TT Wachtebeke 17/06/2007
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Info is veel gezegd,ik heb daar in de winter gereden
maar start was in puyenbroek,weet niet onder welke organisatie het was
Ik ken de streek goed,men kan er een leuke tt van maken
o.a in puyenbroek heeft men tamelijk mooie paadjes,Moerbeke
het Heidebos ed,Bos van zelzate kan men heel wat dingen met doen,
zelfs kleine heuvelkes,is tamelijk groot
dan nog een zware kassei strook ook (wachtebeke-Moerbeke)
Ik weet niet dat die stukken daar bij gaan zijn
Dat zijn de stukken die ik ken,dit is ter info
Kan helaas niet komen
Greetz
maar start was in puyenbroek,weet niet onder welke organisatie het was
Ik ken de streek goed,men kan er een leuke tt van maken
o.a in puyenbroek heeft men tamelijk mooie paadjes,Moerbeke
het Heidebos ed,Bos van zelzate kan men heel wat dingen met doen,
zelfs kleine heuvelkes,is tamelijk groot
dan nog een zware kassei strook ook (wachtebeke-Moerbeke)
Ik weet niet dat die stukken daar bij gaan zijn
Dat zijn de stukken die ik ken,dit is ter info
Kan helaas niet komen
Greetz
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Vandaag de 30km uit gepijlt en ik moezeggen er mooi; we rijden door het provinciaal domijn naar eksaarde.Van daar rijden we richting moerbeke om in sinaai de contrloe tedoen.daar vertrokken gaan we nar de moerbekse bossen (heide bos )om zo weer in wachtebeke te komen.Ik denk ongeveer 70pr. onverhart en 30pr. baan.De 45 km is ook erg mooi van eksaarse rijden we langs de kapelle wegel naar de durme en moervaart om zo de contole te doen in sinaai .Daar na vertekken we langs de baghaart(bos) om zo aan te sluiten in het heide bos.75pr. onverhart en 25 verhart.

- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
kafka wrote:Vandaag de 30km uit gepijlt en ik moezeggen er mooi; we rijden door het provinciaal domijn naar eksaarde.Van daar rijden we richting moerbeke om in sinaai de contrloe tedoen.daar vertrokken gaan we nar de moerbekse bossen (heide bos )om zo weer in wachtebeke te komen.Ik denk ongeveer 70pr. onverhart en 30pr. baan.De 45 km is ook erg mooi van eksaarse rijden we langs de kapelle wegel naar de durme en moervaart om zo de contole te doen in sinaai .Daar na vertekken we langs de baghaart(bos) om zo aan te sluiten in het heide bos.75pr. onverhart en 25 verhart.![]()
![]()
Goede keuze''Kafka''
Kapelle wegel is de liniewegel
Spijtig dat ik niet kan komen
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Ik heb de 43 gedaan (er stonden 46 km op de teller). Héél mooie rit in een prachtige natuur. Héél veel nieuwe baantjes leren kennen. Veel onverhard. En 't schijnt dat de douches koud én warm water hadden 
Getwijfeld tussen kluisbergen en wachtebeke dan toch maar naar wachtebeke was niet ver van de deur en eerlijk gezegd er niet zeker van als dit wel de moeite loonde het verschil tussen de twee ging natuurlijk wel groot zijn .Viel 100% mee de 45km gedaan veel leuke slingerde singeltracks bos zinderwegels bos zinderwewegels snel en hard parcour tech. niet moeilijk hgm geen wel fun goede org. bepijling goed en vriendelijke seingevers parking en bev. ok het was zoals mijn vriend zij je kent soms je eigen streek niet
PS jongend en meisjes leg jullie fietsen vast als je er niet bijblijft of laat steeds iemand bij de fietsen terug iemand gezien die zijn fiets gepikt was en ik herkende zijn gelaats uitdrukking maar al te goed , alé oe da kan toch nie zijn makkers stonden noch thans in de buurt maar ja aan 1' onoplettend hebben ze genoeg . Heb het ook mee gemaakt van achter mijn rug op een nachttocht 5km van mijn deur ja je hebt er die werken en hebt andere .
PS jongend en meisjes leg jullie fietsen vast als je er niet bijblijft of laat steeds iemand bij de fietsen terug iemand gezien die zijn fiets gepikt was en ik herkende zijn gelaats uitdrukking maar al te goed , alé oe da kan toch nie zijn makkers stonden noch thans in de buurt maar ja aan 1' onoplettend hebben ze genoeg . Heb het ook mee gemaakt van achter mijn rug op een nachttocht 5km van mijn deur ja je hebt er die werken en hebt andere .
Vandaag en mooije dag gehad veel vttersen een prima weer,en de op komst was prima 471 man.Enmooi parkoer wa moe een mens meer hebben.Volgend jaar weer een ander parkoer misschien........?Een ding jammer er is weer en vtter zijn bike gestolen.Dus mensen laat je fiets niet alleen staan of maakt hem vast er zijn altijdt mensen die hun boterham verdienen met stelen.