17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

jodelaietie wrote: Al gedacht aan welke benen jullie zullen meebrengen ipv welke banden,zeker even belangrijk ? #-o
Ik zal proberen van de goeie mee te brengen... We zullen zien of die dan voorhanden zijn hé... We komen vanuit Elsegem met de bike, dus zullen ze al een klein beetje opgewarmd zijn tegen dat we aan de tocht beginnen... Ik verlang al...

Achteraf stuur ik je dan wel het filmpje door... :wink:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

jootje wrote:@ jodelaietie:
Ondanks het samenvallen met Malmedy mag je zondag 8 herders verwachten.
Is voor velen van ons de eerste keer dat we die rijden, maar na het lovend verslag van vorig jaar moest die er gewoon bij! =D> =D>
Welkom aan de Cannondale Herders!
Jullie kunnen nadien nog een voetmatchke spelen tegen de steenbakkers.
Zal wel 8 tegen 10 zijn.
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

jodelaietie wrote:
jootje wrote:@ jodelaietie:
Ondanks het samenvallen met Malmedy mag je zondag 8 herders verwachten.
Is voor velen van ons de eerste keer dat we die rijden, maar na het lovend verslag van vorig jaar moest die er gewoon bij! =D> =D>
Welkom aan de Cannondale Herders!
Jullie kunnen nadien nog een voetmatchke spelen tegen de steenbakkers.
Zal wel 8 tegen 10 zijn.
we zijn ondertss ook al met 10. nu nog nen keeper :lol: :lol:

wat denk je van jullie parcours: kan het een bui overleven zoals die in Montroeul-au-Bois?? dat was de eerste keer dat ik met u op stap was, maar wel te letterlijk #-o
ApriliaRacerke
Mountainbiker

Post by ApriliaRacerke »

Van hieruit komen we ook af met z'n drieën! :-D
De Pomper
Mountainbiker

Post by De Pomper »

De skieve luujpers zullen ook van de partij zijn, deze keer me ne man of drie. Alst een beetje te veel bergop gaat, haken de meeste janetten namelijk af. De diehards pakken alles mee!

Greetings en hou de hemelsluizen op slot tot zondagavond!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

jodelaietie wrote:Al gedacht aan welke benen jullie zullen meebrengen ipv welke banden,zeker even belangrijk ? #-o
Die benen ben ik nog nooit kwijt geraakt, dus zo belangrijk zal dat wel niet zijn... maar mijnen asem ben ik wel al een paar keer kwijtgespeeld onderweg rond de Kluis...

Dus, al heel de week ben ik aan het ademen om het heel goed te kunnen op zondag! :^o :^o :^o
tobi
Mountainbiker

Post by tobi »

jodelaietie wrote:
zwiebertje wrote: Al gedacht aan welke benen jullie zullen meebrengen ipv welke banden,zeker even belangrijk ? #-o
U bande kunde wel kiezen, ma u benen ... :( :lol:

Grtz tobi 8)
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

het is nu 17.20u en het regend hier mollejongen en oude wijven, ik ga weer een paar keer naar het containerpark mogen gaan en naar het rusthuis binnenkort.
Hopelijk is het morgenvroeg niet van hetzelfde ,want modder is ambetant maar mollejongen ook zulle!!
jacques
Mountainbiker

Post by jacques »

Juist terug van het plaatsen van borden ( gevaar, afdaling, hellng ,stop, oversteek fietsers ed.
Van deze morgen om 7 uur aktief en ik niet alleen; ook kluisken en jodelaitIe en nog enkele andere O2WHEELERS.
Af en toe een buike regen gehad, maar al bij al was't nog niet overdreven.
Maw het parcours ligt er nog voor 90% goed bij.
De 10 andere % zijn altijd al bagger zones, tenzij het een ganse maand niet regend ( april 2007).
Toch beter geen zomer banden gebruiken, een goeie ( nieuwe) NN moet dit parcours aankunnen.
DUS, NOG 1 KEER SLAPEN !!!
SEE YOU TOMORROW !!!
schave
Mountainbiker

Post by schave »

Deze week achteraan just nen nieuwen NN gelegd, 't zal voor morgen nen goeien test zijn [-o<
Vooraan ligt er nog wel een oude band op (de maat voor vooraan was niet binnen :( ). De voorrem met mate behandelen dus.
Post Reply