Nu liggen er Ritchey's Z.E.D. Race 26 x 1.9 op.
Kheb ook nog Roll-X 26 x 2.00 en Team Control 26 x 2.00 liggen,kweet ni of da op iets trekt maja kzal het daar mee moeten doen hé
Iemand die weet of ik hier iets mee kan aanvangen????
mss ne keer via google uw banden opzoeken voor meer infojorgy wrote:Kweet ook ni met welke banden ik moet rijden,zal het vettig liggen of plakken?
Nu liggen er Ritchey's Z.E.D. Race 26 x 1.9 op.
Kheb ook nog Roll-X 26 x 2.00 en Team Control 26 x 2.00 liggen,kweet ni of da op iets trekt maja kzal het daar mee moeten doen hé
Iemand die weet of ik hier iets mee kan aanvangen????
Er zit zeker offroad genoeg in. Ge zult blij zijn dat je af en toe een stukje "bane" tegenkomt.veeteeteetje wrote:Jodelatie en/of Kluisken.
Enig idee van het off-roadgehalte van jullie tt (Procentje?????)
60/40 ????
Of...................
Dat er mooie technische "speelstukjes" zullen inzitten verwachten we,maar wat met de "bane"????
En zelfs die bane zal zeeeeeeeeer doen. hihihinebraz M/29j. wrote:Er zit zeker offroad genoeg in. Ge zult blij zijn dat je af en toe een stukje "bane" tegenkomt.veeteeteetje wrote:Jodelatie en/of Kluisken.
Enig idee van het off-roadgehalte van jullie tt (Procentje?????)
60/40 ????
Of...................
Dat er mooie technische "speelstukjes" zullen inzitten verwachten we,maar wat met de "bane"????
Post by zwiebertje »
Post by jodelaietie »
Nogmaals een update van mijnen pluviometer. Hij staat momenteel op 7liter(ik heb hem uitgegoten begin deze week op maandag). Buitje was rond 18u30. We zijn er al een paar keer goed aan ontsnapt. Bij een onweer kan gemakkelijk 10 àn 20 liter in 1keer vallen.zwiebertje wrote:Ik zie op de radar dat er een goei buitje is geweest rond 20u 00 in de buurt van Kluis en Waregem?
Kan iemand dat bevestigen?
Met morgen nog enkele buien in't verschiet zal ik er maar een goeie noppenband opleggen,denk ik!?