GT zaskar le
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
defanvs
- Mountainbiker
dat ne zaskar altijd blank alu was,klopt ni,mijnen eerste zaskar le van '95 was orgineel in gt-blauw
maar ik zou den deze ook niet laten spuiten hebben ,orgineel vind ik toch wat meer hebben
dat ge ze nog weinig ziet rijden zal wel zijn omdat ze te goedkoop geworden zijn zeker
10jaar geleden koste nen 'le' 40.000bef.(frame) ,nu ne zaskar team nog geen400€
maar ik zou den deze ook niet laten spuiten hebben ,orgineel vind ik toch wat meer hebben
dat ge ze nog weinig ziet rijden zal wel zijn omdat ze te goedkoop geworden zijn zeker
10jaar geleden koste nen 'le' 40.000bef.(frame) ,nu ne zaskar team nog geen400€
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Mooi resultaat!
Ik heb 4 jaar geleden ongeveer 625 Euro aan mn GT Zaskar Race-frame betaald.
Vind het altijd leuk om nog es een GT tegen te komen, maar inderdaad op TT's zijn ze zeldzaam. Dit weekend op de Regiotour heb ik er naast de mijne nog 2 gezien. De triangle is een machtig detail en het zijn sterke frames. Heb je jaren plezier van!
Ik heb 4 jaar geleden ongeveer 625 Euro aan mn GT Zaskar Race-frame betaald.
Vind het altijd leuk om nog es een GT tegen te komen, maar inderdaad op TT's zijn ze zeldzaam. Dit weekend op de Regiotour heb ik er naast de mijne nog 2 gezien. De triangle is een machtig detail en het zijn sterke frames. Heb je jaren plezier van!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Welke firma heeft de paintjob gedaan? Mijne Zaskar krijgt ook een total make-over cadeau...
Re: Mijn GT zaskar
g6reke wrote:Hey allemaal,
Ben nieuw hier,ikzelf ben 25jaar en kom uit boom (provincie antwerpen)
Ben sinds kort weer terug aan het mountainbiken,mijn mtb is een GT zaskar.
Eigelijk een zaskar le maar stickers zijn achteraf veranderd geweest.
Hij is volledig XT/XTR afgemonteerd op de voorderailleur en naven na.
Binnen kort zou ik hem graag laten lakken en opnieuw opbouwen met vele nieuwe onderdelen en een setje nieuwe velgen .
Momenteel staat hij er zo bij...hij heeft zo 7jaar stilgestaan
Hoe weet jij dat het een LE is ? Wat is het verschil met een gewone?
Ik zoek ook iemand die dat kan polijsten en nieuwe decals en vernis over ! Maar ik wil hem puur houden polished dus echt zoals vroger uitgebracht.
Geef je mij is info aub?
Ben uit Mechelen dus das op 30min met de fiets van uw deur.