Kijk eens aan, da's een sysop naar mijn hart!ka.dee wrote:De routefiche.
OPENING SJOUWERS MOUNTAINBIKEROUTE TE KORTRIJK EN MENEN
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Vandaag nog eventjes de route gereden. De bepijling is in orde, toch moet je op sommige plaatsen goed uitkijken want het gras en andere begroeiing staat nogal hoog. Op sommige plaatsen is de plantengroei ook storend op singletracks. Hopelijk wordt er wat gesnoeid, anders kan het wel problematisch worden (zeker wanneer je rijdt met een korte broek).
Vandaag ook de route gereden met mijnen bikebuddy Bart.
Allé, toch 25 km ervan. Tot het serieus begon te regenen en we tot op ons vel nat waren.
We zijn op de route ingepikt aan de LAR en hebben ze gevolgd tot we onder het tunnelbrugje reden in Marke. Daar begon het serieus te gieten en zijn we maar doorgereden naar Lauwe city.
De kilometers die we gedaan hebben vielen supergoed mee. Het stuk langs de autostrade tot aan de markebeek vond ik wel het mooiste.
Ik doe ze binnenkort zeker nog eens volledig over.
Greetz
Steve
Allé, toch 25 km ervan. Tot het serieus begon te regenen en we tot op ons vel nat waren.
We zijn op de route ingepikt aan de LAR en hebben ze gevolgd tot we onder het tunnelbrugje reden in Marke. Daar begon het serieus te gieten en zijn we maar doorgereden naar Lauwe city.
De kilometers die we gedaan hebben vielen supergoed mee. Het stuk langs de autostrade tot aan de markebeek vond ik wel het mooiste.
Ik doe ze binnenkort zeker nog eens volledig over.
Greetz
Steve