CTC 17/6 - 24/6- 1/7 (Geraardsbergen-Wetteren-Waregem)

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Zijn er reeds veel deelnemers?

Ik zie het zelf niet zitten om deel te nemen. Maar het lijkt me wel leuk om te komen kijken.
darksaint
Mountainbiker

Post by darksaint »

zoveel negatief gezaag!!!!!!!!
ik was er vorig jaar bij de 1st cityteam in waregem en ik moet zeggen GROOT event en inderdaad tof parcour er waren stellingen,jumps,balken zelfs nen vrachtwagen waar we moesten doorrijden!!!!!als dit geen spectacel is!!!!

en als allen kinderfoutjes eruit zijn wordt dat een top event.

vorig jaar werd er geklokt met een stempel kaart die helemaal onleesbaar werdt na 30min

ook veiligheid in de wissel was niet top

nu hebben ze dit opgelost ik ben overtuigd dat dit iets word die ik niet zal vergeten.

respect naar de organisatie!!!

TEAM ANTRAX IS READY (recreanten) liever een beker of GEEN geld :wink:
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

Heb mij ook ingeschreven voor de recreanten in Geraardsbergen. ' s voormiddags eerst nog even de TT in Kluisbergen meepikken; dus zeker geen ambitie = dus nog zoveel fun.

Ben niet echt bij de organistatie in Wetteren betrokken ( wegens op reis :-? ) maar gehoord dat er naast de kunstmatige hindernissen ( van de 'Schuer' ) er in de Moerstraat een kunstmatige zandbak van jewelste komt.
kristof bruyneel
Mountainbiker

Post by kristof bruyneel »

de wisselzones zullen inderdaad veilg zijn aangezien er niet meer mag gefietst worden in die zone, wel met rijstrook voor de niet wisselaars!!

tijdsmeting = chrono race (chip in bidon om door te geven)

We starten zondag met een superparcours in Geraardsbergen !! Niet te missen!

Voor de laat inschrijvers, overschrijvingsbewijs niet vergeten of ter plaatse betalen!

Er zal op de drie events veel randanimatie zijn met een mini-beursje, bmx shows en voor iedereen wat wils en leute en plezier!

De media aandacht is dit jaar ook wel leuk: repotages voor VT4, TVoost, WTV, 1000 zonnen en garnalen, enz.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Moet je zelf een bidon meebrengen om de chip in te steken?
En waar kan je de inschrijving doen/chip afhalen? Want op de site staat nergens een adres/plaats vermeld.
kristof bruyneel
Mountainbiker

Post by kristof bruyneel »

de bidon krijg je aan de inschrijving.

inschrijven doe je als volgt :
je gaat naar de site www.cityteamchallenge.be , daar ga je naar inschrijvingen en vul je het inschrijfformulier in , printen en faxen naar O56/615709 (of je brengt het mee op de zondag van de race)
inschrijvingen zullen aangeduid staan met wegwijzers vanaf de parking.
(ook inschrijfformulieren ter plaatse)
kamikeli
Mountainbiker
Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Post by kamikeli »

Allez...door alle drukte was ik mezelf bekan vergeten in te schrijven. Samen met Davy en Stijn vormen we de Pervélo 'Crash Test Dummies'. Vandaag even het parcours - zonder hindernissen- getest en 'k moet zeggen: "amai 't zal zwaar worden, maar enorm leutig".

Inzake praktische info:
Parkeren gebeurt aan de rand van 't stad op de voorziene plaatsen. Voor de deelnemers is er parking aan de sporthal (zal aangegeven worden). Tevens kan men zich daar douchen.

De inschrijving (je kan ook dezelfde dag nog inschrijven) en ophalen 'chip' en stuurborden zal op de markt plaatsvinden. In zaal 't gRood Verzet. Ook dit zal aangegeven worden met pijlen.

Voor de tijdsregistratie krijg je een bidon met chip ter beschikking. Hiervoor zal een waarborg van € 5 gevraagd worden. Gelieve na de wedstrijd bidon en chip binnen te leveren om jouw € 5 terug in ontvangst te nemen.

Net op TV-Oost onze reclame gezien en moen zeggen "t Is mooi". In de uitzending van vandaag ook 'nothing Inpossible' gezien. Eindelijk nog eens mtb op den tv. Diezelfde clip wordt ook op vt-4 getoond.

Allez om af te sluiten: "Mensen allen naar Geraadsbergen en schrijf jullie in", "Fun verzekerd".

grtz
spicyritta
Mountainbiker

Post by spicyritta »

komaan hé gasten, nog 2 dagen. Pomp jullie banden maar al op. :bounce: : :bounce: : :bounce: :bounce: :bounce:
Voor degenen die nog twijfelen, gewoon doen mannen. Spektakel en ambiance verzekerd. =D> =D>
Inschrijven kan nog altijd via http://www.cityteamchallenge.be/
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

spicyritta wrote:komaan hé gasten, nog 2 dagen. Pomp jullie banden maar al op. :bounce: : :bounce: : :bounce: :bounce: :bounce:
Voor degenen die nog twijfelen, gewoon doen mannen. Spektakel en ambiance verzekerd. =D> =D>
Inschrijven kan nog altijd via http://www.cityteamchallenge.be/
Mannen......en vrouwen hé :lol:
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

Aan de talrijke bezoekers,bedankt om te komen en aan de renners,merci voor het spectakel dat jullie geboden hebben!
Organisatorisch hebben we er alles aan gedaan om zo goed mogelijk voor de dag te komen,natuurlijk gaan we dit evalueren en volgende week al toepassen om zo tot een topsport manifestatie uit te groeien.
Moe maar voldaan kruip ik in mijn bed,bedankt aan iedereen die hier aan meegeholpen heeft =D> =D> =D>
Volgende week Wetteren!! allen daarheen!!
Post Reply