Ok, morgen heb ik kwaliteitsmanagement. Die cursus is echt niet om aan te zien. 10 min lezen en je valt 100% zeker in slaapK2-er wrote:ik ken het gevoel !
vandaag kwaliteitsmanagement en recht gehad,
vrijdag nog composieten, maandag tandwielen en eindige elemenenten,
en dan zijn we er vanaf!
Examentopic
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- thomatchef
- Mountainbiker
Post by thomatchef »
Ook student in de luchtvaart?? Waar zit je ergens?stevo87 wrote:volgende week examen week (ik heb 3x per jaar examens) maandag: gasturbines, woensdag: elektronica, vrijdag: propellers en natuurkunde.
fingers crossed
Mijn examens zijn bijna afgelopen, nog 2 en het zit erop voor dit jaar. In tegenstelling tot al de rest hier was sterkteleer wel simpel. We hadden een examen van een andere groep kunnen fixen, en bleek dat nu net hetzelfde te zijn
We hadden vooral nog algemene vakken (fysica, wiskunde, elektronica, enz) maar we sluiten af met vliegtuigsystemen. Volgend jaar gelukkig meer luchtvaart georiënteerde vakken.
Vorige examens zat ik iedere dag op mijn fiets, deze keer door klierkoorst geen ene keer gaan fietsen en de examens gebruikt als recuperatieperiode. Hopelijk kan ik hierna terug binnen opbouwen, zodat ik mss op het einde van het seizoen nog enkele wedstrijden kan meedoen.
Na de examens is het werk ook al geregeld. Ik mag als jobstudent beginnen bij ABELAG: onderhoud van privéjets, wat kan een mens nog meer wensen
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
pff maandag al gedaan, gelukzak!!Ikke maandag gedaan
Ik heb maandag maar mijn vierde examen van de negen en ben dan nog twee weken bezig tot den 2e juli
Maar ale, 3 examens gedaan, 3 goe gegaan. Nu op naar het allerzwaarste, sterkteleer oefeningen