komaan zeg, wat is me dat voor een flauw excuus... Stel dat het nog waar zou zijn wat boeit dat dan nog? Ge zit dan op de Spelen, en dat was zijn hoofddoel, niet een goede prestatie...
Had hij daar niet 2 jaar geleden aan kunnen denken??
Post by snellebeentjes »
Allé, proficiat dan met uw 2 overwinningen in de Beneluxcup en ettelijke ereplaatsen! Want ook die tellen mee in UCI-punten rankingBiestie1 wrote:??? Euh ... hoeveel punten denk je dat Nijs al voor België binnegehaald heeft ? Nie veel meer dan ik en gij zenne.Hubertje wrote:Zonder hem kan het best moeilijk worden in de top5 te blijven..
Post by El Perro Diablo »
Post by snellebeentjes »
Ondanks ik een keiharde supporter van Fluppe ben, gebied de eerlijkheid ons te zeggen dat Roel onze beste biker van het moment is vind ikEl Perro Diablo wrote: Filip is de beste biker, wat niet hetzelfde is als de snelste.....maar hij is wel een mountainbiker, net als John Tomac, iemand die representatief is voor zijn sport, wat niet wil zeggen dat je daarom alles kan winnen.
Post by snellebeentjes »
5l vocht op 1,5 uur, tja, dat zegt genoeg he.newbiker wrote:Net op nieuws over de testen van gisteren in Leuven: hij ging voor een duurtest van 2 uur en verloor al 5 l vocht na 1,5 uur fietsen. Da's niet gezond, ik begrijp dat hij stopt. Vind het alleen heel erg spijtig. Maar hij heeft tenslotte geprobeerd.