Ik denk dat we idd aan dezelfste tafel zaten. Wij (petanker en ik) met mtb-outfit, bril, leffe of ename,... petanker heeft kort haar en ik lang, blijkbaar trekken we redelijk op elkaar zo te horen. Misschien heeft het feit dat we broers zijn daar iets mee te makenInderdaad ! Maar ik wist ook niet wie gij was . Nu wel (zopas op jullie site gekeken) en heb u inderdaad gezien. (Vommie, petanker en lichterveldnoare ken ik ook niet van zien...)
Misschien tot binnenkort es !
9 juni regiotour
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Knurrebikers lady :

- Fre C
- Mountainbiker
Samen met een 5-tal andere Buddybikers angekomen in Zottegem om half acht. Het regende pijpenstelen, maar hebben ons toch opgepept om er aan te beginnen. We hadden door falmiliale omstandigheden allemaal voor de 100km gekozen en hebben nagenoeg geen regen meer gehad. enkel eerste 5km was het nog wat afzien.
Vonden wel dat bevoorradingen soms te vlug elkaar opvolgden, waardoor je tussen twee stops amper moest rijden. Maar beter en bevoorrading te veel dan één te weinig. Overslaan kan je altijd, die bevoorradingen. Maar als je er echt één nodig hebt en er is er geen, dan heb je een probleem!
Vonden wel dat bevoorradingen soms te vlug elkaar opvolgden, waardoor je tussen twee stops amper moest rijden. Maar beter en bevoorrading te veel dan één te weinig. Overslaan kan je altijd, die bevoorradingen. Maar als je er echt één nodig hebt en er is er geen, dan heb je een probleem!
- more
- Mountainbiker
- Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic
denk dat ook, er is alleszins al een linkje terug te vinden op hun site voor de foto's van 2007, alleen staan er nu nog geen foto's in.swake wrote:ik denk dat die op de site van regiotour (regiosport) gaan komen.laagvlieger wrote:hallo, even een vraagske weet er iemand wanneer fotos online komen op de muur zat er iemand fotos te nemen, schijnt iemand van flandrien.Ben daar gaan zien op de site maar nog steeds niets.weet er iemand iets meer. Alvast bedankt
nog even geduld hebben zeker
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Foto's regiotour staan op hun site (81 foto's). Veel kijkgenot !
Tip à fotograaf: volgend keer meer verschillende mensen trekken ipv. 4 keer dezelfde... Mij dus ook niet gekiekt
Tip à fotograaf: volgend keer meer verschillende mensen trekken ipv. 4 keer dezelfde... Mij dus ook niet gekiekt