Goedkope internetshops waar betaling met visa mogelijk is?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
dirty-4
Mountainbiker

Goedkope internetshops waar betaling met visa mogelijk is?

Post by dirty-4 »

Hey, ik heb een bestelling geplaatst bij bike-components maar de betaling gaat wa moeilijk. ze geven iban nr op maar alleen van Zwitsere rekening en das geen EU land, dus kosten aan verbonden. mail gestuurd voor iban code te krijgen van hun duits bankrekeningnr maar geen antwoord. Kent iemand een internetwinkel die goeie prijzen heeft en waar ge gewoon met visa kunt betalen/of tegen rembours....dan bestel ik mijn speedkings supersonic wel ergens anders, :wink:
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

heb daar ook besteld en ze geven meerder iban nummers hoor, je moet eens je mail volledig lezen het staat er in hoor (allee van mij nogthans)
Hans B
Mountainbiker

Post by Hans B »

www.bike-discount.de
Heb gisterenmiddag om 14u nog een bestelling gedaan; betaling met VISA; vanmorgen om 10 uur stond het pakje aan de deur !
Hans
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

http://shop.x-sportscam.nl/

daar nu iets gekocht... We zien wel wat dat geeft :wink:
wel geen bike onderdelen, maar kan wel handige shop zijn...
Smokie
Mountainbiker

Post by Smokie »

Hans B wrote:www.bike-discount.de
Heb gisterenmiddag om 14u nog een bestelling gedaan; betaling met VISA; vanmorgen om 10 uur stond het pakje aan de deur !
Hans
Das snel :-) ik heb mijn bestelling maandag geplaatst, met Visa betaald en gisteren mail gekregen dat het vandaag vertrekt.
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Re: Goedkope internetshops waar betaling met visa mogelijk i

Post by Trevorken »

dirty-two wrote:Hey, ik heb een bestelling geplaatst bij bike-components maar de betaling gaat wa moeilijk. ze geven iban nr op maar alleen van Zwitsere rekening en das geen EU land, dus kosten aan verbonden. mail gestuurd voor iban code te krijgen van hun duits bankrekeningnr maar geen antwoord. Kent iemand een internetwinkel die goeie prijzen heeft en waar ge gewoon met visa kunt betalen/of tegen rembours....dan bestel ik mijn speedkings supersonic wel ergens anders, :wink:
Beter de mail nalezen:
IBAN: DE15390400130122308000
SWIFT: COBADEFF390

Ik heb er al een paar keer besteld, gisteren zelfs nog.
dirty-4
Mountainbiker

Re: Goedkope internetshops waar betaling met visa mogelijk i

Post by dirty-4 »

Trevorken wrote:
dirty-two wrote:Hey, ik heb een bestelling geplaatst bij bike-components maar de betaling gaat wa moeilijk. ze geven iban nr op maar alleen van Zwitsere rekening en das geen EU land, dus kosten aan verbonden. mail gestuurd voor iban code te krijgen van hun duits bankrekeningnr maar geen antwoord. Kent iemand een internetwinkel die goeie prijzen heeft en waar ge gewoon met visa kunt betalen/of tegen rembours....dan bestel ik mijn speedkings supersonic wel ergens anders, :wink:
Beter de mail nalezen:
IBAN: DE15390400130122308000
SWIFT: COBADEFF390

Ik heb er al een paar keer besteld, gisteren zelfs nog.
Ja, 'k heb het gevonden....ik had de mail afgeprint op papier met logo van mijn werk en stond die Iban code toch wel ni in da logo zeker, :roll: ... :lol: . Betaling daarnet gedaan....bike-components is toch een stuk goeiekoper qua verzendkosten dan de rest. :wink:
Yossarian
Mountainbiker

Post by Yossarian »

Is het normaal dat ik na 2 weken nog steeds geen antwoord heb gekregen van Bike-components?
Begin een beetje ongeduldig te worden.

Heb maandag zelf naar hen gemaild met dezelfde vraag en ook daar geen antwoord op gekregen (intussen is het al donderdag).
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

Ik heb via dat contactform gewerkt, en toch binnen 2 dagen response gekregen. Ik moet wel toegeven dat de response tijd deze keer wat trager is, misschine hebben ze wat te veel werk.
Post Reply