Yup, inderdaad , iedereen kent waarschijnlijk al de trukken om Pensemont vlot naar beneden te rijden, een beetje laveren en dan juist voordat je het bos uitrijdt , links blijven.zanneis wrote: Is dit Pensemont ? ... (gelukkig kun je daar langs de kanten makkelijker rijden![]()
)
17/06/07 Kluisbergen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
- black knight
- Kerstman
- Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
efkes off topic
zijn er forumbikers (al dan niet gekende) die samen met mij een ploegske willen/kunnen vormen op het volgende event zondag namiddag??
http://www.wingene.be/kalender/activiteiten/nl/?id=1138
er zijn al 2 ploegskes van de gekende forumbikers (vrouwen en mannenploegje) ...
Oorspronkelijk ging ik naar malmedy gaan, maar met het slechte weer zit ik te twijfelen, ik zou eerst naar kluisbergen gaan en dan naar dit event gaan in de namiddag. Eerst om te supporteren, maar nu het begint te naderen kriebelt het om met het boemeltreintje te concurreren
dus als je je geroepen voelt, laat asap een pb achter (morgen moet je zeker ingeschreven zijn) ...
en als ik een ploegske heb, dan ga ik zeker naar kluisbergen anders zit ik nog steeds te twijfelen tussen de kluis of de ardennen
sorry voor de off topic vraag, maar als ik het ergens anders zet dan heb ik zeker geen respons ...
zijn er forumbikers (al dan niet gekende) die samen met mij een ploegske willen/kunnen vormen op het volgende event zondag namiddag??
er zijn al 2 ploegskes van de gekende forumbikers (vrouwen en mannenploegje) ...
Oorspronkelijk ging ik naar malmedy gaan, maar met het slechte weer zit ik te twijfelen, ik zou eerst naar kluisbergen gaan en dan naar dit event gaan in de namiddag. Eerst om te supporteren, maar nu het begint te naderen kriebelt het om met het boemeltreintje te concurreren
dus als je je geroepen voelt, laat asap een pb achter (morgen moet je zeker ingeschreven zijn) ...
en als ik een ploegske heb, dan ga ik zeker naar kluisbergen anders zit ik nog steeds te twijfelen tussen de kluis of de ardennen
sorry voor de off topic vraag, maar als ik het ergens anders zet dan heb ik zeker geen respons ...
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
heb je contact opgenomen met de organisatie als je morgen nog kunt inschrijven?jocca wrote:efkes off topic![]()
![]()
Oorspronkelijk ging ik naar malmedy gaan, maar met het slechte weer zit ik te twijfelen, ik zou eerst naar kluisbergen gaan en dan naar dit event gaan in de namiddag. Eerst om te supporteren, maar nu het begint te naderen kriebelt het om met het boemeltreintje te concurreren![]()
![]()
en als ik een ploegske heb, dan ga ik zeker naar kluisbergen anders zit ik nog steeds te twijfelen tussen de kluis of de ardennen![]()
in ieder geval moe je Uw 's voormiddags nie sparen want je moet per persoon 2x een toerke afleggen van +- 800m per afvallingssessie.
Starten met 4ploegen en de laatste valt af. Er waren reeds 20 ploegen ingeschreven, dus zal het maximaal 4 of 5 keer een koerske rijden zijn.
Parcours is grotendeels op asfalt, met een waterbak , een zandstrook en enkele andere hindernissen. Dus veel snelheid maken zal er ook al nie bij zijn.
Naar ik verneem van iemand van de organisatie zijn er ook nogal wa ploegen die vooral rekenen op de bevoorradingen
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Jodelatie en/of Kluisken.
Enig idee van het off-roadgehalte van jullie tt (Procentje?????)
60/40 ????
Of...................
Dat er mooie technische "speelstukjes" zullen inzitten verwachten we,maar wat met de "bane"????
Enig idee van het off-roadgehalte van jullie tt (Procentje?????)
60/40 ????
Of...................
Dat er mooie technische "speelstukjes" zullen inzitten verwachten we,maar wat met de "bane"????