17/06/07 Kluisbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik kan kluisken alleen meer gelijk geven! ik woon op een kleine 10 km van kluisbergen en het is hier heel droog en zelfs niet bewolkt! Schitterend bike weer dus. Ook zo goed als wind stil... En bij 13° om kwart voor zeven is het zeker goed te doen! Niet twijfelen en gaan dus! 
- spicyritta
- Mountainbiker
Post by spicyritta »
en dan nu massaal naar Geraardsbergen voor het
HET NIET TE MISSEN MTB EVENT VAN HET JAAR !!!!
www.cityteamchallenge.be
Start vanaf 15.00
om 17.30 wedstrijd met o.a Johan Museeuw ,Filip meirhaeghe en vele anderen...
Spectakel verzekerd
Zelf mee rijden? inschrijven kan nog altijd ter plaatse
HET NIET TE MISSEN MTB EVENT VAN HET JAAR !!!!
www.cityteamchallenge.be
Start vanaf 15.00
om 17.30 wedstrijd met o.a Johan Museeuw ,Filip meirhaeghe en vele anderen...
Spectakel verzekerd
Zelf mee rijden? inschrijven kan nog altijd ter plaatse
- frederic007
- Mountainbiker
Gevonden GSM
Post by frederic007 »
Ik heb een gsm gevonden op de tt in Oudenaarde.
Bel naar deze gsm of antwoord via een pb , en geef me correcte info over de gsm.
Bel naar deze gsm of antwoord via een pb , en geef me correcte info over de gsm.
Deze morgen met volle goesting vertrokken, maar gewogen en ............. te licht bevonden. Ingeschreven voor de 70 met als doel de 50 rijden en eventueel als alles goed ging een stukje van de 70 meepakken, maar bij de tweede bevoorrading last van de knie en beginnende krampen, gevolg vanaf de tweede bevoorrading rechtstreeks naar de camping teruggereden en de rest van het parcours overgelaten aan de grote jongens
. Toch een leuke voormiddag gehad en heb nu weer een jaarke om bij te trainen.
Voor de organisatie: een dikke pluim !!
.
Even off-topic: iemand ervaring met de TT in Ronse volgende week ? Is die even zwaar? Zwaarder? Lichter? Misschien doe ik daar dan maar de 30 km.
Voor de organisatie: een dikke pluim !!
Even off-topic: iemand ervaring met de TT in Ronse volgende week ? Is die even zwaar? Zwaarder? Lichter? Misschien doe ik daar dan maar de 30 km.
net terug van de kluis EN 't was zoals we hadden verwacht. beklimmingen afdalingen slijk, wat pitterige en langere beklimmingen technische afdalingen en de nodige valpartijen. 't was weerom afzien zeker die laatste tien km - (heb de 50 gereden die eigenlijk 56 waren). nen prachtige tocht en puik werk van de organisatie. het enige die me een beetje dwars zit is: waarom zeggen ze 50 km als het er 56 zijn?? In feite speelt dat gene rol, maar als je al op je tandvlees zit van op km 45 zijn da nog lange km's zenne. enfin, dit was maar een héél klein minpuntje van deze weerom prachtige voormiddag!
In dit forum is nochtans verschillende keren vermeld dat de 50 eigenlijk zo'n 55 is en de 70 zo'n 75. Communicatie van de organisatoren was zeker in orde hoor.Big One wrote:net terug van de kluis EN 't was zoals we hadden verwacht. beklimmingen afdalingen slijk, wat pitterige en langere beklimmingen technische afdalingen en de nodige valpartijen. 't was weerom afzien zeker die laatste tien km - (heb de 50 gereden die eigenlijk 56 waren). nen prachtige tocht en puik werk van de organisatie. het enige die me een beetje dwars zit is: waarom zeggen ze 50 km als het er 56 zijn?? In feite speelt dat gene rol, maar als je al op je tandvlees zit van op km 45 zijn da nog lange km's zenne. enfin, dit was maar een héél klein minpuntje van deze weerom prachtige voormiddag!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
amaai! Vandaag was het een collectieve pech dag voor de Steenbakkers... Kapotte kettingen, derailleurpad kapot, 2 platte banden, ontregelde derailleurs,... In totaal een keer of 7 moeten stoppen...
Dan onderweg, na de smerige afdaling van Heinsdaele ook nog ne keer iemand anders geholpen met een powerlink. Blijkbaar wist die niet wat dat was... Nu, blij weer iemand gelukkig gemaakt te hebben, anders zaten de km's er ook op voor die kerel...
Zo maar de 50 gedaan ipv de 70 km, maar dat was ook al meer dan genoeg door het constante stoppen.
Mij wel wreed geamuseerd! Hier en daar mooie technische stukken, zware beklimmingen, vliegende afdalingen,... Nice, very nice...
Volgend jaar zeker terug!
Tegen woe avond ten laatste een filmke, gps file en verslag op mijne site...
Dan onderweg, na de smerige afdaling van Heinsdaele ook nog ne keer iemand anders geholpen met een powerlink. Blijkbaar wist die niet wat dat was... Nu, blij weer iemand gelukkig gemaakt te hebben, anders zaten de km's er ook op voor die kerel...
Zo maar de 50 gedaan ipv de 70 km, maar dat was ook al meer dan genoeg door het constante stoppen.
Mij wel wreed geamuseerd! Hier en daar mooie technische stukken, zware beklimmingen, vliegende afdalingen,... Nice, very nice...
Volgend jaar zeker terug!
Tegen woe avond ten laatste een filmke, gps file en verslag op mijne site...
- MX jorgy
- Mountainbiker
Ook de 50 gereden, prachtig en eerlijk gezegd de max.
Da beetje slijk er maar bij genomen en maar 3x moeten afstappen,ni slecht voor een amateur hé.
Gemiddelde lag jammer genoeg ma rond de 17,volgend jaar beter.
Efkes bij een vrouwke gereden die voor de 3e keer pas reed en da ni slecht deed,enige minpunt was dat haar ventje gecrasht was en ze dit vernam bij de aankomst. Hij was weggebracht met de 100 en ze wist het effe ni meer. Iemand meer nieuws,ze waren ni van de streek.
Hoop ze nog terug te zien en hopelijk toch niet te erg.
Da beetje slijk er maar bij genomen en maar 3x moeten afstappen,ni slecht voor een amateur hé.
Gemiddelde lag jammer genoeg ma rond de 17,volgend jaar beter.
Efkes bij een vrouwke gereden die voor de 3e keer pas reed en da ni slecht deed,enige minpunt was dat haar ventje gecrasht was en ze dit vernam bij de aankomst. Hij was weggebracht met de 100 en ze wist het effe ni meer. Iemand meer nieuws,ze waren ni van de streek.
Hoop ze nog terug te zien en hopelijk toch niet te erg.