er gezellig uit, maar heb ik aan me laten voorbij gaan. Moest nog naar Appelterre, toch nog een goeie 26 km.
Tot volgend jaar!
Die wandelpaden in hout in die weide meer naar het einde toe waren ook wel es tof. Ik waande me al in een bikepark
Parkoers lag goed tot zeer goed berijdbaar. Het meeste blubber zijn we eigenlijk in de laatste lus in het bos tegengekomen. Daar heeft mn NN 1.8 vooraan me toch een paar keer in de steek gelaten, met een schuiver tot gevolg en goed vol drek natuurlijk. Ze moeten thuis toch geloven dat ik gaan rijden ben he!
Den après zag er gezellig uit, maar heb ik aan me laten voorbij gaan. Moest nog naar Appelterre, toch nog een goeie 26 km.
Tot volgend jaar!
-
Verzetje
- Mountainbiker
Ook terug. Heb uiteindelijk voor de 30km gekozen, was de bedoeling om voor de 48 te gaan. Eerste 10km hebben mij de das om gedaan denk ik
Nog is met de neus op de gebrekkige conditie gedrukt.
Het wilt maar niet verbeteren
Zeer mooie tocht met pittige klimmetjes. Modder viel goed mee. Enkel op het einde
Heb zo mijn streek nog is anders leren kennen. Veel andere stukken ivg met vorig jaar.
Dikke pluim voor de organisatie

Zeer mooie tocht met pittige klimmetjes. Modder viel goed mee. Enkel op het einde
Dikke pluim voor de organisatie
Last edited by Verzetje on Sun 17 Jun 2007 19:15, edited 2 times in total.
- MaC'Red
- Mountainbiker
Ik en Koen zijn ook naar Buizingen afgezakt vandaag, voor ons was het de eerste keer dat we hier kwamen biken en ben echt zeer aangenaam verrast.
Van meet af aan den berg op en voor de rest zoals al beschreven pittige klimmen en afdalingen, een nodige portie aan singletracks die zowel klimmend als dalend waren.
Ook een paar drop offs met serieuze hoogteverschillen, de northshore planken waren ook weer van de partij, de afdaling van de zavelput wat een apart iets is.
Op het laatste nog een heel korte en heel steile afdaling en singletrack tot de finish.
Ik heb de rit vandaag op het gemakje gereden eigenlijk, af en toe es een spurtje maar vooral genieten van de streek.
Bepijling was dik in orde, de bevoorradingen ook en de warme douche's achteraf ook natuurlijk.
16.81 avs / 736 hm's
Massini
Van meet af aan den berg op en voor de rest zoals al beschreven pittige klimmen en afdalingen, een nodige portie aan singletracks die zowel klimmend als dalend waren.
Ook een paar drop offs met serieuze hoogteverschillen, de northshore planken waren ook weer van de partij, de afdaling van de zavelput wat een apart iets is.
Op het laatste nog een heel korte en heel steile afdaling en singletrack tot de finish.
Ik heb de rit vandaag op het gemakje gereden eigenlijk, af en toe es een spurtje maar vooral genieten van de streek.
Bepijling was dik in orde, de bevoorradingen ook en de warme douche's achteraf ook natuurlijk.
16.81 avs / 736 hm's
Massini
- MaC'Red
- Mountainbiker
allez ge hebt een schone en weer goed georganiseerde TT gemist en da's zeker.Olibiker wrote:Wegens een nogal laat uitgelopen salsa feestje, ben ik er in Buizingen niet geraakt.
Het zou fijn zijn mocht iemend mij de GPS-track kunnen doorsturen, want ik weet uit de vorige jaren dat die mannen wel verstand hebben van het uitzetten van een parcours.
Alvast heel erg bedankt.
Dat kaartje zou ik ook best willen bekijken.
Massini
Inderdaad, maar Cuba Libre is niet echt een isotone drank.Massini wrote:allez ge hebt een schone en weer goed georganiseerde TT gemist en da's zeker.Olibiker wrote:Wegens een nogal laat uitgelopen salsa feestje, ben ik er in Buizingen niet geraakt.
Het zou fijn zijn mocht iemend mij de GPS-track kunnen doorsturen, want ik weet uit de vorige jaren dat die mannen wel verstand hebben van het uitzetten van een parcours.
Alvast heel erg bedankt.
Massini
- MaC'Red
- Mountainbiker
ach ja, verandering van spijs doet eten zeggen ze en in uw geval drinken dus.Olibiker wrote:Inderdaad, maar Cuba Libre is niet echt een isotone drank.Massini wrote:allez ge hebt een schone en weer goed georganiseerde TT gemist en da's zeker.Olibiker wrote:Wegens een nogal laat uitgelopen salsa feestje, ben ik er in Buizingen niet geraakt.
Alvast heel erg bedankt.
Massini
Massini