Sven Nys en de Olympische spelen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Q-Bix
Mountainbiker

Post by Q-Bix »

Dat is ook volledig mijn mening.
Hij heeft nochthans een vechtersmentaliteit en dat hij zich nu zo in 'bescherming' wil nemen is toch on-Nys.
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

@dirtymtbiker: doorgaan en zijn gezondheid op het spel zetten? Weet jij goed wat 5l op 1,5 uur verliezen betekent? Dat krijg je niet bijgedronken, he. Dan kan je beter een camelbak infuus aanbrengen.

Ik deed indertijd veel tochten in het zuiden van Frankrijk met volle bepakking. Steeds genoeg water en eten elke moment van de dag, na 6 dagen was ik 8 kg kwijt. Denkje dat dat gezond was?
Q-Bix
Mountainbiker

Post by Q-Bix »

newbiker wrote:@dirtymtbiker: doorgaan en zijn gezondheid op het spel zetten? Weet jij goed wat 5l op 1,5 uur verliezen betekent? Dat krijg je niet bijgedronken, he. Dan kan je beter een camelbak infuus aanbrengen.

Ik deed indertijd veel tochten in het zuiden van Frankrijk met volle bepakking. Steeds genoeg water en eten elke moment van de dag, na 6 dagen was ik 8 kg kwijt. Denkje dat dat gezond was?
Daar moet toch íets aan te doen zijn ...
Tenslotte zijn het máár speculaties over wat het weer daar gaat zijn binnen een jaar.
Het weer is geen exacte wetenschap mijns insziens. Ze kunnen het nog niet goed voorspellen een week op voorhand laat staan een jaar.
Als het de dag van het MTB giet dat het niet normaal is zal em spijt hebben dat hij NU al opgeeft.

Oh en hoe je het nu draait of keert...
Topsport IS ongezond. Punt.
bert bibber
Mountainbiker

Re: afhaken

Post by bert bibber »

dirtymtbiker wrote: Het zou hem eren nog even door te gaan, de nodige punten voor de spelen bijeen te rijden, zodat er 3 Belgen kunnen gaan.
Dit hoop ik ook
zodat ze een jonge renner de kans kunnen geven om ervaring op te doen wie ?? dat moet de trainer maar beslissen.

bert
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Gasten wel niet vergeten dat er ook BOIC eisen zijn hé! Je moet als rijder 2 keer binnen de top 12 rijden in een WB om naar peking te mogen afzakken! Wie zal er als Belg naast Filip en Roel die eis nog kunnen halen nu Nys er niet meer is...
Dus top 5 of top 10 word nu waarschijnlijk geen wereld van verschil meer!
raketwomanFIE
Mountainbiker

Re: Groot verlies.

Post by raketwomanFIE »

easyrider schreef.....En mischien kunnen we nog rekenen op Filip hé als hij niet te veel voor de wegkoersen kiest. :drunk:

AKKOORD maar Filip kiest ook voor financiele zekerheid hé(hij is er alvast weer bij landbouwkrediet-colnago is zeer tevreden over hem!!) en ik denk dat Nys dit ook gedaan heeft zou jij mooie overwinningen en pakken €uroos laten liggen voor een avontuur in Peking?
davidS
Mountainbiker

Post by davidS »

Q-Bix wrote:[.
Tenslotte zijn het máár speculaties over wat het weer daar gaat zijn binnen een jaar.
Het weer is geen exacte wetenschap mijns insziens. Ze kunnen het nog niet goed voorspellen een week op voorhand laat staan een jaar.
Als het de dag van het MTB giet dat het niet normaal is zal em spijt hebben dat hij NU al opgeeft.

Oh en hoe je het nu draait of keert...
Topsport IS ongezond. Punt.
Je mag ons klimaat niet vergelijken met dat van daar: wij zitten in een gematigd zeeklimaat: d.w.z. het weer verandert snel maar de t°-verschillen zijn miniem, In >Peking is het vaste lands klimaat: lange periodes vast weer, hoge t° in de zomer, extreem koud in de winter. Tevens krijgen ze daar in namiddag elke dag tijdens de zomer een serieuze regenbui. (weet ik van een kennis die al een paar jaar in Peking woont)
Pathos
Mountainbiker

Post by Pathos »

Wel grappig hoe sommige van jullie die gasten hun rekening zitten te maken .

Wat denk je dat ze dat zomaar ff beslissen zonder daar met hun team van mensen eens goed over na te denken .
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

spijtig voor het MTB :(
kan zich nu concentreren op het veldrijden =D>
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Hubertje wrote:Zonder hem kan het best moeilijk worden in de top5 te blijven..
??? Euh ... hoeveel punten denk je dat Nijs al voor België binnegehaald heeft ? Nie veel meer dan ik en gij zenne.
Post Reply