17/06/07 Bevel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dCore
Mountainbiker

Post by dCore »

Ik zal er zijn... da ligt in mijn achterhof!
voor eerste keer 60km doen...
op m'n dooie alleen
anders wel goeie voorbereiding op SBP.

laat het slijk maar komen :evil:
Last edited by dCore on Thu 14 Jun 2007 22:38, edited 1 time in total.
dCore
Mountainbiker

Post by dCore »

blazer wrote:17 juni 2007
sportterrein Bevel
inschrijving van 8 tot 11
afstanden 20 , 40 , en 60 km
inlichtingen 03/4882216

zou enkel nog het adres moeten vinden van dat sportcentrum
Volgens de site van KFC Bevel (de lokale voetbalploeg) is dat "Laarstraat 5 - 2560 Bevel"

Kaart mappy

grtz

dCore
jhz37
Mountainbiker

Post by jhz37 »

Na 7 weken niet meer gereden te hebben vanwege enkelbreuk ga ik hier op deze tt terug starten met fietsen. :-) Heb al enkele korte test ritjes gemaakt en het ziet er goed uit. :-D
Charlie Big Potato
Mountainbiker

Post by Charlie Big Potato »

Het was =D>
Odysseus
Mountainbiker

Post by Odysseus »

schitterende tocht, perfecte afpijling .
olly
Mountainbiker

Post by olly »

dit was men eerste TT
tis echt meegevallen , alleen zijn men benen wel kapot !!! ik ben het mtb en nog niet zo echt gewoon denk ik !!!!! maar ik ben in ieder geval wel verkocht volgende week betekom , ik kijk er al naar uit :wink:
De funbiker
Mountainbiker

Post by De funbiker »

=D> Prima organisatie! Goede bevoorrading met veel keuze!(drankje iets minder). :cry: Na enkele dagen buikgriep maar voor de 25 km gekozen maar dat viel best mee,parcours was goed uitgestippeld! :-) Heel goede bepijling ook! =D> Dan ook nog prijs met de gratis tombola,wel niet de knappe mtb, dus was het weer een 'fun' mtb-voormiddag! :-D
fladderke
Mountainbiker

Post by fladderke »

Jongens, prima tochtje =D> . Heb me neig vreed geamuseerd :lol: . Ik wist niet dat er in de buurt daar van die "toffe" hellingen geposteerd lagen :oops: . Wat moet ge nog meer hebben, goed afgepijld en veel keuze bij de bevoorrading. Mij hoort ge niet klagen.
Ik had voor de 1ste keer eens iets meer km's gekozen daar ik af en toe al eens een weekje moet overslagen. Het is mij prima bevallen al moest ik op het laatste oppassen dat ik geen kramp zou trekken. #-o
g-works
Mountainbiker

Post by g-works »

prima tocht in mijn achtertuin, snel gestart op de lange dijkstroken , en dan brutte pech, een grote kepernagel dwars door mijn achterband, de no-tubes spoot eruit, met lage bandenspanning rechtstaande naar huis gefietst, band gerepareerd en direkt terug vertrokken om verder het 60 km trajekt te volgen , toch nog serieus gas moeten geven om voor 12 u binnen te zijn voor de tombola, terug thuis met 79km op mijn teller.
P.S. toch nog even de biker bedanken voor de hulp aan de brug van de Nete
dCore
Mountainbiker

Post by dCore »

heb toertje van 40km voor m'n rekening genomen en het was naar mijn mening redelijk saai.
Weinig technische stukken.
Na 30km op een biljarttafel te hebben gereden kregen we hellingen waar volgens mij veeeeel mensen voet aan grond moesten zetten.

Ben er niet zo tevreden over.... :(
Post Reply