hoeveel kost de hac4+ dan bij van eyck...
ik ben ook zowa aant zien maar ik twijfel tussen de
polar S710i of de ciclo HAC4+
Fietscomputer: Ciclomaster
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
Guest
Post by Guest »
De Hac4 +(US Postal edition) kost er 223,95 €.
Vanaf 5 november is er ook een Hac 4 beschikbaar an de prijs van 167,95 €. Ik vermoed dat het de Hac4 is (aan de foto te zien) maar er staat nog geen type en prijs bij.
Het topmodel van Polar kost er 273,96 €. Welk model dit is en welke opties weet ik ook niet gezien er alleen een foto bijstaat. Volgens hun site in voorraad vanaf 16/10. Toch eigenaardig foto en prijs zonder typevermelding??
Als je op het (naamloze) Polarhorloge er boven klikt krijg je info dat het om de 710i gaat. Deze zou dan 256,95 euro kosten.
Vanaf 5 november is er ook een Hac 4 beschikbaar an de prijs van 167,95 €. Ik vermoed dat het de Hac4 is (aan de foto te zien) maar er staat nog geen type en prijs bij.
Het topmodel van Polar kost er 273,96 €. Welk model dit is en welke opties weet ik ook niet gezien er alleen een foto bijstaat. Volgens hun site in voorraad vanaf 16/10. Toch eigenaardig foto en prijs zonder typevermelding??
Als je op het (naamloze) Polarhorloge er boven klikt krijg je info dat het om de 710i gaat. Deze zou dan 256,95 euro kosten.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
niet noodzakelijk eh, want als er besteld wordt via i'net moet de bestelling ook nog klaargelegd worden of eventueel verpakt worden voor verzending per koerier.Black Phantom wrote:Da's nu het bizarre aan de online shop van Van Eyck.SPECI wrote:hoeda? ik betaal via de online shop 111.95.en ge hebt de mogelijkheid om de goederen af te halen in de winkel,dus geen extra kosten
Dat de online producten goedkoper zijn is normaal (minder onkosten voor de uitbating)
Dat je de online bestelde producten in één van de twee winkels kan afhalen vind ik een goeie service.
Maar ik zou het als verkoper in die winkels niet betrouwen!
Als het online bestellen de hoogte inschiet, schiet de winkelverkoop naar beneden.
De winkels in Aalst en Tessenderlo worden dan meer en meer een doorgeefluik i.p.v. een verkooppunt![]()
Den baas blijft evenveel verdienen, de klant is goedkoper gesteld, maar de verkopers staan op straat???
(Dit zijn persoonlijke gissingen hé)
Dus die taak kunnen de "verkopers" (het zijn dan wel geen verkopers meer :p ) op zich nemen
hoe noemt dat nu weer? order-picking??
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
Dat is de 720iivo wrote:Het topmodel van Polar kost er 273,96 €. Welk model dit is en welke opties weet ik ook niet gezien er alleen een foto bijstaat. Volgens hun site in voorraad vanaf 16/10.
Er wordt nog zwaar aan de site gewerkt zo te zien. Elk dag komen er producten bij...ivo wrote:Toch eigenaardig foto en prijs zonder typevermelding?
- Bmweke
- Mountainbiker
ola de S720i voor 273.5euro amai das goeiekoop...
Alé dat is ni goeiekoop, maar wel tegenover andere winkels waar hij los over de 300 gaat...
het verschil tussen de 710 en de 720 is een stalen kap ter bescherming...
voor de rest juist hetzelfde als de 710...
ps dees is de prijs voor de spel bij futurumshop in holland
€ 341.95
incl. btw en verzendkosten
surieus verschilleke hé 
dees is van den HAC4+
Adviesprijs: €329.95
Aanbieding: €264.95
Standaard GRATIS voorzien van Lance Armstrongs Trainingsboek! Hartslagmeter met 57 functies en standaard trapfrequentiesensor en interface
Alé dat is ni goeiekoop, maar wel tegenover andere winkels waar hij los over de 300 gaat...
het verschil tussen de 710 en de 720 is een stalen kap ter bescherming...
voor de rest juist hetzelfde als de 710...
ps dees is de prijs voor de spel bij futurumshop in holland
€ 341.95
incl. btw en verzendkosten
dees is van den HAC4+
Adviesprijs: €329.95
Aanbieding: €264.95
Standaard GRATIS voorzien van Lance Armstrongs Trainingsboek! Hartslagmeter met 57 functies en standaard trapfrequentiesensor en interface
http://www.bike-discount.de/start.asp?uin=1261246693
Als ik dit bekijk (HAC4, US POSTAL) aan 159,90 € !!!!!!
Dan moet ik niet meer twijfelen zeker en bestellen, of zit er
een addertje onder het Duitse gras ?
-
Guest
Post by Guest »
Dat is de versie zonder software. Bij Van Eyck kost die binnenkort 167.95 euro. Als je hem zelf bij VE kan gaan halen doe je voordeel want bij B-D moet je nog 10 € port bijtellen en kom je dus aan 169.90 €.jantie wrote:http://www.bike-discount.de/start.asp?uin=1261246693
Bij VE zit je dan ook veiliger in geval van garantieproblemen.
Persoonlijk zou ik NIET de versie zonder software kopen gezien je daar al vlug spijt van gaat krijgen daar je dan de volledige mogelijkheden van het toestel niet kan benutten (je bent bv niets met de 65 uur dataopslag gezien je deze alleen kan benutten bij het downloaden, anders zie je alleen de gegevens van de laatst gereden rit.
Bike-Discount: Als je de Hac4 koopt aan 159.90€ en je koopt appart de interface erbij ben je 229.80€ kwijt (159.90+69.90). Koop je direct de Hac4+ (dus met interface) kost het totaal pakket je 'slechts' 229 euro.
Je kan zelfs momenteel bij Bike discount voor die 229 euro de Hac4+ kopen (met interface) en trapfrequentie (indien dit je intereseert ten minste). Hierbij dien je dan telkens nog 10 € port te tellen.
VanEyck: momenteel kost daar de US Postal Hac4+ (dus MET software) 223.95 Euro dus al minder dan bij Bike Discount de US Postel Hac 4 met in optie de interface (229.80+10€).
Tiens, ik zou bij TestAankoop moeten gaan werken. :D
Wel leuk blijkbaar zijn de verschillende internetbedrijven een prijzenslag begonnen, wij kunnen er alleen maar goed bij varen.
Thx Ivo voor de zeer nuttige info...
Een bemerking echter. Ik zie dat er 2 soorten interfaces bestaan. Eén met een seriele aansluiting en de "nieuwe" (aldus Bike Discount) met een USB aansluiting. Zou die USB aansluiting niet beter zijn en zit daar het prijsverschil niet in...
Waarschijnlijk bij Vaneyck nog een interface met een "trage" seriele aansluting...Of is dit niet echt relevant ?
Een bemerking echter. Ik zie dat er 2 soorten interfaces bestaan. Eén met een seriele aansluiting en de "nieuwe" (aldus Bike Discount) met een USB aansluiting. Zou die USB aansluiting niet beter zijn en zit daar het prijsverschil niet in...
Waarschijnlijk bij Vaneyck nog een interface met een "trage" seriele aansluting...Of is dit niet echt relevant ?