17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

jodelaietie wrote: Nog wat parcoursinfo omdat er veel mensen zijn die twijfelen tussen 50 en 70.
Heb het profiel van Nebraz wat aangepast zodat je kan zien wat er in de 70(75km) zit en wat in de 50(53).
Zoals eerder aangehaald eerste lus van de 70km is kort (6à7km extra) met veel offroad en een extra bevoorrading op een mooie locatie om dan terug aan de voet bij de 50 te komen. Als je toch op de 50 blijft mag je na die splitsing direct terug omhoog.
Tweede lus(13km) van de 70-75km start op 500meter van den arrivéé met oa de langste afdaling van het parcours. Als je het niet meer ziet zitten kan je hier dan met ongeveer 60km op uw teller binnenrijden.
Je kan gerust uw eigen menu samenstellen.
De Trieu ?
Vital Maes
Mountainbiker
Location: mountainbike: scott scale 70 (2007) koersfiets: colnago

Post by Vital Maes »

Ben van plan de 75 te proberen, vlede jaar meegedaan ,en was zeker de moeite!! 8) :P
Kinnie
Mountainbiker

Post by Kinnie »

Ik ben ook van de partij voor de 70 (75)km... eens zien hoeveel blauwe lintjes ik zal tegenkomen :-)

tot zondag :wink:
Chriske
Mountainbiker

Post by Chriske »

Zal ook aanwezig zijn.

Wel maar opt laatste moment starten rond een uur of 11 voor de 75km.

Zie er al naar uit om af te zien!!
Chriske
Mountainbiker

Post by Chriske »

Zal ook aanwezig zijn.

Wel maar opt laatste moment starten rond een uur of 11 voor de 75km.

Zie er al naar uit om af te zien!!
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

kom zeker ook af voor de 75km.
't gaat wel afzien worden, vorig jaar nog vlot 19 km/u avg, dit jaar is de conditie spijtig genoeg een stuk minder .
Hopelijk niet te veel regen vrijdag en zaterdag, anders zal het een veldslag worden in 't kluisbos

Hoogteprofiel is afgeprint en geplastificieerd, heel handig om te zien wat er op komst is...bedankt jodelaietie
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

Inderdaad al op voorhand =D> voor de massa interessante informatie die we hier krijgen.

Wij komen ook af met een grote bende. Start om 9 uur op de camping. Zie er al naar uit! Het weer ziet er vrij goed uit voorlopig.

Zal een heus fiestdagje worden: eerst deze TT, iets eten op de Kluis, en dan tegen drie uur naar Geraardsbergen voor de CTC . Met dan al 75 km in de benen op en ronde De Kluis is het duidelijk dat we maar meedoen voor de fun.
PS: Meirhaege rijdt ook in G' bergen
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

kheb de knoop doorgehakt ... ik kom af naar kluisbergen, Malmedy laat ik links liggen wegens de voorspelde regen ... dus kzal de 70 doen samen met de forumbende ... en er vooral op toekijken dat de oude knarren zich niet helemaal piepedood rijden, zodat ze nog wat kracht hebben voor de namiddag ... want ik ga mee gaan supporteren tenzij je nog kan inschrijven dan zou ik wel nog een team erbij proberen te doen ... kwestie van gezonde competitie é :P
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

@ veeteeteetje ...

zeker dat je je nog kan terugtrekken uit de race ??? kheb net gekeken op de site en als je als team inschrijft kan je niet meer terugkrabbelen na inschrijving ... of waren jullie nog niet ingeschreven mss?
schave
Mountainbiker

Post by schave »

Beste organisatoren, ik heb op zondag(na)middag nog wat verplichtingen (lees: bezoekje brengen aan schoonmama en schoonpapa :cry: ), denken jullie dat er nog iets vroeger kan gestart worden dan 8.00u ?
Post Reply