17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nebraz
Mountainbiker

Re: toertocht

Post by nebraz »

MAXEL wrote:Heb je een idee of de 70 km met racing ralph's te doen is of beter
nobby nic's #-o
Ze geven nog regen uit voor donderdag en vrijdag. Gisteren ben ik aan de kluis geweest en de parcours lagen er mooi droog bij. Afwachten dus wat de komende dagen zullen brengen. :wink:

http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/
black knight
Kerstman
Location: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Post by black knight »

veeteeteetje wrote:
cowboy peter wrote: nog maar just mijne post geplaatst en ze belden al voor nen transfer. de schrik zat er duidelijk in. Ben nog aan't onderhandelen over de verdeling van het prijzengeld, maar als ze zelf nog wa bijleggen zllen we zeker tot een overeenkomst komen :^o .

Bij deze zullen we de tocht een aantal km's inkorten, kwestie van 's namiddags nog wa jumpkes te kunnen maken.
Inderdaad,ik heb forfait gegeven voor het forumbikerskoerske.Moet mij al genoeg opjagen en haasten in de week,maar kan ook geen nee zeggen,hé.Dus gaat al mijn vrije tijd zondag naar Kluisbergen en in de namiddag naar wat rust.
Waar ik geen forfait voor geef is de tt van Kluisbergen.
Ook ik wil die 70 wel ne keer rijden (op het gemak,want op zo'n parcours ben ik gene haas.)Zo heb ik alle tijd zat en kan ik die extra controle (BL) ook meepikken. :wink:
als het is om op het gemak te rijden ,wil ik me ook wel bij die bende vervoegen ,maar na weken van rust door rugpijn ,zal er niet veel meer inzitten dan traagjes te herbeginnen.
Maar die hoogtemeters ,dat zie ik wel zitten. Het zal nooit zijn zoals in Houffalize zekers ?
.::Andy::.
Mountainbiker

Post by .::Andy::. »

ik heb vandaag langs een paar stroken passeert en ik moet zeggen dat de mensen van on2wheels echt hun best gedaan hebben qua bepijling! Good job guys!
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

black knight wrote:
veeteeteetje wrote:
cowboy peter wrote: nog maar just mijne post geplaatst en ze belden al voor nen transfer. de schrik zat er duidelijk in. Ben nog aan't onderhandelen over de verdeling van het prijzengeld, maar als ze zelf nog wa bijleggen zllen we zeker tot een overeenkomst komen :^o .

Bij deze zullen we de tocht een aantal km's inkorten, kwestie van 's namiddags nog wa jumpkes te kunnen maken.
Inderdaad,ik heb forfait gegeven voor het forumbikerskoerske.Moet mij al genoeg opjagen en haasten in de week,maar kan ook geen nee zeggen,hé.Dus gaat al mijn vrije tijd zondag naar Kluisbergen en in de namiddag naar wat rust.
Waar ik geen forfait voor geef is de tt van Kluisbergen.
Ook ik wil die 70 wel ne keer rijden (op het gemak,want op zo'n parcours ben ik gene haas.)Zo heb ik alle tijd zat en kan ik die extra controle (BL) ook meepikken. :wink:
als het is om op het gemak te rijden ,wil ik me ook wel bij die bende vervoegen ,maar na weken van rust door rugpijn ,zal er niet veel meer inzitten dan traagjes te herbeginnen.
Maar die hoogtemeters ,dat zie ik wel zitten. Het zal nooit zijn zoals in Houffalize zekers ?
Vorig jaar zaten er toch pittige klimmetjes in, ben zondag wat gaan stoeien met de bike in het kluisbos en heb toen ook al pijlen gezien en moet zeggen er zitten enkele uitdagingen tussen. Da het maar rap zondag is.

:off: Ja blacky houffa we hebben ons geamuseerd hé, volgend jaar terug hé.

greetings the voltman
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

veeteeteetje wrote:
the voltman wrote:Vorig jaar ook deze TT gereden, en ik kijk er al naar uit om hem terug te rijden, dit is gewoonweg een prachtorganisatie, je mag mij zeker verwachten samen met een delegatie brigandsbikers.

Greetings the voltman
Voor de kleinen toer,zeker. :lol: :lol:
Elaba volty ga enkel voor de korte tochten als hij tijdsgebrek heeft :-D :-D
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Steenbakkers-teller staat voor de moment op 10 stuks :drunk:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

zanneis wrote:Steenbakkers-teller staat voor de moment op 10 stuks :drunk:
De forumbikers gaan weer samen moeten inschrijven willen we in de prijzen vallen :wink:

Hoe laat word er nu afgesproken op Zondag?
Tis maar dak m'n wekker op tijd zet,
Zaterdag een feestje :drunk: met de schoonvader :drunk: :drunk:
Tzou kunnen zijn dak van het ene feestje naar het andere (camping Panorama mag crossen) #-o
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Image

Nog wat parcoursinfo omdat er veel mensen zijn die twijfelen tussen 50 en 70.
Heb het profiel van Nebraz wat aangepast zodat je kan zien wat er in de 70(75km) zit en wat in de 50(53).
Zoals eerder aangehaald eerste lus van de 70km is kort (6à7km extra) met veel offroad en een extra bevoorrading op een mooie locatie om dan terug aan de voet bij de 50 te komen. Als je toch op de 50 blijft mag je na die splitsing direct terug omhoog.
Tweede lus(13km) van de 70-75km start op 500meter van den arrivéé met oa de langste afdaling van het parcours. Als je het niet meer ziet zitten kan je hier dan met ongeveer 60km op uw teller binnenrijden.
Je kan gerust uw eigen menu samenstellen.

Onderweg zijn er nog 2 extra keuzes voor iedereen(afstanden gelijk) , bij de eerste keuze na 10km zou ik als geoefende biker de keuze rechts nemen, bij de 2de keuze na 20km goed kijken naar rechts en dan beslissen .
De 2 extra keuzes zullen aangeduid staan met uitleg en zorgen ervoor dat op die 2 technische stukjes de deelnemers verspreid zijn.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Toch een dikke =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> voor Jodelaitie wat die hier allemaal aan parcoursinfo weergeeft.

Dat noem ik pas info!!!!!!!

Ge ziet en leest duidelijk dat we hier met een MTB-kenner te doen hebben die de streek en het parcours door en door kent.

De verwachtingen zijn er en de lat ligt duidelijk hoog.

Doe zo verder,On2wheelers!!!! =D> =D> =D> =D>

Het wordt een mooie zondag,denk ik .(En dan heb ik het niet over het weer :wink: )
Spark
Mountainbiker

Post by Spark »

Laat ons hopen, maar ook ik heb er een goed gevoel in!
Post Reply