@omegabiker
De TT van Diest wordt op 17/06 georganiseerd om vaderdag en de verkiezingen te vermijden. Bovendien worden wij sinds vorig jaar ook geconfronteerd met een andere organisatie die "onze datum" heeft "ingepikt". Het is zeker niet onze bedoeling om jullie tocht "bewust" te beconcureren.
Fijne toertocht toegewenst, maar ik zal er niet kunnen bij zijn wegens "verplichtingen" in Diest
17/06/07 WAANRODE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Hagelander
- Mountainbiker
spijtig...
Post by Hagelander »
zeer spijtig dat het zo moet lopen...jullie tt prikken op 30 juni had een win-win kunnen impliceren voor ons beiden daar er dan nergens een tt is gepland in Vlaams-Brabant 
Last edited by Hagelander on Wed 13 Jun 2007 21:08, edited 3 times in total.
@ omegabiker
De 2de rede waarvan jij "spreekt" vind ik wel wat plat. Het is niet altijd makkelijk om een datum te vinden voor het organiseren van een TT.
Ik vermoed dat jij ook wel weet dat er verschillenden bonden zijn voor het organiseren van een TT en dat de data niet eindeloos zijn.
Ondanks het kleine "meningsverschil" wil ik jullie toch veel succes wensen met jullie toertocht en laten we hopen op goed weer.
De 2de rede waarvan jij "spreekt" vind ik wel wat plat. Het is niet altijd makkelijk om een datum te vinden voor het organiseren van een TT.
Ik vermoed dat jij ook wel weet dat er verschillenden bonden zijn voor het organiseren van een TT en dat de data niet eindeloos zijn.
Ondanks het kleine "meningsverschil" wil ik jullie toch veel succes wensen met jullie toertocht en laten we hopen op goed weer.
- koenvgn
- Mountainbiker
- Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Woordenwisseling tussen Diest en Waanrode...
Mannen, ik vind het een beetje dom dat jullie een discussie aangaan over het, inderdaad spijtige feit, dat deze 2 tochten op dezelfde datum staan. Maar ik denk niet dat het hier de plaats en het moment is om dat uit te praten.
Hier hebben anderen die hier vragen stellen, of komen kijken hoe de tocht er zal uitzien, geen boodschap aan.
Sorry, ik zeg niet veel hier op het forum maar dit moest ik toch kwijt.

Hier hebben anderen die hier vragen stellen, of komen kijken hoe de tocht er zal uitzien, geen boodschap aan.
Sorry, ik zeg niet veel hier op het forum maar dit moest ik toch kwijt.
- Hagelander
- Mountainbiker
Post by Hagelander »
Idd Koenvgn. Geen stammentwisten op dit forum
En nu enkel nog comments over onze TT zelf plz
Afgelopen dinsdag met onze club (Hagelandse MTB Club - Kortenaken) het parcours afgereden en helemaal op punt gesteld. We hebben een paar mooie lussen aan het bestaande traject toegevoegd, waardoor de tt ook lichtjes anders (en beter!) is dan vorig jaar.
Brede veldwegen met prachtige vergezichten worden afgewisseld met stevige kuitenbijters (tot. ong. 600 hoogtemeters), duizelingwekkende afdalingen en wat singletracks doorheen bos. Dit alles in een magnifiek decor.
Het traject is zo gekozen dat het zelfs bij zware regenval goed berijdbaar is.
Dus zondag allemaal present aan het voetbalveld van Waanrode vanaf 7.30 !!
En nu enkel nog comments over onze TT zelf plz
Afgelopen dinsdag met onze club (Hagelandse MTB Club - Kortenaken) het parcours afgereden en helemaal op punt gesteld. We hebben een paar mooie lussen aan het bestaande traject toegevoegd, waardoor de tt ook lichtjes anders (en beter!) is dan vorig jaar.
Brede veldwegen met prachtige vergezichten worden afgewisseld met stevige kuitenbijters (tot. ong. 600 hoogtemeters), duizelingwekkende afdalingen en wat singletracks doorheen bos. Dit alles in een magnifiek decor.
Het traject is zo gekozen dat het zelfs bij zware regenval goed berijdbaar is.
Dus zondag allemaal present aan het voetbalveld van Waanrode vanaf 7.30 !!
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Na het lezen van het aantal hoogtemeters op deze TT tov die van in Diest (355hm op 44km) ga ik misschien toch besluiten om iets verder te rijden als Diest en tot hier te komen.

Hopelijk geraak je er nog! Ik kan wel wa zagen naar den andere auto maar kvrees er voor
@organisatie: de extra hoogtemeters mogen er van mij best in, elke hm extra is een reden erbij om tot hier te kome
Grtz
Idd mooi voorstel maar zoals gezegd kan ik maar 1 bike meeneme zondagSjoerieMoerie wrote:Eens voorstellen aan Strikybart
Hopelijk geraak je er nog! Ik kan wel wa zagen naar den andere auto maar kvrees er voor
@organisatie: de extra hoogtemeters mogen er van mij best in, elke hm extra is een reden erbij om tot hier te kome
Grtz