Dit jaar organseert HOEBELBKE de 10de editie van haar toertocht. Traditioneel een organisatie om duimen en vingers van af te likken.
VRIJDAG 03 AUGUSTUS 2007
NACHTTOCHT 30km vertrek ts 20u00 & 23u00 (3€)
Gevolgd door een AFTERBIKE party
ALLE PARKOERS WERDEN VERNIEUWD
ZONDAG 6 AUGUSTUS 2006
15 km- 30 km - 55 km - 80 km - 100 km
80/100 km: vertrek tussen 7 en 9 u (6 €)
de 100 km heeft > + 1000 hm
Startplaats: Baljuwhoeve,Nederstraat 55, 1602 Vlezenbeek (volg de MTB-pijlen)
inbegrepen zijn:
Bewegwijzerde parcours- douches met kleedhokjes- rode kruis hulppost -
bike wash -technische assistentie -ruime parking -
gezellige bar met streekproducten (KRIEK LINDEMANS en de niet te versmaden enige echte Cuvée René (Gueuze)) - Massage
Tussendoor trial optreden
NOG DIT: Er wacht elke deelnemer een gratis geschenk!!
PS Op onze VERNIEUWDE site www.hoebelbike.be vind je alle info + kun je het inschrijvingsformulier al vooraf afprinten en invullen!!
[/b]
Vlezenbeek 03/08 (nacht) en 05/08/2007
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Je bent wel vroeg met dit topic...
Heb vorig jaar de 100 km gereden en het was inderdaad een zeer mooie tocht. Wist niet echt dat er rond het Brusselse zulke mooie tochten konden uitgestippeld worden.
Goede bepijling, uitgebreide bevoorradingen en leuke sfeer.
Heb vorig jaar de 100 km gereden en het was inderdaad een zeer mooie tocht. Wist niet echt dat er rond het Brusselse zulke mooie tochten konden uitgestippeld worden.
- Jan B.
- Mountainbiker
Dit jaar hopelijk mijn eerste deelname aan deze marathon. Hou mijn site http://www.janbailleul.be/mtb/ in het oog voor meer info!
- Jan B.
- Mountainbiker
over nachttochten gesproken: ik heb op basis van mijn eigen ervaring een aantal tips opgemaakt over nachttrainingen. Deze staan op mijn website, dus lees ze zeker en geef dan je mening erover in deze topic!
http://www.janbailleul.be/mtb/index.php?pag=6
http://www.janbailleul.be/mtb/index.php?pag=6
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
stevenvde wrote:Je bent wel vroeg met dit topic...
Wa da ge nu zegt, langs ons kanten is het super om te rijden!!!! iets anders dan de de vlaanders hé
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem