Hoeveel inschrijvingen zijn er al?
Ben nog aan het afwachten maar na een mislukte poging om aan de katharenroute deel te nemen C2C aan het overwegen.
@Koen of deelnemers C2C. Wil je mij al eens de info doormailen?
Groeten,
Nebraz
C2C 2007 (Pyreneeën)
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Ik heb gisteren een mailtje gehad van deelnemer nr 15 (feitelijk 14 deelnemers en één deelneemsternebraz M/29j. wrote:Hoeveel inschrijvingen zijn er al?
Ben nog aan het afwachten maar na een mislukte poging om aan de katharenroute deel te nemen C2C aan het overwegen.
@Koen of deelnemers C2C. Wil je mij al eens de info doormailen?
Groeten,
Nebraz
- nebraz
- Mountainbiker
Is dit de C2C van 2007 of gaat de volledige C2C ook door?pocoloco wrote:Ism Pro Bike van Tervuren wordt er een halve CTC georganiseerd van 8 tot 16 september.
De route volgt het nieuwe CTC tracé vanaf de Middellandse Zee tot aan Puente de Montañana, de afsluitende etappe is dus één van de meest spectaculaire Very Happy
Iedereen is welkom.
Meer details bij ons verkrijgbaar of bij Pro Bike zelf: kristof@probike.be
Over de gewone C2C is blijkbaar nog niks terug te vinden op jullie forum.
Dit is een tocht op maat ism Pro Bike voor hun klanten - zij verzorgen bijvoorbeeld de technische assistentie (C'dale dealer).nebraz M/29j. wrote:Is dit de C2C van 2007 of gaat de volledige C2C ook door?pocoloco wrote:Ism Pro Bike van Tervuren wordt er een halve CTC georganiseerd van 8 tot 16 september.
De route volgt het nieuwe CTC tracé vanaf de Middellandse Zee tot aan Puente de Montañana, de afsluitende etappe is dus één van de meest spectaculaire Very Happy
Iedereen is welkom.
Meer details bij ons verkrijgbaar of bij Pro Bike zelf: kristof@probike.be
Over de gewone C2C is blijkbaar nog niks terug te vinden op jullie forum.
Maar iedereen is welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
De "full CTC" begint wanneer de tocht van Pro Bike eindigt (halverwege het volledige traject).
Dat er op ons forum nog niets van de CTC 2007 terug te vinden is ligt aan jullie
Maar binnenkort komt er ook wat nieuws van ons op hoor. Sommige etappes worden in juli bijgeschaafd:
- ééntje was "erover"
- met als gevolg dat van twee etappes verderop er één gemaakt moet worden of we geraken niet meer op tijd aan de kust !
- in 2006 zijn we nog net voorbij een paar gloednieuwe plakkaten van "privé" geraakt, die er tijdens de voorbereiding nog niet stonden. Dat stukje moet herbekeken worden.
- één logie (een hele goeie) moet wijken voor een nog betere, wat een routewijziging/verbetering op die etappe met zich meebrengt.
We doen feitelijk wat we altijd doen, de tocht jaarlijks "fine tunen": omstandigheden veranderen, de tocht dus ook.
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Na alle forumberichten en de diverse foto's te hebben gelezen en bekeken, heb ik ook beslist. Ik ben ingeschreven. (nr. 16)
Vlucht is ook geboekt. Ik land in Girona om 16u55.
Na het overleven van enkele marathonritten (waaronder de Hagelandse Chrono en de 100km in Waregem) moet de nodige basisconditie nu al aanwezig zijn. In de komende weken proberen we deze op peil te houden en te verbeteren met een extra trainingske in de week.
Voor de techniek en ervaring in de bergen, kan ik rekenen op mijn ervaringen opgedaan tijdens mountainbike-raids in de Jura, Cevennes, Franse Alpen en Oostenrijkse Alpen.
Wat ik tekort kom, zal zich ter plaatse moeten verbeteren.
Ik kijk er alvast naar uit!
Bedankt aan de forumleden voor de interessante informatie!
Vlucht is ook geboekt. Ik land in Girona om 16u55.
Na het overleven van enkele marathonritten (waaronder de Hagelandse Chrono en de 100km in Waregem) moet de nodige basisconditie nu al aanwezig zijn. In de komende weken proberen we deze op peil te houden en te verbeteren met een extra trainingske in de week.
Voor de techniek en ervaring in de bergen, kan ik rekenen op mijn ervaringen opgedaan tijdens mountainbike-raids in de Jura, Cevennes, Franse Alpen en Oostenrijkse Alpen.
Wat ik tekort kom, zal zich ter plaatse moeten verbeteren.
Ik kijk er alvast naar uit!
Bedankt aan de forumleden voor de interessante informatie!
Geen probleem als dat beter uitkomt voor jullie, we zullen niemand laten staan aan de luchthavende_fret wrote:@ Koen: Ik ben naar de vluchten van Ryanair aan't kijken en ik zou die vanuit Eindhoven willen nemen (is dichter bij Antwerpen).
Ik land dan om 19u05. Is dat mogelijk om mij/ons op te pikken of liever met de grote hoop vliegen en landen om 16u55?