17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

zanneis wrote: Is dit Pensemont ? ... (gelukkig kun je daar langs de kanten makkelijker rijden :oops: :oops: )
Yup, inderdaad , iedereen kent waarschijnlijk al de trukken om Pensemont vlot naar beneden te rijden, een beetje laveren en dan juist voordat je het bos uitrijdt , links blijven.
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

rond wat uur vertrekken we daar ?
jacques
Mountainbiker

Post by jacques »

NOG 2 KEER SLAPEN !!!
dikki
Mountainbiker

Post by dikki »

Wij komen ook af met ne man of 4.Vorig jaar ook gereden(50km),geweldig goede tocht!! =D>
Tot zondag bikers.
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

jacques wrote:NOG 2 KEER SLAPEN !!!
Je hebt PB Jaques. :wink:
(ivm GPS)
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

@ jodelaietie:
Ondanks het samenvallen met Malmedy mag je zondag 8 herders verwachten.
Is voor velen van ons de eerste keer dat we die rijden, maar na het lovend verslag van vorig jaar moest die er gewoon bij! =D> =D>
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

efkes off topic :oops: :oops:

zijn er forumbikers (al dan niet gekende) die samen met mij een ploegske willen/kunnen vormen op het volgende event zondag namiddag??
http://www.wingene.be/kalender/activiteiten/nl/?id=1138

er zijn al 2 ploegskes van de gekende forumbikers (vrouwen en mannenploegje) ...

Oorspronkelijk ging ik naar malmedy gaan, maar met het slechte weer zit ik te twijfelen, ik zou eerst naar kluisbergen gaan en dan naar dit event gaan in de namiddag. Eerst om te supporteren, maar nu het begint te naderen kriebelt het om met het boemeltreintje te concurreren :lol: :^o

dus als je je geroepen voelt, laat asap een pb achter (morgen moet je zeker ingeschreven zijn) ...

en als ik een ploegske heb, dan ga ik zeker naar kluisbergen anders zit ik nog steeds te twijfelen tussen de kluis of de ardennen :oops:

sorry voor de off topic vraag, maar als ik het ergens anders zet dan heb ik zeker geen respons ... #-o
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

jocca wrote:efkes off topic :oops: :oops:

zijn er forumbikers (al dan niet gekende) die samen met mij een ploegske willen/kunnen vormen op het volgende event zondag namiddag??
http://www.wingene.be/kalender/activiteiten/nl/?id=1138

er zijn al 2 ploegskes van de gekende forumbikers (vrouwen en mannenploegje) ...

Oorspronkelijk ging ik naar malmedy gaan, maar met het slechte weer zit ik te twijfelen, ik zou eerst naar kluisbergen gaan en dan naar dit event gaan in de namiddag. Eerst om te supporteren, maar nu het begint te naderen kriebelt het om met het boemeltreintje te concurreren :lol: :^o

dus als je je geroepen voelt, laat asap een pb achter (morgen moet je zeker ingeschreven zijn) ...

en als ik een ploegske heb, dan ga ik zeker naar kluisbergen anders zit ik nog steeds te twijfelen tussen de kluis of de ardennen :oops:

sorry voor de off topic vraag, maar als ik het ergens anders zet dan heb ik zeker geen respons ... #-o
heb je contact opgenomen met de organisatie als je morgen nog kunt inschrijven?
in ieder geval moe je Uw 's voormiddags nie sparen want je moet per persoon 2x een toerke afleggen van +- 800m per afvallingssessie.
Starten met 4ploegen en de laatste valt af. Er waren reeds 20 ploegen ingeschreven, dus zal het maximaal 4 of 5 keer een koerske rijden zijn.
Parcours is grotendeels op asfalt, met een waterbak , een zandstrook en enkele andere hindernissen. Dus veel snelheid maken zal er ook al nie bij zijn.
Naar ik verneem van iemand van de organisatie zijn er ook nogal wa ploegen die vooral rekenen op de bevoorradingen :drunk: :drunk:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Voor degene die nog twijfelen of nog nooit afgekomen zijn , dit is de crème de la crème TT van de streek !!
Zekers niet te missen !
Bij twijfelen van jullie bandenkeuze vergeet ook de remmen niet na te zien :wink: .

See you !
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Jodelatie en/of Kluisken.

Enig idee van het off-roadgehalte van jullie tt (Procentje?????)

60/40 ????

Of...................

Dat er mooie technische "speelstukjes" zullen inzitten verwachten we,maar wat met de "bane"???? :evil:
Post Reply