Sven Nys en de Olympische spelen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
RACING ANIMAL
Mountainbiker
Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3

Post by RACING ANIMAL »

ocharme de kinnekes zijn weer bezig met ongezoute meningkes
Ewel hier mijn mening
Nys heeft hem volledig gegeven om te geraken waar hij nu is in het mtbiken. Als jullie vinden dat 5l vocht verliezen in anderhalf uur een 'flauw' excuus is amaai wat een toptalenten zijn jullie dan niet.
Stop met die zever en zet eens deftige en doordachte kritiek op de site.
Trouwens het is mede door Nys dat België op de 4de plaats staat.
Jammer dat bep individuen het altijd beter weten dan een topsporter.
greetzzz
het ga je goed Sven
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

ik vind zijn uitleg eerder zwak.

wie zegt dat het in peking op die bepaalde dag niet regent of zwaar bewolkt is .

er bestaan toch pillen om minder te zweten of beter u vocht te regeleren of te behouden.
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Ik wil geen mensen voor de borst stoten, maar ik heb die Sven altijd ne janet gevonden. Geen echte mtb'er ook niet. Sorry voor de fans, maar dit is even mijn ongezouten mening.
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Ik denk idd ook niet dat dit een overhaaste beslissing is. Hier zal wel goed over nagedacht geweest zijn. Niet vergeten dat Nys meermaals per week in de hypoxiekamer gingen testen, in omstandigheden die gelijkaardig zijn als in Peking (temperatuur, luchtivochtigheid en hoogtegraad).

Ik hoop alleen dat er alsnog een derde, lees talentvolle jongere, mee mag naar Peking.
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Het is een spijtige, maar wel verstandige beslissing. Aan al degenen die kritiek hebben op Nys, probeer u anders zelf eens te kwalificeren voor een wereldbekerproef (zelf zou ik het niet kunnen), doe beter en geef dan kritiek.
xkwizit
Mountainbiker

Post by xkwizit »

kiwi_x wrote:ik vind zijn uitleg eerder zwak.

wie zegt dat het in peking op die bepaalde dag niet regent of zwaar bewolkt is .

er bestaan toch pillen om minder te zweten of beter u vocht te regeleren of te behouden.
Ik denk dat men deze dan wel zou getest hebben, indien dat een mogelijkheid zou zijn geweest. Bovendien was de vochtigheidsgraad een groter probleem meen ik gehoord te hebben op 't nieuws daarstraks

Nu ja, Roel wordt toch Olympic Champ dus wat maakt het uit. =D>
Last edited by xkwizit on Fri 15 Jun 2007 20:27, edited 1 time in total.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

ne zweete toch serieus ze aj de beelden zag.

tjah je reed ie toch niet zo slecht vond ik de laatste tijd keer daj bij de eerste vijftien kan op wereldbeker. Maarja kvind het flauwtjes twas ook warm in bastonge deze zomer en dan was er nog geen sprake volgens mij van nys heeft miserie in de warmte.
Q-Bix
Mountainbiker

Post by Q-Bix »

snellebeentjes wrote:
Biestie1 wrote:
Hubertje wrote:Zonder hem kan het best moeilijk worden in de top5 te blijven..
??? Euh ... hoeveel punten denk je dat Nijs al voor België binnegehaald heeft ? Nie veel meer dan ik en gij zenne.
Allé, proficiat dan met uw 2 overwinningen in de Beneluxcup en ettelijke ereplaatsen! Want ook die tellen mee in UCI-punten ranking :wink:

En voor de 6325 ste keer tis NYS z'n vrouw heet NIJS :-D (das geen grap, das echt zo)
En om de schrijfwijze van Nys kracht bij te zetten :

http://www.svennys.com
http://www.svennijs.com

Ik denk dat je rap het verschil zal merken :lol:
Tjerre
Mountainbiker

Post by Tjerre »

RACING ANIMAL wrote:ocharme de kinnekes zijn weer bezig met ongezoute meningkes
Ewel hier mijn mening
Nys heeft hem volledig gegeven om te geraken waar hij nu is in het mtbiken. Als jullie vinden dat 5l vocht verliezen in anderhalf uur een 'flauw' excuus is amaai wat een toptalenten zijn jullie dan niet.
Stop met die zever en zet eens deftige en doordachte kritiek op de site.
Trouwens het is mede door Nys dat België op de 4de plaats staat.
Jammer dat bep individuen het altijd beter weten dan een topsporter.
greetzzz
het ga je goed Sven
Daar ben ik het helemaal mee eens.Er zijn in ons land maar een paar topsporters, en als er iets niet lukt of wat tegen zit boren ze je de grond in zo diep ze maar kunnen.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Op de beelden die ik op TV zag zweete het manneke idd behoorlijk, maar iedereen die wel eens op rollen of spinningfiets traint weet dat je plassen zweet zo........het is een mooi excuus dat "het publiek" wel zal slikken.
Ik heb in Houffa niet gewonnen omdat het te droog was en ga niet naar Peking omdat ik Wittekerke mis dan.......
Post Reply